eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław"Dokończenie budowy obiektów rekreacyjnych na Osobowicach i Rędzinie" - etap I Osobowicka 146 - zadanie realizowane w ramach Funduszu Osiedlowego



Ogłoszenie z dnia 2022-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Dokończenie budowy obiektów rekreacyjnych na Osobowicach i Rędzinie” – etap I Osobowicka 146 - zadanie realizowane w ramach Funduszu Osiedlowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Śląska 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 3235000

1.5.8.) Numer faksu: +48 71 3235002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dokończenie budowy obiektów rekreacyjnych na Osobowicach i Rędzinie” – etap I Osobowicka 146 - zadanie realizowane w ramach Funduszu Osiedlowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57357b1c-ebc5-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00345048

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029169/28/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 „Dokończenie budowy obiektów rekreacyjnych na Osobowicach i Rędzinie” – etap I Osobowicka 146 - zadanie realizowane w ramach Funduszu Osiedlowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/220/36/2022/DP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz prac ogrodniczych, obejmujących zagospodarowanie skweru zieleni wraz z rozbudową istniejącego placu zabaw, budową układu komunikacyjnego, małej architektury i nasadzeń zieleni na terenie dz. nr 4 i części dz. nr 5/1, AM-15 w obrębie Osobowice, przy ul. Osobowickiej 146 we Wrocławiu. Budowa będzie realizowana ze środków własnych Gminy Wrocław. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
CZĘŚĆ I: wykonanie robót budowlanych:
1) ogrodzenie terenu budowy, wygrodzenie stref niebezpiecznych, umieszczenie tablic ostrzegawczych oraz kart informacyjnych do standardów ochrony drzew w Inwestycjach Wrocławia,
2) tyczenie układu przestrzennego,
3) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych,
4) zabezpieczenie drzew i krzewów na czas trwania robót budowlanych,
5) roboty demontażowe; ogrodzenia panelowego (materiał do ponownego wbudowania), furtek wahadłowych (materiał do ponownego wbudowania), ławki parkowej (transport do miejsca wskazanego przez Inwestora), obrzeży drewnianych (materiał do ponownego wbudowania), urządzenia zabawowego (transport do miejsca wskazanego przez Inwestora), huśtawki podwójnej (transport do miejsca wskazanego przez Inwestora), tablicy informacyjnej (transport do miejsca wskazanego przez Inwestora),
6) roboty ziemne takie jak wywóz gruzu, profilowanie i zagęszczenie podłoża,
7) budowa nawierzchni:
- ze zrębków drewnianych,
- piaskowej,
- z płyt kamiennych,
8) montaż obrzeży:
- z drewnianych bali robiniowych ,
9) dostawa i montaż małej architektury:
- kosz na odpady 2 szt.,
- stół piknikowy z siedziskami dla dzieci 1 kpl,
- zestaw wspinaczkowy linowy 1 kpl,
- huśtawka typu „ptasie gniazdo” 1 szt.
- huśtawka pojedyncza 1 szt.,
- tablica edukacyjna 1 szt.,
- ławka parkowa z oparciem 2 szt.,
- tablica informacyjna 1 szt.,
- ogrodzenie panelowe 71,70 mb, wraz z furtkami jedno i dwu-skrzydłowymi (w tym furtki i ogrodzenie z demontażu istniejących),
10) uporządkowanie terenu po prowadzonych robotach budowlanych
B. CZĘŚĆ II: wykonanie prac ogrodniczych:
1) wykonanie niezbędnych wycinek dwóch drzew oraz odkupienie pozyskanego z wycinki drewna od Zamawiającego,
2) wykonanie nasadzeń drzew wraz z niskim palikowaniem drzew 4 szt.,
3) wykonanie nasadzeń krzewów 27 szt.,
4) wykonanie nasadzeń bylin 384 szt.,
5) renowacja istniejącego trawnika, w przypadku zniszczenia trawnika podczas prowadzenia robót budowlanych, odtworzenie trawnika na nowo,
6) odtworzenie trawników wzdłuż budowanych nawierzchni o szerokości minimum 1,5 mb oraz w miejscach, w których trawnik ulegnie zniszczeniu podczas prowadzenia robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 395730,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 395730,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 395730,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATTIS Tomasz Obrzut

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342732945

7.3.3) Ulica: Stara Wieś 216

7.3.4) Miejscowość: Krużlowa Wyżna

7.3.5) Kod pocztowy: 33-325

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 395730,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Przedmiot umowy w zakresie Części I oraz Części II zostanie wykonany w terminie 4 miesięcy od daty zawarcia umowy.
2. Wykonywanie pielęgnacji gwarancyjnej zieleni (Część III przedmiotu umowy) będzie realizowane w okresie trzech lat (36 kolejnych miesięcy) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i Części II przedmiotu umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.