eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiaskiŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH W WYNAJĘTYCH OD ZAMAWIAJĄCEGO POMIESZCZENIACH DLA WYCHOWANKÓW I UCZNIÓW PRZEBYWAJĄCYCH W INTERNACIE ZESPOŁU SZKÓŁ ROLNICZYCH IM. GEN. JÓZEFA WYBICKIEGO W GRABONOGU



Ogłoszenie z dnia 2024-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH W WYNAJĘTYCH OD ZAMAWIAJĄCEGO POMIESZCZENIACH DLA WYCHOWANKÓW I UCZNIÓW PRZEBYWAJĄCYCH W INTERNACIE ZESPOŁU SZKÓŁ ROLNICZYCH IM. GEN. JÓZEFA WYBICKIEGO W GRABONOGU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ROLNICZYCH IM. GEN. JÓZEFA WYBICKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: GRABONÓG

1.5.2.) Miejscowość: Piaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-820

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@grabonog.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grabonog.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-13ef3b85-0c35-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH W WYNAJĘTYCH OD ZAMAWIAJĄCEGO POMIESZCZENIACH DLA WYCHOWANKÓW I UCZNIÓW PRZEBYWAJĄCYCH W INTERNACIE ZESPOŁU SZKÓŁ ROLNICZYCH IM. GEN. JÓZEFA WYBICKIEGO W GRABONOGU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13ef3b85-0c35-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345012

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00094205/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług cateringowych w wynajętych od zamawiającego pomieszczeniach dla wychowanków i uczniów przebywających w Internacie Zespołu Szkół Rolniczych im. gen. Józefa Wybickiego w Grabonogu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311955

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSR-26-1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie, dowóz i wydawanie posiłków (pierwsze i drugie śniadanie, obiad - dwudaniowy, kolacja) dla ok. 65 wychowanków i uczniów dziennie (wiek 15-20 lat) przebywających w Internacie Zespołu Szkół Rolniczych im. gen. Józefa Wybickiego w Grabonogu w okresie od 1 września 2024 r. do 30 czerwca 2027 r. uwzględniając przerwy świąteczne, ferie zimowe, przerwę wakacyjną i inne dni wolne od nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem roku szkolnego.
2) Liczba wychowanków i uczniów korzystających z wyżywienia jest wielkością szacunkową, może się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy i uzależniona jest od dziennych stanów osobowych wychowanków Internatu. Ewentualne zmiany ilości zamawianych posiłków Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 20:00 dnia poprzedzającego dzień wydania posiłku.
3) Wynagrodzenie wykonawcy będzie określane na podstawie ilościowego rozliczenia osobowego wychowanków w danym miesiącu.
4) Posiłki dostarczane będą codziennie od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni wolnych od nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem roku szkolnego w ściśle ustalonych porach dnia:
I i II śniadanie - godz. 7.00 - 7.30
obiad - godz. 14.30 - 15.30
kolacja - godz. 18.30 - 19.00
5) Wykonawca dostarczał będzie w pierwszy dzień tygodnia jadłospis dekadowy.
6) Jadłospis powinien być urozmaicony, taki sam rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym samym tygodniu.
7) Wykonawca przygotowywać będzie posiłki z produktów własnych.
8) Wykonawca będzie wydawał posiłki z wykorzystaniem wynajętych pomieszczeń od Zamawiającego (istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej w/w pomieszczeń).
9) Zamawiający wynajmie Wykonawcy pomieszczenia wraz z wyposażeniem w celu prawidłowego wykonania usługi. Wzór umowy najmu lokalu użytkowego stanowi załącznik do SWZ.
10) Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. 2023 poz. 1448), rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2016 poz. 1154) oraz zgodnie z Normami Żywieniowymi opracowanymi przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie.
11) Wykonawca zobowiązuje się do bezwzględnego przestrzegania właściwych przepisów higienicznosanitarnych podczas przygotowania, transportu i wydawania posiłków, w szczególności: miejsce do przygotowania posiłków posiada wdrożony i funkcjonujący system HACCP, posiłki winny być przewożone pojazdem przystosowanym do przewozu posiłków dopuszczonym przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego.
12) Posiłki wydawane będą przez Wykonawcę przy pomocy personelu własnego w systemie zapewniającym właściwą ochronę oraz odpowiednią temperaturę posiłków.
13) Wykonawca zapewni niezbędne naczynia stołowe i sztućce do spożywania posiłków oraz na własny koszt będzie je uzupełniał.
14) Korzystanie przez Wykonawcę z naczyń i sztućców jednorazowych jest niedopuszczalne.
15) Po zakończeniu posiłku Wykonawca będzie odbierał naczynia.
16) Brudne naczynia, sztućce, sprzęt kuchenny Wykonawca zmywa oraz dezynfekuje i sterylizuje zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi obowiązującymi w tym zakresie.
17) Wykonawcę zobowiązuje się do utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych zgodnie z zastosowaniem przepisów bezpieczeństwa żywnościowego i sanitarnych.
18) Wykonawca może wydawać w kuchni Zamawiającego posiłki zamawiane przez pracowników Zamawiającego.
19) Zamawiający przewiduje możliwość wglądu do pomieszczeń: kuchni, zmywalni i sanitariatów po uprzedniej konsultacji i uzgodnieniu terminu z Wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55523000-2 - Usługi zaprowiantowania innych przedsiębiorstw lub instytucji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1208319,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1208319,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1208319,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI GASTRONOMICZNE MACIEJ JASKULSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961832087

7.3.4) Miejscowość: Piaski

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1208319,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-01 do 2027-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.