Ogłoszenie z dnia 2022-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00284652/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego poprzez rozszerzenie otworów i wymianę stolarki wewnętrznej ułatwiająca transport chorych - w związku z Covid 19”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Mińsku Mazowieckim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 712351100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 37
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzozmm@spzozmm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozmm.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spzozmm.bip.net.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego poprzez rozszerzenie otworów i wymianę stolarki wewnętrznej ułatwiająca transport chorych - w związku z Covid 19”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79155a29-0f31-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00345074
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056685/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego poprzez rozszerzenie otworów i wymianę stolarki wewnętrznej ułatwiająca transport chorych - w związku z Covid 19
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00284652/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 36/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w n/w zakresie:
1. Szczegółowy zakres robót wskazany jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót.
2. W w/w zakresie modernizowanych pomieszczeń będą wykonywane roboty polegające na: roboty rozbiórkowe, wykonanie nowych nadproży, wykonanie nowych ścian z płyt g-k, wykonanie tynków z płyt g-k, roboty malarskie, wymiana - wstawienie stolarek/ślusarek wewnętrznych, podłączenie do istniejącego sytemu p.poż,
Charakterystyka drzwi: Skrzydło drzwiowe wykonane z drewna klejonego. Całość konstrukcji skrzydła obłożona obustronnie MDF, a następnie HPL. Krawędzie skrzydeł wykończone widocznymi doklejkami z drewna bukowego. Całkowita grubość skrzydła max 57 mm, ale nie mniej niż 46 mm, dla uzyskania sztywnej konstrukcji skrzydła. Skrzydła drzwiowe zawieszone na min. Trzech zawiasach ze stali nierdzewnej z pełną regulacją w trzech płaszczyznach. Skrzydła drzwiowe wykończone laminatem HPL imitującym naturalny dąb o grubości min. 0,7 mm . Drzwi z ościeżnicą, obejmującą całą szer. ściany, ze stali ocynkowanej z profili rolowanych o grubości min 1.5 mm z opaskami maskującymi połączenie ościeżnicy ze ścianą. Drzwi bezprzylgowe, wyposażone w klamkę z wkładką bębenkową lub blokadę wc. Drzwi spełniające wymagania wytrzymałości mechanicznej - min. Klasy 4 zgodnie z PN-EN 1192:2001 lub ZUAT 15 III.16 2007. Otwór drzwiowy w świetle ościeżnicy 110x200cm
3. Przełączenie, podłączenie wszystkich wykonywanych instalacji należy uzgodnić z Zamawiającym. Wykonywane prace nie mogą zakłócać pracy szpitala oraz osób w nim przebywających.
4. Wykonanie wszelkich prób i pomiarów wykonanych instalacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176408,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176408,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176408,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVEST - Ciołek Jarosław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251850444
7.3.4) Miejscowość: Stara Wróblina
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176408,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- ZP/05/2025 "Świadczenie usługi w zakr. napraw bram MEGADOOR (MD) dla statków powietrznych w komple. wojsk. K-6031 na terenie lotniska 23. BLT w Mińsku Maz."
- Przebudowa oraz zmiana przeznaczenia budynku mieszkalnego na żłobek w Brzózem (formuła zaprojektuj i wybuduj) (II)
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2222W ul. A. Chróścielewskiego w Mińsku Maz. od km 11+672 do km 12+648
- Materiały do bieżącego utrzymania dróg powiatowych w 2025 r.
- Budowa ul. Orzechowej w Królewcu
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2230W Mińsk Mazowiecki - Cegłów - Mrozy od km 11+517 do km 11+977"
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Wykonanie zmian w oznakowaniu poziomym na obszarze SPPN w m.st. Warszawa dla: Cz. 1 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.1 Cz. 2 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.2
- Wykonanie remontu odświeżającego w budynku biurowym Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej nr 311 - nr postępowania PWK.ZP.2710.01.2025.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.