Ogłoszenie z dnia 2022-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00232938/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Operator maszyn do obróbki krawędziowej szkła płaskiego z elementami programowania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
1.3.) Oddział zamawiającego: PUP Inowroclaw
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090122138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mątewska 17
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pupinowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pupinowroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
bip.pupinowroclaw.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Operator maszyn do obróbki krawędziowej szkła płaskiego z elementami programowania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eda8386e-f866-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00065871/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi szkoleniowe grupowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00232938/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-7/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu „operator maszyn do obróbki krawędziowej szkła płaskiego z elementami programowania 6 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Inowrocławiu. Ilość osób skierowanych na szkolenie – 6 osób w jednej grupie.
Wymagana liczba godzin szkoleniowych na jednego uczestnika = 300, w tym 202 godzin zajęć praktycznych (przy czym 1 godzinę zajęć należy rozumieć jako 60 minut = 45 minut zajęć + 15 minut przerwy).
Szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu i nie więcej niż 150 godzin miesięcznie.
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do podjęcia pracy na stanowisku operatora maszyn do obórki krawędziowej szkła płaskiego z elementami programowania. Zakres umiejętności, uprawnień i kwalifikacji do uzyskania w wyniku szkolenia:
• Znajomość rysunku technicznego,
• Znajomość pracy z programem AutoCad,
• Obsługa urządzeń do obróbki szkła,
• Obsługa urządzeń do obróbki krawędziowej szkła.
Szkolenie będzie realizowane w ramach trójstronnej umowy szkoleniowej na wniosek Inhatex
sp. z o.o. ul. Karola Marcinkowskiego 106A w Inowrocławiu.
Zakres tematyczny szkolenia będzie obejmował następujące zagadnienia teoretyczne
i praktyczne.
Zajęcia teoretyczne:
1. Wiadomości ogólne wprowadzające do tematyki szkolenia. Przepisy i zasady BHP Poznanie asortymentu szkła (szkła budowlanego), jego właściwości, technologiczne sposoby obórki. Zapoznanie z pozostałym asortymentem materiałowym – 32 godziny,
2. Podstawy znajomości budowy, zasady działania i obsługi maszyn do obróbki szkła – 16 godzin; rodzaje maszyn; cięcie szkła, zespalanie szkła, obróbka krawędziowa szkła.
3. Zapoznanie z dokumentacją dotyczącą procesów wytwarzania i obróbki szkła (wymagania jakościowe, wady i ich eliminacja) – 10 godzin,
4. Budowa i eksploatacja maszyn do obróbki szkła płaskiego- 16 godzin,
5. Elementy programowania – 16 godzin,
Zajęcia praktyczne:
1. Zapoznanie ze stanowiskiem pracy, przygotowanie porządku na stanowisku pracy, obserwacja prowadzonych prac, pomoc w wykonaniu, udział w procesach konserwacji, przestrzeganie zasada BHP podczas wykonywanych czynności – 52 godziny,
2. Codzienna praca na wyznaczonym stanowisku obsługi maszyn, kontrola poprawności działania maszyn, udział w usuwaniu drobnych usterek, utrzymanie ładu i porządku na stanowisku pracy i najbliższym jego otoczeniu - 150 godzin,
3. Egzamin końcowy wewnętrzny – 8 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Doskonalenia Zawodowego Paweł Kiliański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561103183
7.3.3) Ulica: Solankowa 20/1
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM DOSKONALENIA ZAWODOWEGO PAWEŁ KILIAŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM DOSKONALENIA ZAWODOWEGO PAWEŁ KILIAŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-12 do 2022-11-09INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Modernizacja boiska na terenie Szkoły Podstawowej nr 10 im. Jana Kasprowicza przy ul. Przybyszewskiego 119 w Inowrocławiu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzenia do terapii nerkozastępczej Prismaflex na potrzeby szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych niezbędnych do wykonania badań wraz z dzierżawą analizatora
- Usługi związane z naprawą, przeglądem i konserwacją urządzeń chłodniczych znajdujących się na wyposażeniu Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Dostawa materiałów budowlanych branży wod-kan niezbędnych do realizacji zadań inwestycyjnych przez Gminny Zakład Komunalny w Kruśliwcu - etap III
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.