eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieBudowa drogi dojazdowej nr 6 do gruntów rolnych i leśnych w ramach prac poscaleniowych w obrębie Biskupice gmina Pilica



Ogłoszenie z dnia 2024-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi dojazdowej nr 6 do gruntów rolnych i leśnych w ramach prac poscaleniowych w obrębie Biskupice gmina Pilica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zawierciański

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zawierciu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27625525200000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 34

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuw-zawiercie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zawiercie.powiat.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/906570

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi dojazdowej nr 6 do gruntów rolnych i leśnych w ramach prac poscaleniowych w obrębie Biskupice gmina Pilica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aaffd454-f1a3-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344672

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068558/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie dróg poscaleniowych Biskupice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274866

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0013/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 8890000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1242120,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji w formule „zaprojektuj i wybuduj” pod nazwą: „Budowa drogi dojazdowej nr 6 do gruntów rolnych i leśnych w ramach prac poscaleniowych w obrębie Biskupice gmina Pilica.”
Zamówienie realizowane jest w ramach inwestycji ,,Budowa lub przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych oraz dojazdów do zabudowań poszczególnych uczestników scalania” z operacji „Scalenie gruntów rolnych we wsi Biskupice, gmina Pilica, Powiat Zawierciański" stanowiącej poddziałanie: „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (dalej: „Program”).
Przedmiot zamówienia dotyczy w szczególności zaprojektowania i wykonania robót budowlanych obejmujących:
1) budowę istniejącej drogi - długość ok. 906 m;
2) udrożnienie bądź budowę i przebudowę przepustów pod drogami;
3) budowę i przebudowę zjazdów publicznych i indywidualnych;
4) wycinkę zieleni kolidującej z inwestycją;
5) przebudowę i zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu; jeżeli taka konieczność wystąpi na etapie tworzenia docelowej dokumentacji projektowej lub podczas prac wykonawczych.
Szczegółowy opis zamówienia określa program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
Przedmiot zamówienia stanowią na dwa etapy i obejmują w szczególności:
1) Etap I: na podstawie programu funkcjonalono-użytkowego sporządzenie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przedmiotowej inwestycji wraz uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych na ich realizację (pozwolenia na budowę lub/i zgłoszenia robót budowlanych),
2) Etap II: wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych; zamówienie obejmuje nadzór autorski projektanta nad realizacją robót budowlanych na Etapie II.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia (w tym materiały i urządzenia) na okres 60 miesięcy, który rozpocznie swój bieg od dnia podpisania Protokołu odbioru końcowego.
Przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia (od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego) Wykonawca musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za wyrządzone szkody materialne (mienie osób trzecich i mienie powierzone) powstałe w związku z realizacją zadania i na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego wyrażoną w PLN lub dla walut obcych w wysokości równoważnej, przeliczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP na ostatni dzień roboczy poprzedzający dzień zawarcia umowy.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia do realizacji przedmiotowego zamówienia pojazdów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1220398,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1960904,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1220398,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANZIT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6460009572

7.3.3) Ulica: Lubachowy 68

7.3.4) Miejscowość: Moskorzew

7.3.5) Kod pocztowy: 29-130

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1220398,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.