Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00419680/01 - Wynik z dnia 2024-07-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dla modernizacji dachu budynku
ARTzona Ośrodka Kultury im. C.K. Norwida os. Górali 4 w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367252869
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 341 85 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zim.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych dla modernizacji dachu budynku
ARTzona Ośrodka Kultury im. C.K. Norwida os. Górali 4 w Krakowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a16ae698-1d88-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344538
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050108/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja dachu budynku ARTZONA Ośrodka Kultury im. C.K. Norwida w Krakowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl/pn/zimkrakow/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl zp@zim.krakow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod następującym adresem https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl
2. Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej, email: zp@zim.krakow.pl, z zastrzeżeniem sekcji XI pkt 2 SWZ, tj. składania ofert.
UWAGA: Korespondencja kierowana do Zamawiającego powinna być opatrzona numerem postępowania, tj. ZIM.ZP.262.2.11.2024.
3. Szczegółowe informacje w zakresie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zostały
opisane w sekcji VIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zostały opisane w sekcji XXIII SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO zostały opisane w sekcji XXIII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZIM.ZP.262.2.11.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla modernizacji dachu budynku ARTzona Ośrodka Kultury im. C.K. Norwida os. Górali 4 w Krakowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy zostały określone w załącznikach do SWZ, w tym m.in. w Projektowanych Postanowieniach Umowy, (PPU), stanowiących załącznik nr 1 do SWZ oraz Projektu wykonawczego modernizacji dachu budynku opisującego przedmiot zamówienia, zwanego dalej OPZ, stanowiącego załącznik nr 1 do PPU. Wykaz dokumentów opisujących przedmiot zamówienia (link do OPZ) - stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 zgodnie z Projektem wykonawczym modernizacji dachu budynku ARTzona Ośrodka Kultury im. C.K. Norwida oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wiedzą i sztuką budowlaną.
4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wykonać w szczególności następujące prace:
1) przygotowanie podłoża,
2) reperacja starych warstw papowych,
3) zagruntowanie istniejącego pokrycia środkiem gruntującym,
4) ułożenie papy wierzchniego krycia,
5) montaż kominów wentylacyjnych,
6) wymiana rynien, obróbek blacharskich i koszy spustowych,
7) wymiana instalacji odgromowej,
8) naprawa ubytków tynku na gzymsach,
9) usunięcie skutków zawilgocenia ścian wewnętrznych.
5. Z uwagi na lokalizację przedmiotu zamówienia na terenie Parku Kulturowego Nowa Huta, Wykonawca w trakcie prowadzenia prac zobowiązany jest do współpracy z przedstawicielami Biura Miejskiego Konserwatora Zabytków.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45261320-3 - Kładzenie rynien
45261410-1 - Izolowanie dachu
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45261910-6 - Naprawa dachów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, zgodnych z jego przedmiotem stanowiących powtórzenie podobnego przedmiotu zamówienia do kwoty 162 606,94 zł netto. Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego ewentualne udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót polegających na wymianie pokrycia dachowego i modernizacji kominów, docieplenia stropodachu, wymianie rynien i obróbek blacharskich, wymianie instalacji odgromowej. Ustalenie wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi po wcześniejszych negocjacjach z Wykonawcą.
Podstawą do ustalenia wysokości wynagrodzenia za wykonanie robót budowlanych będzie kosztorys ofertowy przygotowany przez Wykonawcę. Dla określenia ceny jednostkowej robót ujętych w kosztorysie ofertowym zastosowane będą ceny nie wyższe niż średnie ceny i wskaźniki R (robocizna), M (cena materiałów), S (koszty pracy sprzętu), Ko (koszty ogólne), Kz (koszty zakupu) i Z (zysk) z ostatnich publikowanych zeszytów Sekocenbud. Dla określenia ceny materiałów i sprzętu nie publikowanych w zeszytach Sekocenbud Wykonawca przedstawi kalkulację indywidualną.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
1.1. Cena – waga 60% (60 pkt)
1.2. Wydłużenie podstawowego okresu gwarancji oraz rękojmi za wady wykonanych robót budowlanych - waga 40% (40 pkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie podstawowego okresu gwarancji oraz rękojmi za wady wykonanych robót budowlanych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
1.4. zdolności technicznej lub zawodowe.
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie określa wymogów w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia innych podmiotowych środków dowodowych poza oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia innych podmiotowych środków dowodowych poza oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:1.1. Formularz oferty – poprzez zamieszczenie na Platformie wypełnionego i podpisanego załącznika nr 2 do SWZ, sporządzonego wg wzoru udostępnionego przez Zamawiającego. W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż załącznik nr 2 do SWZ, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu.
1.2. Oświadczenie/Oświadczenia, o którym/-ch mowa w sekcji XVI pkt 2 SWZ.
1.3. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, o ile wskaże w Formularzu oferty dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.
1.4. Jeżeli dotyczy – Pełnomocnictwa.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W celu skutecznego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) – Pełnomocnictwo – do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te winny potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (art. 125 ust. 4 ustawy Pzp), według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowne (PPU) w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treściumowy, zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ.
2. Zmiany Projektowanych postanowień umownych (PPU) zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ (§ 17).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl . 2. Szczegółowy sposób złożenia oferty został opisany w sekcji XI SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-14 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-13
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wizja lokalna – Zamawiający informuje Wykonawców o ich uprawnieniu do przeprowadzenia wizji lokalnej terenu budowy i otoczenia planowanej Inwestycji. Szczegółowe informacje o wizji lokalnej Zamawiający określił w sekcji V pkt. 8 SWZ.2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją robót ogólnobudowlanych, w zakresie realizacji zamówienia. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp zostały określone w PPU.
3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 12 (dwunastu) tygodni licząc od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy. Rozpoczęcie wykonania przedmiotu zamówienia nastąpi z dniem protokolarnego przekazania Wykonawcy terenu budowy. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że roboty budowlane będą wykonywane na działającym budynku ARTzona Ośrodka Kultury im. C.K. Norwida w Krakowie, osiedle Górali 4. Szczegółowe informacje dotyczące terminów wykonania zamówienia zostały określone w PPU, stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.
4. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) Wykonawcy ci – przed zawarciem umowy – są zobowiązani do przedłożenia Zamawiającemu kopii umowy określającej podstawy i zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia.
5. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest – przed zawarciem umowy – do przedłożenia Zamawiającemu:
5.1. dowodu wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z sekcją XX SWZ (w przypadku wnoszenia zabezpieczenia w innej formie niż pieniądz, zalecane jest wyprzedzające przedłożenie przez Wykonawcę projektu dokumentu zabezpieczenia - w celu uzyskania akceptacji jego treści dotyczącej zgodności z SWZ i umową);
5.2. dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych w § 10 PPU ubezpieczeń najpóźniej w dniu zawarcia umowy (zalecane jest wyprzedzające przedłożenie przez Wykonawcę dokumentów ubezpieczeń, w celu uzyskania akceptacji jego treści dotyczącej zgodności z PPU).
6. Przed zawarciem umowy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny podanej w ofercie. Szczegółowy opis wymogów związanych z zabezpieczeniem należytego wykonania umowy określa § 13 PPU.
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz.U.2024 poz. 507 ze zm.).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót modernizacji instalacji wody dejonizowanej klasy pierwszej budynku Małopolskie Centrum Biotechnologii UJ, Krakowie.
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.