Ogłoszenie z dnia 2022-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego laptopa dla Wydziału Intermediów Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6750007570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Matejki 13
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-157
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@asp.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego laptopa dla Wydziału Intermediów Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd86296a-3336-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344819
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: Art. 305 pkt 2) ustawy Pzp: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający przeprowadził postępowanie w trybie podstawowym (nr sprawy BZP-3942-13/2022), w którym zakup laptopa ujęty był w części nr 9. Niestety w zakresie tej części nie została złożona żadna oferta. W zakresie części nr 9 postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp. Następnie Zamawiający przeprowadził kolejne postępowanie (nr sprawy BZP-2630-21/2022), w którym zakup laptopa był ujęty w części nr 11. Niestety postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ w zakresie tej części nie została złożona żadna oferta. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie zmienił warunków zamówienia.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: identyfikator postępowania BZP-2630-21/2022: ocds-148610-0998d07d-f6c6-11ec-9a86-f6f4c648a056 / identyfikator postępowania BZP-3942-13/2022: ocds-148610-dd918bd3-b4bb-11ec-9f44-6e63702cb2f7
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP-2630-30/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 14200 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego laptopa dla Wydziału Intermediów Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki. Ilość - 1 sztuka.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Monitor: 15.6” WVA 240Hz;
GPU: NVIDIA GeForce RTX3080Ti 16GB;
Procesor: Intel i7-12700H;
Pamięć RAM: 16GB DDR4 3200Mhz 8GB DDR4 3200Mhz;
SATA: Brak;
M.2: 1TB M.2 SSD PCIe Brak;
System operacyjny: WINDOWS 11 PRO + USB + INSTALLATION;
WLAN: Wi-Fi 6E (AX210);
Pasta termoprzewodząca: Standardowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16159 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16159 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16159 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „DREAM MACHINES” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252625009
7.3.3) Ulica: Wołoska 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-675
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
FedEx Express Poland Sp. z o.o. wykonanie umowy w zakresie transportu przedmiotu umowy (transport kurierski).
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16159 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa leków i środków leczniczych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- 321.2024 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy jednej (1) sztuki projektora dla Jagiellońskiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku.
- Realizacja robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej dla ul. Skalica i ul. Wzgórze w ramach zadania program budowy chodników.
- Dostawa warzyw i owoców
- Dostawa części i akcesoriów do pojazdów
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 8 PAKIETÓW
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego do szkół podstawowych Gminy Stężyca
- Zakup sprzętu komputerowego do placówek wychowania przedszkolnego Gminy Stężyca
- Remont i wyposażenie pomieszczenia na pracownie dekoratorstwa i obudowanie blachą boksu na odpady
- Dostawa sprzętu sieciowego i oprogramowania oraz usługa wsparcia technicznego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
- Zakup i dostawa wyposażenia sal przedszkolnych w budynku Przedszkola Samorządowego w Turobinie w ramach projektu "Przyszłość Gminy Turobin - Przedszkolaki!"
- Dostawa sprzętu do stworzenia klastra obliczeniowego - 2 części
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.