Og³oszenie z dnia 2024-05-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00354105/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-06
- 2024/BZP 00374232/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-19
- 2024/BZP 00375733/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00462628/01 - Wynik z dnia 2024-08-20
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i odbudowa zabytkowego pawilonu wschodniego w zespole pa³acowym dawnej letniej rezydencji Branickich w Choroszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MUZEUM PODLASKIE W BIA£YMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276328
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek Ko¶ciuszki
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-426
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.muzeum.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i odbudowa zabytkowego pawilonu wschodniego w zespole pa³acowym dawnej letniej rezydencji Branickich w Choroszczy
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3246fc71-19c1-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00344419
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00003236/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Przebudowa i odbudowa zabytkowego pawilonu wschodniego w zespole pa³acowym dawnej letniej rezydencji Branickich w Choroszczy
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3246fc71-19c1-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e53.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3246fc71-19c1-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 11.4.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêp. o udzielenie zam. pub. musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.11.5.Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dok. postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.11.6.Sposób sporz±dzenia dok. elektr. lub dok. elektr. bêd±cych kopi± elektr. tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymag. okre¶lonymi w rozp. PRM z 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania inform. oraz wymagañ technicznych dla dok. elektr. oraz ¶rodków kom. elektr. w postêp.o udzielenie zam. publ. lub konkursie.11.7.Dok. elektr., o których mowa w §2ust.1rozp., o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, sporz±dza siê w postaci elektr., w formatach danych okre¶lonych w przep. rozp.RM z 12.04.2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minim. wymagañ dla rejestrów publ. i wymiany informacji w postaci elektr. oraz minim. wymagañ dla systemów teleinformatycznych, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art.66ust.1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.11.8. Informacje, o¶wiadczenia lub dok., inne ni¿ wymienione w §2ust.1 rozp.,o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, przekazywane w postêp. sporz±dza siê w postaci elektr.: a)w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozp.RM w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub b)jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków kom. elektr.(np.w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).11.9.Je¿eli dok. elektr., przekazywane przy u¿yciu ¶rodków kom. elektr., zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j.Dz.U.z2022r.poz.1233), wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.11.10.Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert (sposób sk³adania ofert opisano w rozdz. 13SWZ) odbywa siê drog± elektr. za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do kom. umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). 11.11.Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dok. zam. wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.13.3.Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektr. lub w postaci elektr. opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podst.art.18 ustawy z 17.02.2005r.o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j.Dz.U.z 2023r.poz.57ze zm.),z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art.66 ust.1 ustawy Pzp, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.Zam. preferuje w szczególno¶ci nastêpuj±ce formaty przes³anych danych:.pdf, .docx, .zip. (Zam. dopuszcza tak¿e format RAR).Szczeg. w rozdz. 11SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Przebudowa i odbudowa zabytkowego pawilonu wschodniego w zespole pa³acowym dawnej letniej rezydencji Branickich w Choroszczy” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ.
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679,
nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MBG.261.3.24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przebudowa i odbudowa zabytkowego pawilonu wschodniego w zespole pa³acowym dawnej letniej rezydencji Branickich w Choroszczy.
4.2. Zamówienie obejmuje prace wskazane w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 4.5 SWZ dotycz±cej przebudowy i odbudowy zabytkowego pawilonu wschodniego w zespole pa³acowym dawnej letniej rezydencji Branickich w Choroszczy” przy ulicy Pa³acowej. Powierzchnia u¿ytkowa 157,60 m².Przebudowa i odbudowa zabytkowego pawilonu wschodniego w zespole pa³acowym dawnej letniej rezydencji Branickich w Choroszczy” obejmuje w szczególno¶ci:
1) roboty rozbiórkowe;
2) roboty renowacyjno – konserwatorskie;
3) elementy zewnêtrzne;
4) zasilanie w energiê elektryczn±;
5) instalacje elektryczne zewnêtrzne;
6) instalacje elektryczne wewnêtrzne;
7) instalacje teletechniczne;
8) instalacja centralnego ogrzewania;
9) instalacja wodno – kanalizacyjna;
10) kanalizacja sanitarna, przy³±cze i czê¶æ doziemna;
11) przy³±cze wody.
