eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Przebudowa drogi powiatowej nr 1057S na odc. Wrzosowa - Huta Stara B gmina Poczesna



Ogłoszenie z dnia 2024-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1057S na odc. Wrzosowa – Huta Stara B gmina Poczesna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151406009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343229222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@czestochowa.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzdczestochowa.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1057S na odc. Wrzosowa – Huta Stara B gmina Poczesna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c6ad21a-f308-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344485

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008965/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi powiatowej nr 1057S na odc. Wrzosowa-Huta Stara B, gmina Poczesna. Środki RzFRD.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272215

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.262.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres inwestycji:
DP 1057 S od km 0+880 do km 2+970 na długości 2,090 km. Początek przebudowy należy przyjąć w ul. Długiej na wysokości posesji nr 64, a jej koniec na skrzyżowaniu z ul. Rolniczą. Na całej długości jezdnia posiada nawierzchnię bitumiczną z licznymi ubytkami oraz przełomami. Jezdnia obecnie posiada szerokość około 5,50 – do 6,0m. W miejscach przewężeń pobocza jedni są najeżdżane przez pojazdy a tym samym powoduje to ich degradację. Na całej długości występują liczne zjazdy do posesji. Obecnie odwodnienie drogi realizowane jest powierzchniowo, rowami otwartymi oraz rowami krytymi. W obecnym stanie droga powiatowa 1057S pełni funkcję obsługi przyległej zabudowy. Istniejące parametry na odcinku objętym opracowaniem spełniają wymogi jak dla drogi klasy Z.
Obciążenie ruchem układu drogowego przyjęto na podstawie jego przeznaczenia. Tym samym dla celów przyjęto kategorię obciążenia ruchem KR3, przy czym konstrukcja nawierzchni będzie dostosowana do przeniesienia pojedynczych przejazdów pojazdów ciężarowych o nacisku na oś 115kN. Obiektem objętym przebudową jest droga zaliczona do kategorii zbiorczych, klasy Z. Przeznaczeniem obiektu jest prowadzenie ruchu kołowego oraz pieszego poruszającego się lokalnie w obrębie gminy Poczesna. Przedmiotowa droga jest obiektem liniowym o nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej. Chodniki oraz zjazdy zlokalizowane wzdłuż przedmiotowej drogi należy wykonać z kostki betonowej. Droga powiatowa jest obiektem ogólnodostępnym pełniącym funkcje komunikacyjne. W ramach przebudowy DP 1057S przewiduje się wykonanie odcinkowo nowej konstrukcji jezdni i chodników.
Parametry techniczne drogi
Podstawowe parametry techniczne inwestycji DP1057S:
Klasa drogi Z1/2 – odc. od km 0+880 do km 2+970,00
Klasa drogi: Z1/2,
Kategoria obciążenia ruchem KR 3
Prędkość projektowa poza terenem zabudowy 60km/h
Prędkość projektowa w terenie zabudowanym 50km/h
przekrój: jedno-jezdniowa dwukierunkowa
Szerokość jezdni na prostej: 6,0 m
Pochylenie poprzeczne jednostronne 2% do 4%
Pochylenie poprzeczne daszkowe 2%
Nawierzchnia: SMA
Chodniki: kostka betonowa
W wyniku budowy ulicy zajdzie konieczność regulacji wysokościowej większości włazów kanalizacyjnych oraz innego podziemnego uzbrojenia terenu. Zakres robót w przypadku studni zlokalizowanych na sieciach kanalizacyjnych polegać będzie na:
- częściowym demontażu górnej części studzienki z wyminą górnego kręgu studni,
- ewentualnym osadzeniu dodatkowego kręgu żelbetowego (dla studni kanalizacyjnych), osadzeniu pierścienia odciążającego i płyty pokrywowej,
- regulacji pionowej włazu (przy użyciu pierścieni dystansowych) do proj. niwelety jezdni,
- osadzeniu włazu kanałowego typu ciężkiego.
W przypadku wymiany lub konieczności zastosowania dodatkowych elementów studni stosować kręgi betonowe wykonane z betonu wibrowanego min. C35/45 (PN-EN 1917) łączonych na uszczelki gumowe.
Konstrukcja nawierzchni. Jako typowy przekrój poprzeczny dla drogi powiatowe j przewidziany został przekrój pół uliczny z jednostronnym ciągiem pieszym. Projektowana niweleta drogi ulegnie niewielkiej korekcie ze względu na polepszenie spływu wód opadowych. Od strony drogi chodnik obramowany jest krawężnikiem betonowym 20*30*100 wibroprasowanym układanym na ławie z oporem z betonu C 16/20. Pod krawężnik należy wykonać ławę betonową. Z drugiej strony chodnik obramowany jest obrzeżem betonowym 8*30*100 montowanym na ławie z betonu C 16/20. Pod obrzeże należy wykonać ławę betonowa z oporem przy przyjęciu 0,04m3 betonu na mb obrzeża. Obrzeże na całej długości powinno być montowane tak aby góra wystawała 3cm powyżej niwelety chodnika. Wzdłuż obrzeża od strony posesji należy wykonać półkę gruntową szerokości 30cm o spadku 1%, za którą powinna być formowana skarpa o nachyleniu 1:1,5(1:1) w nawiązaniu do istniejącego terenu i ogrodzeń. Konstrukcja chodnika jest trzywarstwowa. Podbudowa powinna być układana na wyrównanym i stabilizowanym podłożu, na którym powinny być wyprofilowane spadki podłużne i spadki poprzeczne. Nawierzchnia zostanie wykonana z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 8 cm w kolorze szarym. Kostka montowana jest na podbudowie za pośrednictwem podsypki z kruszywa łamanego płukanego frakcji 2-5mm. Na wysokości wjazdów do posesji podbudowa jest z kruszywa łamane go o uziarnieniu 0/31,5mm gr. 20cm, a nawierzchnia z kostki betonowej gr.8cm w kolorze czerwonym – barwionej w masie. Na wysokości wjazdów do posesji chodnik należy nawiązać do stanu istniejącego. Spadek poprzeczny chodnika wynosi 2%, a na wysokości wjazdów do posesji i drogi gruntowe należy dostosować do istniejącego terenu jednak spadek nie może być większy niż 5%. Krawężnik na wysokości wjazdów do posesji powinien być obniżony tak, aby wystawał powyżej nawierzchni bitumicznej na max 5cm, a na pozostałej długości krawężnik należy wykonać o odkryciu 12cm powyżej projektowanej krawędzi drogi.
