Ogłoszenie z dnia 2022-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00229274/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku świetlicy wiejskiej oraz budynku Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z zagospodarowaniem terenu w Balicach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Gminy Zabierzów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555453
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Zabierzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-080
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: (12) 285-21-16
1.5.8.) Numer faksu: (12) 285-21-09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zabierzow@zabierzow.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zabierzow.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku świetlicy wiejskiej oraz budynku Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z zagospodarowaniem terenu w Balicach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de93785b-f77a-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00345217
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013826/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa budynku świetlicy wiejskiej oraz budynku Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z zagospodarowaniem terenu w Balicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229274/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZRP.271.1.39.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6582615,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa budynku świetlicy wiejskiej oraz budynku Ochotniczej Straży Pożarnej
wraz z zagospodarowaniem terenu w Balicach
Zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład „Program Inwestycji Strategicznych".
Opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) - Załącznik nr 10 do SWZ.
Zakres rzeczowy przedmiotu umowy, obejmuje w szczególności:
1) wykonanie dokumentacji projektowej, obejmującej:
a) Wykonanie dokumentacji projektowej w oparciu o PFU, w sposób zgodny z wymaganiami ustawy prawo budowlane, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej oraz poprzedzona konsultacjami i uzgodnieniami z Zamawiającym
b) uzyskanie wszelkich wymaganych opinii, uzgodnień projektowych, w zakresie wynikającym z przepisów,
c) uzyskanie wymaganych przepisami Prawa Budowlanego uzgodnień, opinii, decyzji i pozwoleń na realizację projektu,
d) projekt techniczny,
e) projekt wykonawczy,
f) projekt wnętrz,
g) przedmiar robót,
h) kosztorys ofertowy,
i) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
2) uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, ostatecznej decyzji, upoważniające do rozpoczęcia robót budowlanych.
3) wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową,
4) Uzyskanie, w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu do użytkowania obiektu budowlanego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8782944,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8782944,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8782944,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karol Głowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852018175
7.3.3) Ulica: Willowa 100
7.3.4) Miejscowość: Modlniczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-085
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8782944,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
INNE PRZETARGI ZABIERZÓW
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA PN. "ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ PUBLICZNEJ NR 601713K, UL. TENCZYŃSKICH W M. BRZOSKWINIA, GMINA ZABIERZÓW NA ODC. OK. 240 M"
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ZABIERZÓW WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
więcej: przetargi ZABIERZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.