Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00276257/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398586
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 12A
1.5.2.) Miejscowość: Rudniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-325
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 3595072
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rudniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudniki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rudniki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg gminnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40608f1c-f63a-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344704
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00577880/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276257
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PRG.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2039308,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
.Przedmiotem zamówienia jest : „Remont dróg gminnych”
Zadanie jest współfinansowane z Promesy otrzymanej w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład : Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023 2023/4852/PolskiLad.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie:
Na zakres rzeczowy zamówienia składa się wykonanie robót na drogach o łącznej długości 6,751km:
• Remont drogi gminnej nr 101013 O Dalachów tzw. Gabryśka - długości 1,245km,
• Remont drogi gminnej nr 101022, 101020 O Mostki – Polesie - długości 1,532km,
• Remont drogi gminnej nr 101039 O Bobrowa – Stanki Bobrowskie - długości 1,075km,
• Remont drogi gminnej nr 101051 O Cieciułów – Brzeziny Cieciułowskie - długości 0,880km,
• Remont drogi gminnej nr 101059 O Rudniki ul. Sienkiewicza - długości 0,168km,
• Remont drogi gminnej nr 101079 O Porąbki – Łazy - długości 1,089km,
• Remont drogi wewnętrznej dojazdowej dz. nr 818 w Jaworznie - długości 0,455km,
• Remont drogi wewnętrznej dojazdowej dz. nr 482 w Cieciułowie - długości 0,307km.
Zakres robót obejmuje m.in. wykonanie następujących robót:
- ścinkę zawyżonych poboczy,
- roboty remontowe – frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej,
- wymianę przepustów pod drogą z uzupełnieniem podbudowy oraz wykonaniem murków przepustów,
- wyrównanie istniejącej jezdni masą bitumiczną na ul. Sienkiewicza,
- wymiana krawężników drogowych betonowych na ławie betonowej na ul. Sienkiewicza
- wykonanie nawierzchni jezdni z warstwy ścieralnej AC11S gr. 5cm, i 4cm,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 5cm,
- miejscowe odtworzenie oznakowania poziomego.
Zakres przedmiotu umowy określają dokumentacje projektowe dróg, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, który należy traktować jako materiał pomocniczy.
Przed podpisaniem umowy wykonawca przedłoży kosztorys uproszczony i tabelę elementów.
Zamawiający nie dopuszcza do zastosowania jako podbudowy i poboczy kruszyw pochodzenia osadowego ( wapieni, dolomitów itp.)
Szczegółowy zakres zamówienia – robót ujęty jest w dokumentacjach projektowych dróg, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót – stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
W przypadku rezygnacji z któregokolwiek elementu uwzględnionego w projekcie budowlanym kwota ulegnie zmniejszeniu.
Wymienione w dokumentacjach projektowych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN ( normy zharmonizowane).Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie do wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy
UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe. Zakres prac do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa załączony: przedmiar robót.
Przedmiar robót ma charakter orientacyjny – stanowi jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy i zalecaną wizje w terenie.
Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu do celów rozliczeniowych wypełniony zał. Nr 6 do SWZ „Przedmiar robót” w wersji elektronicznej, na bazie której skalkulowana została cena oferty. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o dokumentacje projektowe i zalecana wizje w terenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1908499,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2682019,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1908499,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMOST Spółka z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5741976926
7.3.3) Ulica: Wielkie Przedmieście 26
7.3.4) Miejscowość: Olesno
7.3.5) Kod pocztowy: 46-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMOST SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
REMOST SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1908499,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi gminnej nr 540007K (ulica Jałowcowa) w km. 0+000 do km 0 + 263 w mc. Dobczyce, Gmina Dobczyce
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1200Z na odcinku Borzysław-Podborsko.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.