eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceZakup i dostawa nici chirurgicznych



Og³oszenie z dnia 2023-08-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa nici chirurgicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ¦wiêtokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290503911

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Prosta 30

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-371

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.cieslik@szpitalprosta.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpgin.kielce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa nici chirurgicznych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-898fbb62-35cd-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00345070

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00140624/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Dostawa nici chirurgicznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://szpitalprosta.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W prowadzonym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê w sposób nastêpuj±cy:
- przy u¿yciu platformy zakupowej marketplanet.pl pod adresem: ¦wiêtokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach /szpitalprosta.ezamawiajacy.pl/ - dotyczy z³o¿enia oferty wraz z dokumentami sk³adanymi z ofert± przetargow±,
- przy u¿yciu poczty elektronicznej - email: a.cieslik@szpitalprosta.pl dopuszczalna jest komunikacja równie¿ w pozosta³ych przypadkach (np. zadawanie pytañ, sk³adanie wyja¶nieñ, wzywanie do wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, uzupe³nienie dokumentów itp.)
Uwaga: plik zawieraj±cy w/w dokumenty powinien posiadaæ nazwê (firmy) wykonawcy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej marketplanet.pl.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o-¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na platformê zakupow± pod adresem /szpitalprosta.ezamawiajacy.pl/ lub datê otrzymania na skrzynkê e-mail.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert w postaci katalogów elektronicznych.
Wykonawca sk³ada ofertê, za po¶rednictwem formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na marketplanet.pl
Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z instrukcj± korzystania z marketplanet.pl w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SAG ZP-08/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa nici chirurgicznych. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lono w Za³±czniku nr 2 do SWZ – Zestawienie asortymentowo-cenowe, opis ten nale¿y odczytywaæ wraz z ewentualnymi zmianami tre¶ci specyfikacji, bêd±cymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jako¶æ

