eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RawiczWymiana oświetlenia - opraw na boiskach Orlik 2012 przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Rawiczu oraz przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zielonej Wsi.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana oświetlenia - opraw na boiskach Orlik 2012 przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Rawiczu oraz przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zielonej Wsi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/886204

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana oświetlenia - opraw na boiskach Orlik 2012 przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Rawiczu oraz przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zielonej Wsi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-912e63d0-cfc4-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345105

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018070/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Wytmiana oświetlenia - opraw na boiskach ORLIK 2012 przy ZSP nr 2 w Rawiczu oraz Przy SZP w Zielonej Wsi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00211303

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ON.2710.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Wymiana oświetlenia - opraw na boisku Orlik 2012 przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Rawiczu, w ramach realizacji Programu „Modernizacji kompleksów sportowych „Moje Boisko – Orlik 2012” Edycja 2023” Zadanie jest współfinansowane z Funduszu Dopłat Gwarantowanych Banku Gospodarstwa Krajowego.

Zamówienie w zakresie dla części 1 (boisko Orlik 2012 przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Rawiczu) obejmuje w szczególności:
1) demontaż istniejących 26 sztuk opraw oświetlenia zewnętrznego,
2) zakup, dostawę i montaż 26 sztuk opraw oświetleniowych o niżej określonych parametrach umieszczonych na 11 istniejących masztach (słupach)
3) sprawdzenie poprawności działania zamontowanych opraw, w tym przeprowadzenie niezbędnych badań, pomiarów itp.,
4) inne prace niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia
6. Parametry techniczne opraw oświetleniowych:
1) materiał obudowy- wysokociśnieniowy odlew aluminium,
2) stopień ochrony – IP66,
3) stopień odporności na uderzenia – IK08,
4) klasa ochronności elektrycznej- II,
5) napięcie zasilania - 220V-240V,
6) moc oprawy – max 210 W,
7) typ źródła światła – LED,
8) temperatura barwowa – 4000 K,
9) strumień świetlny oprawy – min. 23000 lm,
10) ryzyko fotobiologiczne - grupa ryzyka 0 (RG0)

W ramach zamówienia, należy zachować istniejący układ oświetlenia zgodnie
z załączonym szkicem sytuacyjnym stanowiącym załącznik do SWZ.

Zamawiający wymaga aby oprawy oświetleniowe winny być wykonane z materiałów posiadających wysoką odporność na uderzenia mechaniczne. Powinny posiadać deklarację CE oraz certyfikat ENEC, spełniać wymagania obowiązującej normy PN-EN oraz powinny być dopuszczone do zastosowania na obiektach zewnętrznych (boisko typu ORLIK).

Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
1) szkicu sytuacyjnego z lokalizacją nowych opraw,
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym (UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe inwestycji. Zakres prac do wykonania określa załączony przedmiar wraz z kosztorysem zerowym dla każdej części. Przedmiar robót / kosztorys zerowy ma charakter orientacyjny – stanowi jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej dla każdej części. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o załączone dokumenty oraz zalecaną wizję lokalną).stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 114364,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Wymiana oświetlenia - opraw na boisku Orlik 2012 przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zielonej Wsi,, w ramach realizacji Programu „Modernizacji kompleksów sportowych „Moje Boisko – Orlik 2012” Edycja 2023” Zadanie jest współfinansowane z Funduszu Dopłat Gwarantowanych Banku Gospodarstwa Krajowego.
Zamówienie w zakresie dla części 2 (boisko Orlik 2012 przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zielonej Wsi) obejmuje w szczególności:
1) demontaż istniejących 22 sztuk opraw oświetlenia zewnętrznego,
2) zakup, dostawę i montaż 22 sztuk opraw oświetleniowych o niżej określonych parametrach umieszczonych na 8 istniejących masztach (słupach)
3) sprawdzenie poprawności działania zamontowanych opraw, w tym przeprowadzenie niezbędnych badań, pomiarów, uruchomienie itp.,
4) inne prace niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia

Parametry techniczne opraw oświetleniowych:
1) materiał obudowy- wysokociśnieniowy odlew aluminium,
2) stopień ochrony – IP66,
3) stopień odporności na uderzenia – IK08,
4) klasa ochronności elektrycznej- II,
5) napięcie zasilania - 220V-240V,
6) moc oprawy – max 210 W,
7) typ źródła światła – LED,
8) temperatura barwowa – 4000 K,
9) strumień świetlny oprawy – min. 23000 lm,
10) ryzyko fotobiologiczne - grupa ryzyka 0 (RG0)



W ramach zamówienia, należy zachować istniejący układ oświetlenia zgodnie
z załączonym szkicem sytuacyjnym stanowiącym załącznik do SWZ.

Zamawiający wymaga aby oprawy oświetleniowe winny być wykonane z materiałów posiadających wysoką odporność na uderzenia mechaniczne. Powinny posiadać deklarację CE oraz certyfikat ENEC, spełniać wymagania obowiązującej normy PN-EN oraz powinny być dopuszczone do zastosowania na obiektach zewnętrznych (boisko typu ORLIK).

Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
1) szkicu sytuacyjnego z lokalizacją nowych opraw,
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym (UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe inwestycji. Zakres prac do wykonania określa załączony przedmiar wraz z kosztorysem zerowym dla każdej części. Przedmiar robót / kosztorys zerowy ma charakter orientacyjny – stanowi jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej dla każdej części. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o załączone dokumenty oraz zalecaną wizję lokalną).stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 97066,09 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 17

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16912,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100860 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16912,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELTECHNIKA Piotr Wynimko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180352651

7.3.3) Ulica: AZALIOWA 4

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 05-077

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16912,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-05-14 do 2024-09-14

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 17

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19987,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19987,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELTECHNIKA PIOTR WYNIMKO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 118352651

7.3.3) Ulica: AZALIOWA

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 05-077

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19987,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-05-14 do 2024-09-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.