UWAGA:
Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje wyposa¿enia wnêtrz (ró¿ne meble, np. biurka, szafy, krzes³a).
4.5. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku Nr 1 do SWZ. Sk³adaj± siê na niego nastêpuj±ce dokumenty
1) Dokumentacja projektowa, w tym:
- projekt architektoniczno – budowlany;
- projekt techniczny;
- projekt wykoñczenia wnêtrz;
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB);
oraz
2) Przedmiary robót,
3) - decyzja – Pozwolenie Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz decyzja Starosty Powiatu Bia³ostockiego
Z uwagi na to, ¿e wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie bêdzie mia³o charakter rycza³towy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opieraæ siê na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.5. pkt. 1). Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wyst±pienie w trakcie realizacji umowy robót nieujêtych w przedmiarze lub robót w wiêkszej ilo¶ci w stosunku do przyjêtej w przedmiarze nie bêdzie uprawnia³o Wykonawcy do ¿±dania dodatkowego wynagrodzenia - je¿eli roboty te ujête by³y w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.5.1).
4.7. Gwarancja.
D³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materia³y i urz±dzenia – nie stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiaj±cy okre¶la go na okres 60 miesiêcy. Zamawiaj±cemu przys³uguj± pe³ne uprawnienia z tytu³u rêkojmi za wady fizyczne wynikaj±ce z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam okre¶lonych – niezale¿nie od uprawnieñ z tytu³u gwarancji.
4.9. Ubezpieczenie.
Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy ubezpieczenia robót zgodnie z warunkami okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego w § 11 Projektu umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262300-4 - Betonowanie
45262522-6 - Roboty murarskie
45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni
45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych
45261320-3 - K³adzenie rynien
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421152-4 - Instalowanie ¶cianek dzia³owych
45410000-4 - Tynkowanie
45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314000-1 - Instalowanie urz±dzeñ telekomunikacyjnych
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45312100-8 - Instalowanie przeciwpo¿arowych systemów alarmowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45262310-7 - Zbrojenie
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ do skorzystania z prawa opcji (w ca³o¶ci lub w czê¶ci) w przypadku, gdy otrzyma pozwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na wykonanie wykoñczenia wnêtrz.W zakres prawa opcji wchodzi wykonanie prac: wykoñczenia wnêtrz, na które sk³adaj± siê roboty budowlane : ¶cianka drewniana pod schodami, osadzenie o¶cie¿nicy drzwiowej drewnianej w ¶ciance j.w., monta¿ skrzyde³ drzwiowych wewnêtrznych 70x160 cm, s³upki drewniane pod schodami o przekroju 16x16 cm, dwukrotne malowanie powierzchni drewnianych – ¶cianki i s³upków, boazeria drewniana z drewna sosnowego: a)Ruszt drewniany na ¶cianach; b) boazeria p³ycinowa w kolorze jasnoszarym, monochromatyczne z p³ycin± profilowan±, malowan± na z³oto, licowanie ¶cian p³ytkami ceramicznymi bia³ymi, cegie³ka fazowanymi o wym. 10x20 cm., uk³adanym z przesuniêciem o 1/ 2, cokoliki z p³ytek ceramicznych w kolorze czarnym cegie³ka, fazowane, o wym. 10x20 cm, listwy ceramiczne czarne o wym. 12x20 mm, fasety sufitowe profilowane o przekroju 8x4 cm ze styroduru XPS, malowanie w kolorze bia³ym, fasety sufitowe profilowane na wymiar (fragmenty ³ukowe) ze styroduru XPS, szeroko¶ci 5+5+5 cm, wydzielenie przepierzenia strefy pracy – satynowane szk³o bezramowe.Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e roboty powy¿sze nale¿y wykonaæ zgodnie zaleceniami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.1.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
1) Wykonawca winien wykazaæ, ¿e wykona³ nale¿ycie nie wcze¶niej ni¿
w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedn± robotê, która:
− mia³a warto¶æ minimum 2.000 000,00 z³ brutto (s³ownie: dwa miliony z³otych 00/100),
− polega³a na budowie lub przebudowie budynku bêd±cego zabytkiem nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± kultury.
2) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruj± do jego realizacji:
a) min. jedn± osob± (która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objêtymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych oraz spe³niaj±c± wymagania wskazane w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840).
b) min. jedn± osob± (która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót sanitarnych) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych których zakres uprawnia go do kierowania robotami objêtymi przedmiotem zamówienia, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych.
c) min. jedn± osob± (która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót elektrycznych) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objêtymi przedmiotem zamówienia, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych.8.3.1. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich
5 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 do SWZ), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4. SWZ,
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 8 do SWZ – w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7.6. Wykonawca podlega wykluczeniu tak¿e w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
7.7. Zamawiaj±cy informuje, ¿e wykluczeniu z postêpowania na podstawie pkt 7.7 SWZ podlegaj±:
1) wymienieni w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z pó¼n. zm.) i rozporz±dzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z pó¼n. zm.) albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powo³anej ustawy;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z pó¼n. zm.) i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powo³anej ustawy;
3) którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z pó¼n. zm.) i rozporz±dzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z pó¼n. zm.) albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powo³anej ustawy.Wykluczenie, o którym mowa w pkt 7.6 nastêpuje na okres trwania ww. okoliczno¶ci.
7.9. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie przes³anek wskazanych w pkt 7.6, zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego wykonawcy
7.10. Osoba lub podmiot podlegaj±ce wykluczeniu na podstawie pkt 7.6, które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego lub bior± udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegaj± karze pieniê¿nej. Karê pieniê¿n±, nak³ada Prezes Urzêdu Zamówieñ Publicznych, w drodze decyzji, w wysoko¶ci do 20 000 000 z³. Sposób wykazania braku podstaw wykluczenia wskazano w rozdziale 8 SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê przedmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
8.1.Wyk. zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadcz. stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wyk. na dzieñ sk³adania ofert:a)nie podlega wykluczeniu,b)spe³nia warunki udzia³u w postêp.8.1.1.O¶wiadcz. nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³.Nr 3 doSWZ.8.1.2.Je¿eli Wyk. nie z³o¿y³ o¶wiadcz. ,o którym mowa w pkt 8.1SWZ lub s± one niekompletne lub zawieraj± b³êdy, Zam. wezwie Wyk. odpowiednio do ich z³o¿enia, poprawienia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, chyba ¿e oferta Wyk. podlega odrzuceniu bez wzglêdu na ich z³o¿enie, uzupe³nienie lub poprawienie lub zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêp. 8.1.3.Zam. mo¿e ¿±daæ od wyk.wyja¶nieñ dot. tre¶ci z³o¿onych o¶wiadcz., o których mowa w pkt 8.1SWZ.8.1.4.Je¿eli z³o¿one przez Wyk. o¶wiadcz., o którym mowa w pkt 8.1SWZ budz± w±tpliwo¶ci Zam., mo¿e on zwróciæ siê bezpo¶rednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dok. istotnych w tym zakresie dla oceny spe³niania przez Wyk. warunków udzia³u w postêp. lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich inform.lub dok..8.2.W przypadku, o którym mowa w rozdz.6.3 SWZ Wyk. wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zam. do³±czaj± do oferty o¶wiadcz., z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wyk. W przypadku gdy ofertê sk³ada sp.cywilna, a pe³en zakres prac wykonaj± wspólnicy wspólnie w ramach um.spó³ki o¶wiadcz. powinno potwierdzaæ ten fakt. O¶wiadcz. nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³.nr4doSWZ.8.3.Zam. wezwie Wyk., którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania) nastêpuj±cych podm. ¶rodk.dowodowych (aktualnych na dzieñ z³o¿enia):8.3.1.W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêp.:1)wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed term. sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (sporz±dz. zg. z za³.Nr 5 doSWZ), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dok. sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wyk. z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dok. - inne odpowiednie dok. w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4.SWZ,2)wykazu osób, skierowanych przez wyk. do realizacji zam. publ., w szczeg. odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zam. publ., a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podst. do dysponowania tymi osobami sporz±dzonego zg. z Za³.Nr 8doSWZ – w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) SWZ.8.3.2.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu:Zam. nie wymaga z³o¿enia przez Wyk. podm. ¶rodk.dowodowych w tym zakresie.8.4.Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêp.o udzielenie zam., Zam. mo¿e na ka¿dym etapie postêp. wezwaæ wyk. do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podm. ¶rodków dowod., wskazanych w pkt.8.3.1SWZ.
