eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomOrganizacja trzech wyjazdów integracyjno-szkoleniowych w ramach projektu Relacja ma MOC - profilaktyka przemocy domowej w Bytomiu



Ogłoszenie z dnia 2023-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja trzech wyjazdów integracyjno-szkoleniowych w ramach projektu Relacja ma MOC – profilaktyka przemocy domowej w Bytomiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003449284

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 16

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 388 67 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dz@mopr.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mopr.bytom.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mopr-bytom.logintrade.net/zapytania_email,132741,eb2c0dd93dd3dd3c1c7298b9ecc6b4d7.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja trzech wyjazdów integracyjno-szkoleniowych w ramach projektu Relacja ma MOC – profilaktyka przemocy domowej w Bytomiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb95e907-1407-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00344928

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037428/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 zorganizowanie wyjazdu rodzinnego o charakterze integracyjno-szkoleniowym dla uczestników projektu i ich dzieci w ramach projektu pn.: Relacja ma MOC-profilaktyka przemocy domowej w Bytomiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276105

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.2812.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 158714,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja trzech dwudniowych wyjazdów integracyjno-szkoleniowych dla uczestników i uczestniczek projektu pn.: Relacja ma MOC – profilaktyka przemocy domowej w Bytomiu oraz ich dzieci. Projekt jest realizowany w ramach Programu „Sprawiedliwość”, finansowanego z Funduszy Norweskich i środków krajowych.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje udział w wyjazdach maksymalnie 84 osób dorosłych, tj. 42 pary małżonków/ konkubentów, będące uczestnikami projektu oraz maksymalnie 82 dzieci uczestników. Uczestnicy projektu zostaną podzieleni na 3 grupy wyjazdowe, liczące po około 13-15 par małżonków/konkubentów wraz z dziećmi, przy czym liczba dzieci biorących udział w poszczególnych wyjazdach będzie uzależniona od liczby dzieci pary przypisanej do danej grupy wyjazdowej. W jednej grupie wyjazdowej będzie uczestniczyła osoba dorosła posługująca się wyłącznie polskim językiem migowym. W celu umożliwienia jej pełnego uczestnictwa w wyjeździe Wykonawca musi zapewnić dla niej usługę tłumacza/tłumaczki PJM (polskiego języka migowego) przez cały pobyt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do specyfikacji (SWZ).
4. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Projektowane postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 5 do specyfikacji (SWZ).
5. Zamawiający nie podzielił postępowania na części. Powody niedokonania podziału postępowania na części:
1) zamówienie objęte niniejszym postępowaniem jest w pełni dostępne dla małych i średnich przedsiębiorstw, na co wskazuje jego oszacowana wartość, a warunki zamówienia określone zostały na minimalnym poziomie;
2) podział niniejszego zamówienia na części jest niecelowy ze względu na przedmiot zamówienia, który ma charakter jednolitej i spójnej całości. Dopuszczenie realizacji zamówienia w częściach wiązałoby się z zagrożeniem nieosiągnięcia efektu końcowego o wymaganej jakości, ponadto, zabieg ten wiązałby się z rozbiciem odpowiedzialności wykonawczej i wprowadzeniem odmiennej jakości w obrębie tego samego typu usług, a co gorsza niezrealizowaniem części zamówienia ze względu np. na ryzyko braku ofert w danej części postępowania.
6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp) wszystkich osób, które będą wykonywać prace administracyjno-biurowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Ww. obowiązek nie dotyczy sytuacji, gdy powyższe prace będą wykonywać osobiście osoby samodzielnie prowadzące działalność gospodarczą (właściciel firmy/wspólnicy spółek osobowych) lub osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej, które złożyły ofertę lub trenerzy/trenerki/opiekunowie/ opiekunki/tłumacz/tłumaczka PJM wyznaczeni odpowiednio do prowadzenia warsztatów/sprawowania opieki/pomocy lub koordynator/koordynatorka usługi, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia. Powyższe stosuje się odpowiednio do podwykonawców. Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Projektowanych postanowieniach umownych.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia.
8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Powierzenie podwykonawcom wykonania części zamówienia nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Termin wykonania zamówienia: zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem - trzy dwudniowe wyjazdy integracyjno-szkoleniowe (usługa musi rozpocząć się w sobotę w godzinach porannych, tj. wyjazd z Bytomia około godziny 7:00, a zakończyć w niedzielę w godzinach wieczornych, tj. przyjazd do Bytomia około godziny 19:00), zaplanowany w następujących terminach:
1) pierwszy wyjazd: od dnia 22.07.2023 r. do dnia 23.07.2023 r.;
2) drugi wyjazd: od dnia 19.08.2023 r. do dnia 20.08.2023 r.;
3) trzeci wyjazd: od dnia 09.09.2023 r. do dnia 10.09.2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144890,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190570,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144890,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moc Biznesu Joanna Pisula

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 022472006

7.3.3) Ulica: Robotnicza 70J

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-608

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144890,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.