Ogłoszenie z dnia 2022-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00259119/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-18
- 2022/BZP 00274429/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa 2 szt. ambulansów na potrzeby Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego
Część nr 1 - Dostawa ambulansu typu A1 (szt. 1)
Część nr 2 - Dostawa ambulansu typu A2/B (szt. 1)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
1.3.) Oddział zamawiającego: Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670206286
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tochtermana 1
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 483624847 / 483626389
1.5.8.) Numer faksu: +48 483624847
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pogotowie@pogotowie.radom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.radom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
1) http://www.pogotowie.radom.pl/ /art,115,przetargi.html 2)www.miniportal.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa 2 szt. ambulansów na potrzeby Radomskiej Stacji Pogotowia RatunkowegoCzęść nr 1 - Dostawa ambulansu typu A1 (szt. 1)
Część nr 2 - Dostawa ambulansu typu A2/B (szt. 1)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53c02a0c-01be-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00345149
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00119625/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup ambulansów na potrzeby Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259119/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RSPR/TP/D-3/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 575570,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Część 1 - dostawa ambulansu typu A1 (szt.1), na potrzeby Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu o parametrach zgodnych z wymaganiami opisanymi w specyfikacji technicznej - w Załączniku nr 2A dla Cześci 1 do SWZ.2.3 Wykaz i opis części będących przedmiotem zamówienia został zamieszczony również w DZIALE B Rozdział I SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki
4.5.5.) Wartość części: 270000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.2. Część 2 - dostawa ambulansu typu A2/B (szt.1), na potrzeby Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu o parametrach zgodnych z wymaganiami opisanymi w specyfikacji technicznej - w Załączniku nr 2B dla Cześci 2 do SWZ, wyposażone w nosze zintegrowane z transporterem tzw. monoblokowe2.3 Wykaz i opis części będących przedmiotem zamówienia został zamieszczony również w DZIALE B Rozdział I SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki
4.5.5.) Wartość części: 305570,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319270,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319270,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319270,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RATOWNIK - AMBULANSE Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142266558 NIP 536 188 1355
7.3.3) Ulica: KONWALIOWA 24
7.3.4) Miejscowość: JABŁONNA
7.3.5) Kod pocztowy: 05-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RATOWNIK-AMBULANSE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
RATOWNIK-AMBULANSE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319270,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367171,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367171,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367171,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RATOWNIK - AMBULANSE Sp. zo.o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 142266558 NIP 536 188 1355
7.3.3) Ulica: KONWALIOWA 24
7.3.4) Miejscowość: JABŁONNA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RATOWNIK-AMBULANSE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
RATOWNIK-AMBULANSE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367171,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Sukcesywna dostawa mięsa oraz wędlin wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
- Bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego i urządzeń BRD na terenie miasta Radomia
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu
- Świadczenie Usługi Wsparcia dla Oprogramowania Enigma Centaur
- Sukcesywna dostawa mleka i jego przetworów wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ CYTOMETRU PRZEPŁYWOWEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO CYTOMETRU FACSLyric-własność Zamawiającego
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa 2 szt. fabrycznie nowych, zabudowanych ambulansów typu "C" dla OCRM w Opolu
- Zakup ambulansu sanitarnego, samochodów osobowych i krzesła transportowego dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
- Sprzedaż i dostawa ambulansu sanitarnego typu C dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
- Zakup ambulansu z wyposażeniem dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Sprzedaż Zamawiającemu wraz z dostawą fabrycznie nowych, nieużywanych przed dniem dostawy ambulansu oraz auta transportowego.
- Dostawa medycznego ambulansu drogowego typu B zgodnego z normą PN:EN 1789 na potrzeby Pogotowia Ratunkowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
więcej: Karetki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.