Ogłoszenie z dnia 2009-06-19
Lubliniec: Wykonanie robót związanych z budową boiska wielofunkcyjnego przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego w Lublińcu
Numer ogłoszenia: 200344 - 2009; data zamieszczenia: 19.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta , ul. Paderewskiego 5, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034/3530100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót związanych z budową boiska wielofunkcyjnego przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego w Lublińcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z budową boiska wielofunkcyjnego przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego w Lublińcu obejmujące: - budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej wymiarach płyty 26 x 44 m, - wykonanie ogrodzenie boiska z siatki o długości 148 mb i wys. 4 m, - wykonanie piłkochwytów o wysokości 5 m i długości 22 m - 2 szt., - wykonanie bieżni wraz ze skocznią o powierzchni 91,5 m2, - wykonanie chodnika z kostki brukowej wokół boiska o powierzchni 144 m2, - wykonanie pozostałych ciągów komunikacyjnych z kostki brukowej o powierzchni 185 m2, - wykonanie odwodnienia boiska.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: -spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; -dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i wpisaną na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, a w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 14.02.1995 r. również wpisaną do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. -w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wybudowali co najmniej jedno boisko sportowe o nawierzchni syntetycznej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty: -oświadczenie wynikające z treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zagranicą, powinien on przedstawić dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; -wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych związanych z budową boisk sportowych o nawierzchni syntetycznej, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty. -odpis uprawnień do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, -aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na list członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, -w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 14.02.1995 r., decyzja o wpisaniu do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, -pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w przypadku gdy wskazane osoby są osobami, którymi będzie dysponował wykonawca. Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.pl/siwz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 42-700 Lubliniec
ul.Paderewskiego 7a
I piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski, pok. nr 14 ul.Paderewskiego 5 42-700 Lubliniec.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" PRZY ULICY SPORTOWEJ 12 W KOLE (2).
- REMONT BOISKA DO KOSZYKÓWKI POŁOŻONEGO NA TERENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 306 PRZY UL. TKACZY 27 W WARSZAWIE
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjno-sportowego w Lipnicy Wielkiej poprzez budowę boiska do siatkówki plażowej
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Niepublicznej Szkole Podstawowej im. Zbigniewa Wodeckiego w Węgrowie
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie bieżni i siłowni zewnętrznej na terenie III Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza przy ul. Nowogrodzkiej 3 w Bydgoszczy (program BBO)
- Budowa budynku szatniowo - sanitarnego przy boisku piłkarskim w Woli Radziszowskiej
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.