Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00211303/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-20
- 2024/BZP 00211805/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-21
- 2024/BZP 00231726/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana oświetlenia - opraw na boiskach Orlik 2012 przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Rawiczu oraz przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zielonej Wsi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8862041.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana oświetlenia - opraw na boiskach Orlik 2012 przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Rawiczu oraz przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zielonej Wsi.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-912e63d0-cfc4-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345105
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018070/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Wytmiana oświetlenia - opraw na boiskach ORLIK 2012 przy ZSP nr 2 w Rawiczu oraz Przy SZP w Zielonej Wsi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00211303
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ON.2710.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Wymiana oświetlenia - opraw na boisku Orlik 2012 przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Rawiczu, w ramach realizacji Programu „Modernizacji kompleksów sportowych „Moje Boisko – Orlik 2012” Edycja 2023” Zadanie jest współfinansowane z Funduszu Dopłat Gwarantowanych Banku Gospodarstwa Krajowego.Zamówienie w zakresie dla części 1 (boisko Orlik 2012 przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Rawiczu) obejmuje w szczególności:
1) demontaż istniejących 26 sztuk opraw oświetlenia zewnętrznego,
2) zakup, dostawę i montaż 26 sztuk opraw oświetleniowych o niżej określonych parametrach umieszczonych na 11 istniejących masztach (słupach)
3) sprawdzenie poprawności działania zamontowanych opraw, w tym przeprowadzenie niezbędnych badań, pomiarów itp.,
4) inne prace niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia
6. Parametry techniczne opraw oświetleniowych:
1) materiał obudowy- wysokociśnieniowy odlew aluminium,
2) stopień ochrony – IP66,
3) stopień odporności na uderzenia – IK08,
4) klasa ochronności elektrycznej- II,
5) napięcie zasilania - 220V-240V,
6) moc oprawy – max 210 W,
7) typ źródła światła – LED,
8) temperatura barwowa – 4000 K,
9) strumień świetlny oprawy – min. 23000 lm,
10) ryzyko fotobiologiczne - grupa ryzyka 0 (RG0)
W ramach zamówienia, należy zachować istniejący układ oświetlenia zgodnie
z załączonym szkicem sytuacyjnym stanowiącym załącznik do SWZ.
Zamawiający wymaga aby oprawy oświetleniowe winny być wykonane z materiałów posiadających wysoką odporność na uderzenia mechaniczne. Powinny posiadać deklarację CE oraz certyfikat ENEC, spełniać wymagania obowiązującej normy PN-EN oraz powinny być dopuszczone do zastosowania na obiektach zewnętrznych (boisko typu ORLIK).
Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
1) szkicu sytuacyjnego z lokalizacją nowych opraw,
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym (UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe inwestycji. Zakres prac do wykonania określa załączony przedmiar wraz z kosztorysem zerowym dla każdej części. Przedmiar robót / kosztorys zerowy ma charakter orientacyjny – stanowi jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej dla każdej części. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o załączone dokumenty oraz zalecaną wizję lokalną).stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 114364,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Wymiana oświetlenia - opraw na boisku Orlik 2012 przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zielonej Wsi,, w ramach realizacji Programu „Modernizacji kompleksów sportowych „Moje Boisko – Orlik 2012” Edycja 2023” Zadanie jest współfinansowane z Funduszu Dopłat Gwarantowanych Banku Gospodarstwa Krajowego.Zamówienie w zakresie dla części 2 (boisko Orlik 2012 przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zielonej Wsi) obejmuje w szczególności:
1) demontaż istniejących 22 sztuk opraw oświetlenia zewnętrznego,
2) zakup, dostawę i montaż 22 sztuk opraw oświetleniowych o niżej określonych parametrach umieszczonych na 8 istniejących masztach (słupach)
3) sprawdzenie poprawności działania zamontowanych opraw, w tym przeprowadzenie niezbędnych badań, pomiarów, uruchomienie itp.,
4) inne prace niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia
Parametry techniczne opraw oświetleniowych:
1) materiał obudowy- wysokociśnieniowy odlew aluminium,
2) stopień ochrony – IP66,
3) stopień odporności na uderzenia – IK08,
4) klasa ochronności elektrycznej- II,
5) napięcie zasilania - 220V-240V,
6) moc oprawy – max 210 W,
7) typ źródła światła – LED,
8) temperatura barwowa – 4000 K,
9) strumień świetlny oprawy – min. 23000 lm,
10) ryzyko fotobiologiczne - grupa ryzyka 0 (RG0)
W ramach zamówienia, należy zachować istniejący układ oświetlenia zgodnie
z załączonym szkicem sytuacyjnym stanowiącym załącznik do SWZ.
Zamawiający wymaga aby oprawy oświetleniowe winny być wykonane z materiałów posiadających wysoką odporność na uderzenia mechaniczne. Powinny posiadać deklarację CE oraz certyfikat ENEC, spełniać wymagania obowiązującej normy PN-EN oraz powinny być dopuszczone do zastosowania na obiektach zewnętrznych (boisko typu ORLIK).
Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
1) szkicu sytuacyjnego z lokalizacją nowych opraw,
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym (UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe inwestycji. Zakres prac do wykonania określa załączony przedmiar wraz z kosztorysem zerowym dla każdej części. Przedmiar robót / kosztorys zerowy ma charakter orientacyjny – stanowi jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej dla każdej części. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o załączone dokumenty oraz zalecaną wizję lokalną).stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 97066,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 17
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16912,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100860 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16912,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELTECHNIKA Piotr Wynimko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180352651
7.3.3) Ulica: AZALIOWA 4
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 05-077
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16912,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-14 do 2024-09-14Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 17
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19987,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19987,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELTECHNIKA PIOTR WYNIMKO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 118352651
7.3.3) Ulica: AZALIOWA
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 05-077
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19987,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-14 do 2024-09-14INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- "Retoping nawierzchni boiska sportowego i bieżni o nawierzchni poliuretanowej znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu i I Liceum Ogólnokształcącego w Rawiczu"
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach zadania "Wzmocnienie systemów cyberbezpieczeństwa w Gminie Rawicz" w ramach realizacji projektu p.n. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Remont mieszkania nr 10 znajdującego się na II piętrze w budynku mieszkalnym nr 13 należącym do kompleksu budynków Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu rawickiego emulsją i grysami przy użyciu remontera.
- Wsparcie infrastruktury, wyposażenie i poprawa dostępności przedszkoli prowadzonych przez Gminę Rawicz - roboty budowlane.
- Dostosowanie sanitariatów Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, Remont elewacji oraz remont podwórza
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na ORLIKU przy Zespole Szkół Ogólnokształcących na Strzemięcinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.