Ogłoszenie z dnia 2023-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00272433/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja ulicy Leśnej na odcinku od ul. Żelaznej do nr 26
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chorzów – Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000166249
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bałtycka 8A
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzuim.chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mzuim.chorzow.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzuim.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
utrzymanie ulic i obiektów inżynierskich
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ulicy Leśnej na odcinku od ul. Żelaznej do nr 262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3aef010a-1103-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00345132
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030221/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Modernizacja ulicy Leśnej na odcinku od ul. Żelaznej do nr 26
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00272433
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.14.2023.SC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją ulicy Leśnej na odcinku od ul. Żelaznej do nr 26.
2. Modernizacja ulicy Leśnej została podzielona na dwa etapy:
1) Etap I obejmuje wykonanie korekty geometrii jezdni wraz z pełną konstrukcją na odcinku od ul. Żelaznej do nr 18, wykonane także zostaną nowe nawierzchnie chodników wraz z obramowaniem. W zakres etapu I wchodzą następujące prace:
- rozbiórka istniejącej nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych o śr. grubości 10 cm,
- rozbiórka istniejącej nawierzchni z kostki kamiennej gr. 20cm,
- wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża,
- ułożenie warstwy podbudowy pomocniej z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym gr. 15 cm,
- ułożenie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm,
- ułożenie podbudowy z mieszanek mineralno – bitumicznych AC 22 P gr. 10 cm,
- ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o wysokim module sztywności AC WMS 16 W gr. 6 cm,
- ułożenie warstwy ścieralnej z SMA 11 S gr. 4 cm.
- rozebranie i ułożenie krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej z oporem (w miejscach wjazdów/przejść dla pieszych stosować krawężniki betonowe 15x22 cm),
- rozebranie istniejącej nawierzchni, korytowanie, ułożenie podbudowy (gr. 20 cm na chodniku, gr. 40 cm na chodniku „wzmocnionym”) , ułożenie chodników z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (chodnik – kostka szara, wjazdy – kostka czerwona)
- wymiana wpustów odwodnienia ulicznego i włazów kanałowych na wpusty i włazy samopoziomujące.
2) Etap II modernizacji ulicy Leśnej obejmuje wykonanie nowej nawierzchni jezdni na odcinku od nr 18 do nr 26. Roboty będą polegać na frezowaniu istniejącej nawierzchni na średnią głębokość 10 cm, ułożeniu warstwy wiążącej AC 16W gr. 5 cm i ścieralnej AC11S gr. 5 cm oraz regulacji istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej.
3. Na załącznikach graficznych pokazano zakres modernizacji ul. Leśnej.
4. Uwagi wykonawcze:
• Miejsce prowadzenia robót należy oznakować w sposób zgodny z warunkami określonymi w załącznikach 1-4 do Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 30lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach. Do obowiązków wykonawcy należy opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu.
• Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy wykonać przykopy kontrolne w celu dokładnego zlokalizowania istniejących sieci podziemnych.
• Przed przystąpieniem do robót należy wykonać pomiar wysokościowy w szczególności w miejscach włączenia w istniejącą sieć dróg. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić pełną obsługę geodezyjną na każdym etapie prowadzenia robót.
• Punkty geodezyjne podlegające ochronie należy zachować, a w przypadku ich zniszczenia odtworzyć.
• Na zagęszczonym podłożu gruntowym oraz na zagęszczonej podbudowie należy wykonać badania wskaźnika zagęszczenia oraz wtórnego modułu odkształcenia płytą VSS.
• W wycenie należy uwzględnić średni dodatek za prace prowadzone pod ruchem.
• Docinanie materiałów betonowych bezwzględnie należy wykonywać na mokro przy użyciu narzędzi do tego przystosowanych.
• W wycenie należy ująć przywrócenie terenu do stanu pierwotnego, tj. m.in. odtworzenie zieleńców, dostosowanie terenów posesji przyległych.
• Wykonawca robót na każdym etapie prac bezwzględnie musi zapewnić dojazd od posesji.
• Docinanie materiałów betonowych bezwzględnie należy wykonywać na mokro przy użyciu narzędzi do tego przystosowanych.
5. Zamawiający informuje, że nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
1) Brak podziału zamówienia na części nie ogranicza udziału w nim firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), jak również nie wpływa na zmianę kręgu Wykonawców mogących ubiegać się o zamówienie.
2) Podział zamówienia na części mógłby spowodować utrudnienia w koordynacji działań między Wykonawcami, a co za tym idzie zwiększenie kosztów realizacji zamówienia.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 1 do niniejszej SWZ.
7. UWAGI DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1) Zamawiający informuje, iż ilekroć w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne bądź systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ.
2) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania oraz uzyskania zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, jeśli charakter prowadzonych robót tego wymaga. Przed przystąpieniem do realizacji zadania, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zatwierdzony projekt organizacji ruchu z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem Projekt podlega wcześniejszemu zaopiniowaniu przez Zespół ds. Bezpieczeństwa i Organizacji Ruchu Drogowego.
3) W przypadku nie przedłożenia w terminie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu, Zamawiający zleci wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu a kosztami obciąży Wykonawcę.
4) Wykonawca najpóźniej dzień przed rozpoczęciem robót zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru oznakowania na czas realizacji robót. W przypadku braku pozytywnego odbioru Zamawiający zleci uzupełnienie oznakowania a kosztami obciąży Wykonawcę.
5) Koszty opracowania projektu organizacji ruchu (jeśli jest wymagany) na czas prowadzenia robót, wykonania oraz utrzymania oznakowania tymczasowego ponosi Wykonawca robót.
6) Przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca odpowiada za przekazane miejsce prowadzenia robót, zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót, utrzymywanie oznakowania tymczasowego, czystość na jezdniach i chodnikach zarówno w rejonie prowadzonych prac jak również dróg dojazdowych do budowy. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo oraz wszelkie szkody wobec osób trzecich powstałe w wyniku prowadzonych robót.
7) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dojazdu i dojść do budynków przez cały okres prowadzenia robót.
8) W razie uszkodzenia punktów osnowy geodezyjnej, Wykonawca jest zobowiązany do odtworzenia wszystkich uszkodzonych punktów geodezyjnych własnym kosztem i staraniem zlecając te prace uprawnionemu geodecie, przedstawiając jednocześnie Zamawiającemu pisemne oświadczenie Wydziału Geodezji Urzędu Miasta o wykonanych pracach geodezyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 792963,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1162755,9 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 792963,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Silesia Invest Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243406981
7.3.3) Ulica: o. Jana Siemińskiego 18-20
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SILESIA INVEST SP. Z O.O. SZMITKA KAMIŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SILESIA INVEST SP. Z O.O. SZMITKA KAMIŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 792963,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Dostawa instrumentów muzycznych dla potrzeb PSM I i II stopnia im. G. Fitelberga w Chorzowie
- Świadczenie usług w zakresie konserwacji zieleni wysokiej
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Śląskiego Ogrodu Zoologicznego
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 24 w Chorzowie, ul. Lompy 16 - II/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 27 w Chorzowie, ul. Wandy 34 - II/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do III Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Batorego w Chorzowie, ul. Farna 5-7 - II/2024
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Remonty cząstkowe dróg na terenie miasta i gminy Krapkowice
- Remont dróg wiejskich w ramach funduszu sołeckiego w roku 2024
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.