8.5.Wyk. sk³ada podm. ¶rodki dowodowe na wezwanie Zam..Dok. te powinny byæ aktualne na dzieñ ich z³o¿enia.8.19.Dok. elektr. musz± spe³nia ³±cznie nastêpuj±ce wymagania:a) s± utrwalone w sposób umo¿liwiaj±cy ich wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a tak¿e przekazanie przy u¿yciu ¶rodk. kom. elektr. lub na informatycznym no¶niku danych;
b)umo¿liwiaj± prezentacjê tre¶ci w postaci elektr., w szczeg. przez wy¶wietlenie tej tre¶ci na monitorze ekranowym;c)umo¿liwiaj± prezentacjê tre¶ci w postaci papierowej, w szczeg. za pomoc± wydruku;d)zawieraj± dane w uk³adzie niepozostawiaj±cym w±tpliwo¶ci co do tre¶ci i kontekstu zapisanych informacji.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 30 000,00 (s³ownie z³: trzydzie¶ci tysiêcy 00/100),12.2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
12.3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Santander Bank Polska S. A.
nr rachunku: 88 1090 2590 0000 0001 4658 6656
z adnotacj± „Wadium – Znak sprawy: „MBG.261.3.24”.
12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które zostanie zaksiêgowane na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
12.5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia Wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej – przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub porêczenia gwarancja lub porêczenie musi byæ nieodwo³alne, bezwarunkowe i p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê: daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta lub porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotê wadium,
c) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
d) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia kwoty wskazanej w gwarancji/porêczeniu na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego w sytuacjach zatrzymania wadium okre¶lonych w przepisach ustawy.
12.7. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium okre¶lono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniuo udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia
te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertê sk³ada spó³ka cywilna, a pe³en zakres prac wykonaj± wspólnicy wspólnie w ramach umowy spó³ki o¶wiadczenie powinno potwierdzaæ ten fakt.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku.
10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
21.1 Projekt Umowy stanowi Za³±cznik Nr 2 do SWZ. 21.2 Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy,na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowieñ Projektu Umowy.
