Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00290653/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Utworzenie nowych 19 miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w Żłobku Miejskim przy ul. Juliusza Słowackiego 18B w Bierutowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Bierutów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki 12
1.5.2.) Miejscowość: Bierutów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-420
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.plociennik@um.bierutow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierutow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9168861.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie nowych 19 miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w Żłobku Miejskim przy ul. Juliusza Słowackiego 18B w Bierutowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da37010a-fd51-11ee-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345226
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023615/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Utworzenie nowych 19 miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w Żłobku Miejskim przy ul. Juliusza Słowackiego 18B w Bierutowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00290653
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.11.2024.JP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Utworzenie nowych 19 miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w Żłobku Miejskim przy ul. Juliusza Słowackiego 18B w Bierutowie.
Zadanie będzie realizowane w budynku Przedszkola Miejskiego w Bierutowie zlokalizowanego na działce nr 74 AM 22, obręb Bierutów.
2.Zadanie pn. Utworzenie nowych 19 miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w Żłobku Miejskim przy ul. Juliusza Słowackiego 18B w Bierutowie dofinansowano z Funduszy Unijnych, ze środków Krajowego Programu Odbudowy uzupełniająco z budżetu państwa na finansowanie podatku VAT w ramach Programu Maluch+ 2022-2029.
3.Zakres prac przewiduje:
1)dostawę i montaż pierwszego wyposażenia, w tym:
a)wyposażenia szatni,
b)wyposażenia sali zabaw i doposażenia toalety,
c)dostawę zabawek,
d)dostawę naczyń kuchennych,
e)wyposażenia pomieszczenia socjalnego,
f)dostawę sprzętu kuchennego.
2)dostawę i montaż specjalistycznego sprzętu oraz narzędzi do rozpoznawania potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dzieci;
3)dostawę i montaż pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo - wychowawczych i edukacyjnych.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu oraz minimalne parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ – tabela pt. „Specyfikacja techniczna elementów zamówienia”.
5.Wszystkie elementy zmówienia wymienione w załączniku nr 4 do SWZ, w tabeli „Specyfikacja techniczna elementów zamówienia” powinny być fabrycznie nowe. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, jeżeli jest wymagany.
6.Wyposażenie musi spełniać wymagania zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2014 r. w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy (Dz. U. 2019 r., poz. 72).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39200000-4 - Wyposażenie domowe
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39121100-7 - Biurka
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39151300-8 - Meble modułowe
39531000-3 - Dywany
39512500-9 - Poszewki na poduszki
39512100-5 - Prześcieradła
39512200-6 - Pokrycia
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
37520000-9 - Zabawki
37529200-4 - Zabawki służące do jazdy
37527200-0 - Pojazdy do zabawy
37522000-3 - Zabawki na kółkach
37510000-6 - Lalki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254631,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288045,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254631,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 725-193-34-48
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254631,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-12INNE PRZETARGI BIERUTÓW
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Przedszkola Miejskiego w Bierutowie w roku 2025
- Zakup używanego pożarniczego samochodu specjalnego z drabiną mechaniczną dla OSP w Bierutowie
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu apecjalistycznego do odbioru odpadów
- "SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI DLA MIESZAŃCÓW MIASTA I GMINY BIERUTÓW - 4 DZIECI"
więcej: przetargi BIERUTÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia zmywalni dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do Urzędu Gminy w Studzienicach"
- Dostawę mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach II 2 postępowanie.
- Organizacja ergonomicznych stanowisk pracy poprzez doposażenie/wyposażenie stanowisk pracy - Część nr 1. Ilość zadań: 8
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.