Ogłoszenie z dnia 2022-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00237607/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna osób i mienia Państwowej Uczelni Angelusa Silesiusa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Uczelnia Angelusa Silesiusa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891041167
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@puas.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puas.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz www.bip.puas.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona fizyczna osób i mienia Państwowej Uczelni Angelusa Silesiusa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b32147c-fb91-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344583
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237607/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.2170.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna osób, mienia, terenu i obiektów przy ul. Zamkowej 4, Zamkowej 6, Zamkowej 8, Piotra Skargi 14A, ul. Moniuszki 43, ul. Południowej* oraz całodobowe monitorowanie budynków Zamawiającego zlokalizowanych przy ul. Zamkowej 4 i Piotra Skargi 14A, ul. Południowej*. Budynki przy ul. Zamkowej 4, Zamkowej 6, Zamkowej 8 oraz Moniuszki 43, są wpisane do rejestru zabytków i podlegają całkowitej ochronie konserwatorskiej.
2. Usługa całodobowej ochrony ma zapewnić ochronę obiektów przed kradzieżą, włamaniem, rozbojem, wandalizmem, nieuprawnionym wstępem na teren obiektu.
3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1) czuwanie nad bezpieczeństwem osób przebywających na terenie zamawiającego oraz ochrona mienia 24 godziny na dobę przy ul. Zamkowej 4 i ul. Piotra Skargi 14A, ul. Południowej* – min. 1 osoba na każdy budynek;
2) ochrona osób i mienia w budynkach przy ul. Zamkowej 6 i Zamkowej 8 oraz przy ul. Moniuszki 43 bez wyznaczania osobnych osób dla tych budynków realizowana będzie przez pracowników budynków przy ul. Zamkowej 4 i Piotra Skargi 14A;
3) zapoznanie się z instrukcjami bezpieczeństwa pożarowego każdego z budynków;
4) zainstalowanych w budynkach instalacji (systemów alarmowych);
5) dokonywanie właściwego zabezpieczenia powierzonego mienia i majątku;
6) dokonywanie obchodów budynków i terenów zewnętrznych na których budynki są położone w ciągu trwania dyżuru. Obchody powinny być wykonywane nie rzadziej niż co 120 minut
i odnotowane pisemnie w dzienniku służby;
7) czuwanie nad właściwym wyposażeniem punktów przeciwpożarowych, drożności dróg przeciwpożarowych i ewakuacyjnych, natychmiastowe alarmowanie odpowiednich służb
w razie powstania zagrożeń;
8) zamykanie dozorowanych obiektów, kompletowanie i przechowywanie kluczy oraz włączanie alarmów (monitorowanie zagrożeń);
9) wydawanie kluczy do sal wykładowych, pomieszczeń biurowych i innych oraz prowadzenie rejestru kluczy wydanych i oddanych – za pisemnym potwierdzeniem;
10) wydawanie kluczy za pisemnym potwierdzeniem odbioru osobom sprzątającym budynki Zamawiającego, a po zakończeniu sprzątania przez osoby sprzątające kontrola oddanych kluczy, sprawdzenie zamknięcia drzwi i okien;
11) gaszenie zbędnego oświetlenia;
12) wzywanie osób do opuszczenia obiektów lub pomieszczeń w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania lub stwierdzenia zakłócania porządku przez te osoby;
13) każdorazowe zawiadamianie Policji o zaistnieniu zdarzeń o charakterze przestępczym;
14) zawiadamianie Straży Pożarnej oraz Pogotowia w przypadku wystąpienia odpowiednich rodzajowo zdarzeń;
15) interwencje w przypadku przebywania na terenie objętym świadczoną usługą osób nieuprawnionych, w szczególności przebywających na terenie objętym usługą po zakończeniu zajęć dydaktycznych;
16) w przypadku wystąpienia jakichkolwiek zdarzeń o charakterze przestępczym, przyjazd na miejsce grupy interwencyjnej w czasie nie dłuższym niż 15 minut od chwili wystąpienia zdarzenia i zabezpieczenie miejsca zdarzenia do chwili przyjazdu jednostki policji, lub przedstawiciela Zamawiającego;
