eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynPrzeprowadzenie okresowych kontroli technicznych lokali/budynków mieszkalnych będących w użytkowaniu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie w 2024 i 2025 roku



Ogłoszenie z dnia 2024-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie okresowych kontroli technicznych lokali/budynków mieszkalnych będących w użytkowaniu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie w 2024 i 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA

1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-448

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.olsztyn@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna / Agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie okresowych kontroli technicznych lokali/budynków mieszkalnych będących w użytkowaniu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie w 2024 i 2025 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1257b1b2-ec11-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345024

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00227021/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Okresowe kontrole techniczne (roczne, 5-letnie) lokali i budynków Zasobu KOWR OT w okresie 2024-2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262216

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OLS.WOP.260.5.2024.SB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie okresowych kontroli technicznych odpowiednio: rocznych, pięcioletnich wraz z instalacją elektryczną i piorunochronną oraz przewodów kominowych (spalinowych, wentylacyjnych i dymowych) lokali/budynków, będących w użytkowaniu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie (dalej KOWR OT Olsztyn) ((znajdujących się na terenie działania Sekcji Zamiejscowych KOWR OT Olsztyn (dalej SZ): Morąg, Lidzbark Warmiński, Bartoszyce, Korsze, Działdowo, Elbląg, Grabin, Ełk, Bystry, Kamionek
i Olecko oraz na terenie działania KOWR OT Olsztyn)) zgodnie z przepisami prawa ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. 2023 r. poz. 682 ze zm.)(dalej Prawo budowlane) oraz zapisami zawartymi w projektowanych postanowieniach umowy wraz z załącznikami (dalej PPU).
2. Łączna liczba obiektów/lokali przewidzianych do kontroli wg załącznika nr 1, 1A i 3 do PPU w roku 2024 i 2025 wynosi:
kontrole roczne i 5 letnie kominiarskie
a) teren SZ Bartoszyce - 20 20 - koordynator Bernard Tomaszewski
b) teren SZ Bystry - 19 19 - koordynator Roman Predko
c) teren SZ Działdowo – 64 60 - koordynator Jan Nawrocki
d) teren SZ Elbląg – 62 60 - koordynator Maciej Zaleski
e) teren SZ Ełk – 36 34 - koordynator Albert Zabielski
f) teren SZ Grabin – 59 59 - koordynator Jarosław Barczykowski
g) teren SZ Korsze – 93 90 - koordynator Daniela Zarucka
h) teren SZ Lidzbark Warmiński – 19 7 - koordynator Antoni Wyszomirski
i) teren SZ Morąg – 5 5 - koordynator Antoni Wyszomirski
j) teren SZ Olecko – 49 41 - koordynator Aneta Kielich
k) teren Olsztyn-Klewki – 4 2 - st. specjalista Zbigniew Ratajczyk
l) teren Kamionek 2 0 - koordynator Tomasz Żuchowski
RAZEM : 432 lokali 397 lokali
oraz budynki gospodarcze na terenach SZ w ogólnej ilości 113:
Budynki:
Olsztyn: ul. Głowackiego 6, ul. Bałtycka 63
Elbląg: ul. Nowodworska 10B
Jastarnia: ul. Ks. Sychty 41
Bartoszyce: ul. Kętrzyńska 45A
Kotłownie gazowe: (roczna kontrola inst. gazowej oraz przewodów kominowych: spalinowych i wentylacyjnych)
Korsze: Biuro Terenowe SZ Al. Wojska Polskiego 41A
Nidzica: byłe Biuro Terenowe SZ ul. Mickiewicza 9
Morąg: Biuro Terenowe SZ ul. Dworcowa 13
Olsztyn: ul. Bałtycka 63
Elbląg: Biuro Terenowe SZ ul. Nowodworska 10B
Grabin: Biuro Terenowe SZ Grabin 17
Giżycko: Biuro Terenowe SZ Bystry 6A
Jastarnia: ul. Ks. Sychty 41
Kotłownie olejowe: (roczna kontrola przewodów kominowych: spalinowych
i wentylacyjnych)
Ełk: Biuro Terenowe SZ ul. Zamkowa 8
Olecko: Biuro Terenowe SZ ul. Os. Lesk 20
3. UWAGA: Ilość obiektów/lokali w trakcie realizacji zamówienia może ulec zmianie ze względu na sprzedaż lub inną formę trwałego rozdysponowania lokalu albo ujawnienia.
4. Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie, zgodnie z art. 62 ust. 1 oraz art. 62a ustawy Prawo Budowlane:
1) Okresowej rocznej kontroli, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego:
a) elementów budynków/lokali i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu,
b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska,
c) instalacji gazowych (także zestawu „kuchenka gazowa + butla”) oraz przewody kominowe (wentylacyjne, spalinowe, dymowe). W pomieszczeniach z zestawem „kuchenka gazowa + butla” – sprawdzić obecność kratki wentylacyjnej (ująć
w protokole).
2) Okresowej pięcioletniej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu estetyki wraz
z badaniem instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie połączeń, osprzętu, zabezpieczeń od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji
i aparatów.
3) Sporządzenie protokołu w zakresie kontroli przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w formie dokumentu elektronicznego
z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego obsługującego centralną ewidencję emisyjności budynków, o którym mowa w ustawie z dnia 23.10.2023 r. o wspieraniu termomodernizacji oraz centralnej ewidencji emisyjności budynków (t.j. Dz. U. 2023 poz. 2496).
Zakres badań technicznych kominów i przewodów/kanałów kominowych powinien obejmować:
- badanie drożności i szczelności przewodów/kanałów kominowych,
- badanie ciągu kominowego oraz prawidłowości podłączeń i wylotów,
- badanie stanu technicznego kominów w części strychowej i ponad dachem (w tym czap kominowych),
- badanie prawidłowości dostępu do przeprowadzenia w/w kontroli, stanu technicznego: wyłazów, drabin i ław kominiarskich.
5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien także:
1) Sporządzić i przekazać Zamawiającemu po 2 egzemplarze protokołów pokontrolnych,
2) W trakcie przeglądów należy dokonać sprawdzenia zaleceń z poprzedniej kontroli,
o ewentualnych nieprawidłowościach poinformować Zamawiającego i koordynatora SZ.
6. Informacja dodatkowa dotycząca wykonania przedmiotu zamówienia:
1) Protokoły kontroli powinny być potwierdzone własnoręcznym podpisem przez najemcę lokalu lub koordynatora SZ w przypadku pustostanu oraz sprawdzone przez Zamawiającego.
2) Jednorazowa okresowa, roczna kontrola stanu technicznego lokalu mieszkalnego winna być przeprowadzona możliwie analogicznie jak dla całego obiektu budowlanego.
3) W przypadku zagrożenia życia lub zdrowia ludzi należy natychmiast przekazać protokół Zamawiającemu i koordynatorowi SZ.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w PPU oraz w załącznikach do ww. PPU, które stanowią załącznik Nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209530,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 496403,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209530,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Destim Piotr Bogacz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7421866232

7.3.4) Miejscowość: Sząbruk

7.3.5) Kod pocztowy: 11-036

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209530,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.