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy
w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powoduj±cych - ze wzglêdów technologicznych - wstrzymanie lub przerwanie wykonywanych robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia w okresie d³u¿szym ni¿ 5 nastêpuj±cych po sobie dni kalendarzowych – potwierdzonego pisemnie przez inspektora nadzoru, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o tyle dni, przez ile trwa³o ich wstrzymanie;
2) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenia niezale¿ne od ¿adnej ze stron, zewnêtrzne, niemo¿liwe do zapobie¿enia, które nast±pi³o po dniu wej¶cia w ¿ycie umowy, w szczególno¶ci: wojny, akty terroryzmu, klêski ¿ywio³owe, strajki oraz akty w³adzy i administracji publicznej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi wystêpowania okoliczno¶ci si³y wy¿szej,
3) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku skierowania przez Zamawiaj±cego do Wykonawcy pisemnego ¿±dania wstrzymania robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej lub eksploratorów infrastruktury, o ile ¿±danie lub wydanie zakazu nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych
4) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia kolizji z instalacjami wewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcê, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± Wykonawcy na usuniêcie kolizji z instalacjami wewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o liczbê dni niezbêdnych do wykonania robót przez innego wykonawcê – o ile usuniêcie kolizji wymagaæ bêdzie przed³u¿enia terminu realizacji;
5) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powoduj±cych wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnieñ (ustaleñ) z w³a¶ciwymi organami, uzyskania opinii w³a¶ciwych organów oraz wydania decyzji przez w³a¶ciwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie mo¿e skutkowaæ zwiêkszeniem (zmian±) zakresu ¶wiadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowi±cej za³±cznik nr 3 do umowy oraz zwiêkszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1,
6) przed³u¿enia terminu wykonania zamówienia w zakresie niezbêdnym do wykonania robót zleconych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,Ze wzglêdu na limit znaków pozosta³e informacje znajduj± siê w umowie – za³. 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-19 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 14.1. Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-19 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-18
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
5.1. Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ przedmiot zamówienia w terminie:a) zakres podstawowy:
15 miesiêcy od dnia podpisania umowy
b) zakres objêty prawem opcji:
6 miesiêcy od dnia z³o¿enia przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia o skorzystaniu z prawa opcji.
Termin skorzystania z prawa opcji: do 9 miesiêcy od dnia podpisania umowy.
Za termin wykonania odpowiednio robót objêtych zakresem podstawowym i robót objêtych prawem opcji uznaje siê dzieñ zg³oszenia przez Wykonawcê osi±gniêcia gotowo¶ci do odbioru koñcowego odpowiednio zakresu podstawowego i zakresu objêtego prawem opcji.
Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie 15 miesiêcy od dnia podpisania umowy. Ze wzglêdu na konieczno¶æ rozliczenia przyznanych ¶rodków do dnia 31 grudnia 2025 r., wykonanie przedmiotu zamówienia nie mo¿e nast±piæ pó¼niej ni¿ do dnia 5 grudnia 2025 r.
5.2. Terminy wykonywania poszczególnych robót wskazane bêd± w harmonogramie rzeczowo – finansowym, o którym mowa w § 2 ust. 5 Projektu Umowy.
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Zaprojektowanie i wykonanie integracji i wizualizacji systemów zabezpieczeñ przeciwpo¿arowych
- Roboty w zakresie napraw i konserwacji obiektów in¿ynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddzia³ w Bia³ymstoku w latach 2025-2027 w podziale na 2 czê¶ci
- DOSTAWA P£YNÓW INFUZYJNYCH
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Ch³odnej w Bia³ymstoku wraz z budow± niezbêdnej infrastruktury technicznej
- Organizacja i przeprowadzenie imprez sportowych pn.: "Mityng Gwiazd na Rynku Ko¶ciuszki" w oraz "Mityng Ambasadorów Bia³ostockiego i Podlaskiego Sportu na stadionie lekkoatletycznym BOSiR"
- Dostawa narzêdzi endoskopowych.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i dostosowanie do potrzeb osób z niepe³nosprawno¶ciami 3 ³azienek w Szkole Podstawowej nr 7 w Che³mie
- Remont pomieszczeñ Oddzia³u zamiejscowego z siedzib± Kochcice ul. Zamkowa 1 Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach ¦l±skich
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa ¿³obka przy ul. Kobia³ka".
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wroc³awiu
- Zakup aparatu RTG wraz z dostosowaniem i wyposa¿eniem pomieszczeñ Pracowni Diagnostyki Obrazowej
- Przeprowadzenie prac remontowych w dwóch lokalizacjach Bursy nr 6 w Warszawie.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.