konstrukcja drogi:
- 4 cm warstwa ścieralna z SMAAC11S
- 7 cm warstwa wiążąca z AC16W
- 9 cm warstwa podbudowy z AC22P
- 20 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm - 20 cm podbudowa z kruszywa naturalnego
konstrukcja drogi na poszerzeniu:
- 4 cm warstwa ścieralna z SMA AC11S
- 7 cm warstwa wiążąca z AC16W
- 9 cm warstwa podbudowy z AC22P
- 20 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm
- 20 cm podbudowa z kruszywa naturalnego
konstrukcja zatok autobusowych
- 18x18 cm warstwa ścieralna z kostki kamiennej układanej na mokro za pomocą zaprawy cementowej
- 20 cm podbudowa z betonu cementowego C16/20
- 20 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm
- 25 cm podbudowa z kruszywa naturalnego
konstrukcja chodnika:
− 8 cm warstwa ścieralna z kostki betonowej koloru szarego
− 3 cm podsypka z kruszywa łamanego płukanego frakcji 2-5mm
− 15 cm podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm
− 10 cm podbudowa z kruszywa naturalnego
konstrukcja zjazdów w chodniku:
− 8 cm warstwa ścieralna z kostki betonowej koloru czerwonego barwionej w masie
− 3 cm podsypka z kruszywa łamanego płukanego frakcji 2-5mm
− 20 cm podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm
− 10 cm podbudowa z kruszywa naturalnego
Krawężniki i ławy betonowe
Wzdłuż chodnika dla pieszych należy wykonać krawężnik betonowy wibroprasowany 20*30*100 prosty i najazdowy o wymiarach 20*22*100. Odkrycie krawężnika wynosi 12cm, a na wysokości wjazdów do posesji, odkrycie ich wynosi max 5cm. Krawężniki betonowe zostaną posadowione na ławie betonowej. Pod krawężniki betonowe zaprojektowano ławę z betonu C 16/20 z oporem.
Obrzeża i ławy betonowe
Obrzeża betonowe zaprojektowano jako wibroprasowane 8*30*100 montowane na ławie betonowej C 16/20 z oporem przy ilości 0,04m3 na mb.
Odwodnienie drogi
Odwodnienie drogi realizowane będzie przy udziale istniejących spadków poprzecznych i podłużnych. Wody deszczowe z korony drogi odprowadzane będą do istniejących rowów przydrożnych.
Przykanaliki
Studzienki ściekowe należy łączyć przykanalikami PVC o średnicy 200mm. Rury należy układać na wyprofilowanym i zagęszczony podłożu za pośrednictwem podsypki z kruszywa naturalnego o uziarnieniu 0/20mm gr. 10cm. Łączenie przykanlików ze studzienkami ściekowymi powinno być szczelne i wykonane przy udziale uszczelki gumowej lub wkładki in situ. Na rury przykanalików należy wykonać zasypkę z pisaku gr. 20cm.
Wpusty deszczowe
Dla odwodnienia powierzchni drogi przewidziano zabudowę wpustów ulicznych klasy D400 (zabezpieczonym przed kradzieżą) osadzonych na prefabrykowanej studzience betonowej Ø500mm z osadnikiem. Zadaniem wpustów ulicznych jest odbiór ścieków opadowych z utwardzonych nawierzchni, odseparowanie części stałych (piasku).
Przebudowa urządzeń elektroenergetycznych 1kV
W celu likwidacji kolizji istniejących urządzeń elektroenergetycznych 1kV z pasem drogowym konieczna jest przebudowa urządzeń elektroenergetycznych 1kV znajdujących się na działach będących pasem drogowym drogi powiatowej co stanowi odrębne opracowanie.
W ramach przebudowy urządzeń elektroenergetycznych 1kV zostanie wykonana przebudowa urządzenia elektroenergetycznego 1kV zasilanego ze stacji transformatorowej S–755 15/0,4kV.
- słupa nr 135 linii napowietrznej 1kV – wymagana aktualizacja opracowania
Projekt organizacji ruchu
- Docelowa organizacja ruchu stanowi odrębne opracowanie – wymagana aktualizacja opracowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj robót do wykonania w ramach zamówienia określa Projekt techniczny oraz Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiące załącznik zał. Nr 1 do SWZ.
W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany dostosować jakość wykonywanych robót dotyczących przedmiotu zamówienia do nowych norm.
Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
- Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania min. 60 miesięcy.
- Zamówienie należy realizować w oparciu o obowiązujące w budownictwie drogowym normy, instrukcje, szczegółowe specyfikacje techniczne na roboty utrzymaniowe.
- Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7850984,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10912881,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7850984,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „LARIX” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5751839378

7.3.3) Ulica: Klonowa 11

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7850984,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.