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Wykonawcy obowi±zani s± z³o¿yæ wraz z ofert± nastêpuj±ce przedmiotowe ¶rodki dowodowe - o¶wiadczeñ:
1) dla wyrobów medycznych:
a) o¶wiadczenia Wykonawcy potwierdzaj±cego, ¿e:
- zaoferowane wyroby sklasyfikowane jako wyroby medyczne posiadaj± aktualne dokumenty dopuszczaj±ce do obrotu i u¿ywania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej tj. atesty i ¶wiadectwa rejestracji lub zg³oszenie albo powiadomienie zgodnie z ustaw± z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych
- zaoferowane wyroby posiadaj± Deklaracje zgodno¶ci EC (WE) sporz±dzon± przez producenta lub upowa¿nionego przedstawiciela producenta, po¶wiadczaj±ca zgodno¶æ oferowanego wyrobu z Dyrektyw± 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993r., dotycz±c± wyrobów medycznych, które zosta³y dopuszczone do obrotu przez producenta przed dniem 26.05.2021r. lub deklaracjê zgodno¶ci, wystawion± przez producenta lub upowa¿nionego przedstawiciela producenta, po¶wiadczaj±cej zgodno¶æ oferowanych wyrobów z wymaganiami rozporz±dzenia nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017r. w sprawie wyrobów medycznych. Do dokumentu nale¿y do³±czyæ wszystkie za³±czniki potwierdzaj±ce przynale¿no¶æ deklaracji zgodno¶ci do oferowanych wyrobów medycznych w formularzu asortymentowo-cenowym. Tre¶æ przedstawionej deklaracji musi zawieraæ numery katalogowe/REF wyrobu medycznego (je¿eli dotyczy).
- dokumenty te Wykonawca udostêpni na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w terminie 3 dni od wezwania
- w przypadku, kiedy zaproponowany asortyment nie wymaga w/w dokumentu, nale¿y za³±czyæ stosowne o¶wiadczenie.
Próbki (gotowe do u¿ycia w warunkach szpitalnych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – za³±cznik nr 2 do SWZ), opatrzone etykietami w jêzyku polskim, zawieraj±cymi wszystkie niezbêdne dane. Próbki opisane zgodnie ze z³o¿on± ofert± – nazwa Wykonawcy, nr pozycji której dotyczy; próbki s± bezp³atne i po ocenie traktowane s± jako odpad medyczny. Ilo¶æ próbek zosta³a wyszczególniona w za³±czniku nr 2 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
Nie podlegaj± uzupe³nieniu przedmiotowe ¶rodki dowodowe - próbki do oceny jako¶ciowej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje zgodnie z art. 455 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych z zachowaniem formy przewidzianej w ust. 1, nastêpuj±ce zmiany postanowieñ zawartej umowy:
a) zmiany kodów (numerów katalogowych) produktów, nazwy produktów bez mo¿liwo¶ci zmian cen jednostkowych podanych w ofercie, w przypadku aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów albo poprawienie sprawno¶ci, wydajno¶ci lub innego zwiêkszenia warto¶ci dostawy dla Zamawiaj±cego, poprzez zast±pienie dotychczasowych kodów (numerów katalogowych) lub nazwy produktów, kodem (numerem katalogowym) lub nazw± nowego produktu pod warunkiem, ¿e parametry nowego towaru spe³niaj± wymagania okre¶lone w SIWZ,
b) zmiany producenta przedmiotu dostawy w zwi±zku z zaprzestaniem produkcji lub dystrybucji przedmiotu dostawy pod warunkiem zaoferowania wyrobu o parametrach równorzêdnych lub wy¿szych ni¿ parametry przedmiotu oferty. Powy¿sze zmiany nie mog± skutkowaæ zmian± cen jednostkowych podanych w ofercie i nie mog± byæ niekorzystne dla Zamawiaj±cego,
c) dostawy produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objêtego umow±
w przypadku wyst±pienia przej¶ciowego braku produktu z przyczyn le¿±cych po stronie producenta, w cenie jednostkowej nie wy¿szej ni¿ w umowie,
d) obni¿enia wynagrodzenia o którym mowa w § 2 ust. 1, w przypadku niezamówienia ca³o¶ci towaru okre¶lonego w za³±czniku nr 1, lub w przypadku obni¿enia stawek podatku od towaru i us³ug,
e) obni¿enia cen jednostkowych towaru, o których mowa w za³±czniku nr 2 do umowy, tak¿e
w przypadku obni¿enia stawki podatku od towaru i us³ug,
f) zmiany terminu, o którym mowa w § 8 ust. 1, w sytuacji okre¶lonej w § 8 ust. 3 umowy.
g) zmiany wielko¶ci i liczby opakowañ w ilo¶ciach równowa¿nych przy zachowaniu ceny zaproponowanej w ofercie.
h) w zakresie zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia (waloryzacja). Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e:
- wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy mo¿e ulec zmianie w przypadku zmiany kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia,
- waloryzacja bêdzie odbywaæ siê raz w roku pocz±wszy od dnia zawarcia umowy w oparciu o wska¼nik wzrostu cen, publikowany przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego,
- przez zmianê kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia rozumie siê wzrost kosztów, wzglêdem cen przyjêtych w ofercie Wykonawcy. Wykonawca bêdzie uprawniony do waloryzacji wynagrodzenia wy³±cznie w sytuacji wykazania Zamawiaj±cemu, ¿e na dzieñ zaistnienia podstaw do waloryzacji, ceny wskazane w ofercie Wykonawcy s± ni¿sze ani¿eli ceny publikowane przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego,
- wynagrodzenie bêdzie podlega³o waloryzacji maksymalnie do 4% ³±cznej warto¶ci umowy,
- postanowieñ umownych w zakresie waloryzacji nie stosuje siê od chwili osi±gniêcia limitu, o którym mowa powy¿ej,
- zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia opisana w niniejszej literze nastêpuje w przypadku ziszczenia siê powy¿szych warunków.
W przypadku zmiany stawki VAT, zmiana umowy nast±pi w zwi±zku z wej¶ciem w ¿ycie aktu prawnego okre¶laj±cego zmianê stawki VAT w zakresie objêtym przedmiotem umowy. Wykonawca zastosuje stawkê nowo obowi±zuj±c±, ceny netto nie ulegn± zmianie natomiast zmianie ulegnie stawka VAT, warto¶æ VAT oraz ceny brutto.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-17 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem platformy zakupowej marketplanet.pl, pod adresem: https://szpitalprosta.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-17 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-09-15

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.