Ogłoszenie z dnia 2023-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00289908/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi dowozu uczniów z terenu Gminy Poronin do szkół w roku szkolnym 2023/2024.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PORONIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Poronin
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-520
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: usc@poronin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: poronin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://poronin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi dowozu uczniów z terenu Gminy Poronin do szkół w roku szkolnym 2023/2024.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5307b8f-1a5e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00344886
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043022/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usługi dowozu uczniów do szkół z terenu Gminy Poronin w roku szkolnym 2022/2023 – 3 części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00289908
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na regularnym dowozie (odwozie) uczniów z terenu Gminy Poronin do szkół w roku szkolnym 2023/2024 oraz pełnienie opieki nad przewożonymi uczniami w trakcie realizacji przewozów. Przewidywana liczba dni roboczych w roku szkolnym wynosi: 186 dni.
Nazwa trasy: Nowe Bystre Dudkówka – NOWE BYSTRE 61 SZKOŁA PODSTAWOWA
Długość trasy : DOWÓZ 6,5 km, ODWÓZ 6,5 km.
Maksymalna liczba osób przewidywanych do jednoczesnego przewozu (pasażerów) - 21.
Łącznie do przewozu 21 osób. Ze względu na trudne warunki terenowe Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez dwa pojazdy lub przy zastosowaniu dwóch kursów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 61380,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na regularnym dowozie (odwozie) uczniów z terenu Gminy Poronin do szkół w roku szkolnym 2023/2024 oraz pełnienie opieki nad przewożonymi uczniami w trakcie realizacji przewozów. Przewidywana liczba dni roboczych w roku szkolnym wynosi: 186 dni.
Nazwa trasy: Stasikówka- Poronin – Ząb - Nowe Bystre – CZERWIENNE 245 SSP, SPSK, KSP - CZERWIENNE 341 (Bachledówka).
Długość trasy: DOWÓZ 17 km, ODWÓZ 17 km.
Orientacyjne punkty odbioru/dowozu dzieci (przystanki): Stasikówka, Poronin Kośne Hamry, Poronin Jesionkówka, Poronin Dom Kultury, Poronin parking naprzeciw Urzędu Gminy, Suche, Ząb Potoczki, Ząb Remiza, Słodyczki, Nowe Bystre Górne, Nowe Bystre, Nowe Bystre Tartak.
Maksymalna liczba osób przewidywanych do jednoczesnego przewozu (pasażerów) 16.
Łącznie do przewozu 16 osób.
Dowóz uczniów niepełnosprawnych. Jeden pojazd posiadający min. 16 miejsc siedzących dla pasażerów.
W jednym przypadku dojazd do posesji, z której należy odebrać a następnie dowieźć ucznia,
w Nowem Bystrem jest utrudniony, szerokość drogi dojazdowej od 2,5 m do 3 m, w związku
z powyższym zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez dwa pojazdy.
Dowóz i odwóz uczniów z niepełnosprawnością uzależniony jest od stanu ich zdrowia, w związku
z tym konieczne jest aby przewoźnik wykazywał potrzebną w tym celu dyspozycyjność.
Ze względu na konieczność dyspozycyjności lub trudne warunki terenowe zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez więcej niż 1 pojazd lub przy zastosowaniu większej niż 1 liczby kursów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 68820,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na regularnym dowozie (odwozie) uczniów z terenu Gminy Poronin do szkół w roku szkolnym 2023/2024 oraz pełnienie opieki nad przewożonymi uczniami w trakcie realizacji przewozów. Przewidywana liczba dni roboczych w roku szkolnym wynosi: 186 dni.
Nazwa trasy – Poronin (ul. Tatrzańska, ul. Kasprowicza, ul. Kościuszki) – Suche – Ząb ( ul. Ligasówka) - NOWY TARG, ul. Podtatrzańska 74, SZKOŁA SPECJALNA PRZYSPOSABIAJĄCA DO PRACY, Al. Tysiąclecia 100, NIEPUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA SPECJALNA „NIEBIESKA KOKARDKA”, ul. Jana Pawła II 85, ZESPÓŁ PLACÓWEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZO OPIEKUŃCZYCH.
Długość trasy: DOWÓZ 32 km, ODWÓZ 32 km.
Maksymalna liczba osób przewidywanych do jednoczesnego przewozu (pasażerów): 5.
Łącznie do przewozu 5 osoby. Dowóz uczniów niepełnosprawnych. Odbiór uczniów z miejsca zamieszkania. Dowóz i odwóz uczniów z niepełnosprawnością uzależniony jest od stanu ich zdrowia, w związku z tym, konieczne jest aby przewoźnik wykazywał potrzebną w tym celu dyspozycyjność. Wymagane będzie podpisanie umowy powierzenia danych osobowych.
Ze względu na konieczność dyspozycyjności lub trudne warunki terenowe zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez więcej niż 1 pojazd lub przy zastosowaniu większej niż 1 liczby kursów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 65100,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10198,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Maciej Pradziad
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361606207
7.3.3) Ulica: Ratułów 407
7.3.4) Miejscowość: Ratułów
7.3.5) Kod pocztowy: 34-407
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo Usługowa Maciej Pradziad
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo Usługowa Maciej Pradziad
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101981,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Maciej Pradziad
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361606207
7.3.3) Ulica: Ratułów 407
7.3.4) Miejscowość: Ratułów
7.3.5) Kod pocztowy: 34-407
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo Usługowa Maciej Pradziad
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo Usługowa Maciej Pradziad
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85514,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRADZIAD JAN PRZEWÓZ OSÓB WYNAJEM POKOI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361190273
7.3.3) Ulica: Majerczykówka 18
7.3.4) Miejscowość: Poronin
7.3.5) Kod pocztowy: 34-520
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRADZIAD JAN Przewóz Osób Wynajem Pokoi
jakie przetargi wygrała firma
PRADZIAD JAN Przewóz Osób Wynajem Pokoi
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PORONIN
więcej: przetargi PORONIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Sadowne wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2025/2026
- "Dostawa kruszywa wraz z jego zabudową w ramach utrzymania przejezdności dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Siewierz 2025"
- Dostawa atestowanej stali do produkcji wyrobów budowlanych w roku 2025. Część 2.
- Usługi międzynarodowego transportu drogowego instrumentów muzycznych oraz akcesoriów i sprzętu technicznego na potrzeby Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu.
- Stały przewóz uczniów Zespołu Szkół Specjalnych w Zagórzu z oddziałów Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii w Otwocku
- Dostawa kruszywa naturalnego łamanego typu dolomit z transportem do utwardzenia i remontu dróg gminnych w ramach realizacji zadań z funduszu sołeckiego oraz bieżącego utrzymania dróg w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.