eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipskoDostawa wraz z transportem oleju opałowego do kotłowni przy ul. 1 Maja 2 i ul. Mała 5 w Lipsku.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z transportem oleju opałowego do kotłowni przy ul. 1 Maja 2 i ul. Mała 5 w Lipsku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych w Lipsku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.3.) Oddział zamawiającego: ZUK w Lipsku Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383283768

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Solecka 88

1.5.2.) Miejscowość: Lipsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zuk-lipsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk-lipsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zukl-lipsko.ezamowienia.com/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków, gospodarka nieruchomościami, utrzymanie dróg gminnych, cmentarza, odbiór i transport odpadów.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z transportem oleju opałowego do kotłowni przy ul. 1 Maja 2 i ul. Mała 5 w Lipsku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6860c19e-130c-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344490

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZUKL/WRO/ZP-1/3450/08/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 950400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem i rozładunkiem oleju opałowego do kotłowni Zakładu Usług Komunalnych w Lipsku sp. z o.o. przy ul. Małej 5 i ul. 1 Maja 2 w systemie sprzedaży bezgotówkowej w ilościach 180000 l - stosownie do potrzeb Zamawiającego Zakładu Usług Komunalnych w Lipsku sp. z o. o. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie po zgłoszeniu za pośrednictwem telefonu, drogą elektroniczną przez przedstawiciela Zamawiającego wskazanego w umowie dla każdego miejsca dostawy. Ilość oraz termin każdorazowej dostawy do miejsc wskazanych w przedmiocie umowy określane będą przez przedstawiciela Zamawiającego, z jednoczesnym obowiązkiem realizacji dostawy w terminie nie później niż 2 dni roboczych od daty zgłoszenia. Szacunkowa ilość oleju opałowego w jednej dostawie wynosi od 2m3 do 20 m3 . Dostawa musi być realizowana przy użyciu specjalistycznego sprzętu i cystern przeznaczonych do przewozu oleju opałowego, posiadających odpowiednie atestowane mierniki przepływowe paliwa i wyposażonych w niezbędne urządzenia do bezproblemowego przepompowania oleju do zbiorników. Transport paliw winien spełniać wymogi odpowiednich przepisów prawa, w tym dotyczących bezpieczeństwa pożarowego, ruchu drogowego oraz ochrony środowiska. Każdorazowe przepompowanie oleju do zbiornika Zamawiającego będzie się odbywało tylko i wyłącznie w obecności osoby upoważnionej przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga, aby dostarczany olej opałowy spełniał warunki jakości zgodne z Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe. Ponadto wymagane jest, aby każdorazowo przedmiot dostawy spełniał parametry:
- Temperatura zapłonu oleju była minimum 60 stopni C,
- Temperatura krzepnięcia, poniżej -30 stopni C,
- Temperatura płynięcia do -25 stopni C,
- Zawartość siarki była niższa niż 0,1%
Przy każdej dostawie wymagane jest przekazanie przedstawicielowi Zamawiającego – osobie dokonującej odbioru danej partii oleju opałowego dokumentu potwierdzającego spełnianie warunku jakości dostarczonego oleju („świadectwo jakości”) określonego przez Zamawiającego w niniejszym opisie. Koszty transportu ujęte zostaną w cenie oleju opałowego. Rozliczenie za dostawy będzie dokonywane zgodnie z rzeczywistą ilością dostarczanego oleju.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 950400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 968400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 950400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERM-IOL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962880746

7.3.3) Ulica: Ofiar Firleja 7

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1168992,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.