eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RudnikiRemont dróg gminnych



Ogłoszenie z dnia 2024-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398586

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 12A

1.5.2.) Miejscowość: Rudniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-325

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3595072

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rudniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudniki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rudniki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40608f1c-f63a-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344704

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00577880/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276257

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PRG.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2039308,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

.Przedmiotem zamówienia jest : „Remont dróg gminnych”

Zadanie jest współfinansowane z Promesy otrzymanej w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład : Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023 2023/4852/PolskiLad.


Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie:
Na zakres rzeczowy zamówienia składa się wykonanie robót na drogach o łącznej długości 6,751km:
• Remont drogi gminnej nr 101013 O Dalachów tzw. Gabryśka - długości 1,245km,
• Remont drogi gminnej nr 101022, 101020 O Mostki – Polesie - długości 1,532km,
• Remont drogi gminnej nr 101039 O Bobrowa – Stanki Bobrowskie - długości 1,075km,
• Remont drogi gminnej nr 101051 O Cieciułów – Brzeziny Cieciułowskie - długości 0,880km,
• Remont drogi gminnej nr 101059 O Rudniki ul. Sienkiewicza - długości 0,168km,
• Remont drogi gminnej nr 101079 O Porąbki – Łazy - długości 1,089km,
• Remont drogi wewnętrznej dojazdowej dz. nr 818 w Jaworznie - długości 0,455km,
• Remont drogi wewnętrznej dojazdowej dz. nr 482 w Cieciułowie - długości 0,307km.
Zakres robót obejmuje m.in. wykonanie następujących robót:
- ścinkę zawyżonych poboczy,
- roboty remontowe – frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej,
- wymianę przepustów pod drogą z uzupełnieniem podbudowy oraz wykonaniem murków przepustów,
- wyrównanie istniejącej jezdni masą bitumiczną na ul. Sienkiewicza,
- wymiana krawężników drogowych betonowych na ławie betonowej na ul. Sienkiewicza
- wykonanie nawierzchni jezdni z warstwy ścieralnej AC11S gr. 5cm, i 4cm,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 5cm,
- miejscowe odtworzenie oznakowania poziomego.

Zakres przedmiotu umowy określają dokumentacje projektowe dróg, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, który należy traktować jako materiał pomocniczy.

Przed podpisaniem umowy wykonawca przedłoży kosztorys uproszczony i tabelę elementów.
Zamawiający nie dopuszcza do zastosowania jako podbudowy i poboczy kruszyw pochodzenia osadowego ( wapieni, dolomitów itp.)
Szczegółowy zakres zamówienia – robót ujęty jest w dokumentacjach projektowych dróg, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót – stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
W przypadku rezygnacji z któregokolwiek elementu uwzględnionego w projekcie budowlanym kwota ulegnie zmniejszeniu.
Wymienione w dokumentacjach projektowych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN ( normy zharmonizowane).Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie do wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy
UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe. Zakres prac do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa załączony: przedmiar robót.
Przedmiar robót ma charakter orientacyjny – stanowi jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy i zalecaną wizje w terenie.
Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu do celów rozliczeniowych wypełniony zał. Nr 6 do SWZ „Przedmiar robót” w wersji elektronicznej, na bazie której skalkulowana została cena oferty. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o dokumentacje projektowe i zalecana wizje w terenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1908499,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2682019,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1908499,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMOST Spółka z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5741976926

7.3.3) Ulica: Wielkie Przedmieście 26

7.3.4) Miejscowość: Olesno

7.3.5) Kod pocztowy: 46-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1908499,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.