eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomdostawa 2 szt. ambulansów na potrzeby Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Część nr 1 - Dostawa ambulansu typu A1 (szt. 1) Część nr 2 - Dostawa ambulansu typu A2/B (szt. 1)



Ogłoszenie z dnia 2022-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa 2 szt. ambulansów na potrzeby Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego
Część nr 1 - Dostawa ambulansu typu A1 (szt. 1)
Część nr 2 - Dostawa ambulansu typu A2/B (szt. 1)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego w Radomiu

1.3.) Oddział zamawiającego: Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670206286

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tochtermana 1

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 483624847 / 483626389

1.5.8.) Numer faksu: +48 483624847

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pogotowie@pogotowie.radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.radom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

1) http://www.pogotowie.radom.pl/ /art,115,przetargi.html 2)www.miniportal.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa 2 szt. ambulansów na potrzeby Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego
Część nr 1 - Dostawa ambulansu typu A1 (szt. 1)
Część nr 2 - Dostawa ambulansu typu A2/B (szt. 1)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53c02a0c-01be-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00345149

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00119625/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup ambulansów na potrzeby Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259119/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSPR/TP/D-3/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 575570,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Część 1 - dostawa ambulansu typu A1 (szt.1), na potrzeby Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu o parametrach zgodnych z wymaganiami opisanymi w specyfikacji technicznej - w Załączniku nr 2A dla Cześci 1 do SWZ.
2.3 Wykaz i opis części będących przedmiotem zamówienia został zamieszczony również w DZIALE B Rozdział I SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki

4.5.5.) Wartość części: 270000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.2. Część 2 - dostawa ambulansu typu A2/B (szt.1), na potrzeby Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu o parametrach zgodnych z wymaganiami opisanymi w specyfikacji technicznej - w Załączniku nr 2B dla Cześci 2 do SWZ, wyposażone w nosze zintegrowane z transporterem tzw. monoblokowe
2.3 Wykaz i opis części będących przedmiotem zamówienia został zamieszczony również w DZIALE B Rozdział I SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki

4.5.5.) Wartość części: 305570,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319270,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319270,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319270,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RATOWNIK - AMBULANSE Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142266558 NIP 536 188 1355

7.3.3) Ulica: KONWALIOWA 24

7.3.4) Miejscowość: JABŁONNA

7.3.5) Kod pocztowy: 05-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319270,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367171,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367171,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367171,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RATOWNIK - AMBULANSE Sp. zo.o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 142266558 NIP 536 188 1355

7.3.3) Ulica: KONWALIOWA 24

7.3.4) Miejscowość: JABŁONNA

7.3.5) Kod pocztowy: 02-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367171,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.