17) w przypadku wystąpienia zdarzeń w/w natychmiastowe powiadamianie przedstawicieli Zamawiającego;
18) prowadzenie stosownej dokumentacji wymaganej przez Zamawiającego – plan służby pracowników ochrony dla poszczególnych budynków, rejestr zdarzeń, dziennik służby;
19) przejęcie obsługi monitorowania sygnałów alarmowych budynków przy ul. Zamkowej 4, Piotra Skargi 14A, od firmy dotychczas wykonującej usługę;
20) rozpoczęcie monitorowania sygnałów alarmowych dla budynku przy ul. Południowej* od dnia rozpoczęcie świadczenia usługi w tym obiekcie;
21) całodobowe monitorowanie sygnałów alarmowych budynków przy ul. Zamkowej 4, Piotra Skargi 14A, ul. Południowej*;
22) okresowe (raz na kwartał) sprawdzenie i konserwacja systemów alarmowych potwierdzone stosownym protokołem podpisanym przez upoważnionego pracownika Zamawiającego dla każdego z budynków. W zakresie konserwacji Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia instalacji i zamocowania urządzeń wchodzących w skład systemu, sprawdzeniu poprawności działania wszystkich czujek, sprawdzenia zasilaczy głównych i zapasowych, sprawdzenia poprawności działania urządzeń transmisji alarmu oraz sprawdzenie czy system alarmowy jest w stanie pełnej gotowości do poprawnej pracy. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia któregokolwiek elementu systemu wykonawca każdorazowo przedstawi zamawiającemu kalkulację jego naprawy;
23) monitorowanie budynków polegać ma na zbieraniu i rejestrowaniu przez centrum monitoringu sygnałów o stanie systemu alarmowego i podejmowanie odpowiednich działań interwencyjnych polegających w przypadku odebrania sygnału alarmu na:
a) skierowaniu na miejsce grupy interwencyjnej,
b) doraźnej ochronie fizycznej mienia przez grupę interwencyjną do czasu przybycia Policji lub przedstawicieli Zamawiającego,
c) powiadomieniu Policji oraz przedstawicieli Zamawiającego,
d) doraźnej ochronie osób znajdujących się w obiekcie przez grupę interwencyjną do czasu ustania zagrożenia,
e) zainstalowanie w budynkach własnych urządzeń przesyłowych sygnałów,
f) dokonywanie na własny koszt wszelkich napraw urządzenia przesyłowego,
g) usuwanie wszelkich awarii systemów alarmowych w czasie 24 godzin od ich zgłoszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 824665,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1358082,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 824665,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vicotel Security Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 886-25-38-753
7.3.3) Ulica: ul. Beethovena 1-2
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 824665,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Przebudowa obiektu mostowego nr JNI 01013272 w ciągu drogi powiatowej nr 3464 D w km 1+600 w miejscowości Jaczków, gmina Czarny Bór
- Zakup i wymiana windy z napędem elektrycznym w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 10 w Wałbrzychu
- Naprawa nawierzchni na ul. Zdrojowej w Wałbrzychu
- Świadczenie usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską wydarzenia pn. Spotkanie Wielkanocne dla gości Hotelu Książ.
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Wrocławskiej 11 w Wałbrzychu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- "Remont elewacji z dociepleniem ścian, wykonanie izolacji ścian piwnicznych oraz docieplenie stropów budynku wielorodzinnego przy ul. Wysockiego 4 w Wałbrzychu"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia - Kochcice
- Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia poprzez monitorowanie systemów w Zakładzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej"
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Ochrona osób i mienia na terenie Teatru Baj w Warszawie
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Wykonywanie usług ochrony na rzecz Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze-Ochli
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.