eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Modernizacja Teatru Polskiego we Wrocławiu Scena Główna



Ogłoszenie z dnia 2024-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Modernizacja Teatru Polskiego we Wrocławiu Scena Główna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Polski we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278913

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gabrieli Zapolskiej 3

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-032

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatrpolski.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrpolski.wroc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Instytucja kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

kultura

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Modernizacja Teatru Polskiego we Wrocławiu Scena Główna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01a62715-1d9a-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345264

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie realizowane w ramach projektu FEDS 2021-2027 pt. „Modernizacja Teatru Polskiego we Wrocławiu Scena Główna” nr FEDS.05.02-IZ.00-0001/23

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/933637

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/teatrpolski_wroc
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z rozporządzeniem w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji.3. Zamawiający NIE dopuszcza możliwości składania oświadczeń i dokumentów wymienionych w niniejszej SWZ za pomocą poczty elektronicznej.
4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem platformy zakupowej wskazanej w pkt 1.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)
Korzystanie z platformy zakupowej Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/teatrpolski_wroc jest bezpłatne i jest dostępne dla użytkowników Internetu z użyciem popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych,
2)
Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze strony platformazakupowa.pl:
a)
stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b)
komputer klasy PC lub MAC o pamięci min. 2GB RAM oraz systemem operacyjnym np. MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux;
a)
przeglądarka internetowa np. Internet Explorer, Chrome, FireFox w najnowszych dostępnych wersjach, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”;
b)
zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
c)
łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s, Platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że pełni role administratora danych w rozumieniu postanowień art. 4 pkt. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w stosunku do danych osobowych osób upoważnionych przez Strony do określonych czynności w związku z realizacją niniejszej Umowy (w szczególności osób reprezentujących stronę, osób kontaktowych, osób realizujących umowę, itp.).Dane kontaktowe inspektora ochrony danych Zamawiającego: ul. Zapolskiej 3, 50-032 Wrocław, iod@teatrpolski.wroc.pl, tel.: +48 71 3160701.
2.
Zamawiający, jako administrator przetwarza dane osobowe osób fizycznych (w szczególności osób reprezentujących stronę, osób kontaktowych, osób realizujących umowę, itp.) w celu realizacji/wykonania umowy zawartej przez administratora.
3.
Zamawiający, jako administrator przetwarza dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c (realizacja umowy w zakresie niezbędnym do jej wykonania, realizacja obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) RODO.
4.
Zamawiający, jako administrator przetwarza dane osobowe przez okres 5 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu realizacji umowy.
5.
Zamawiający, jako administrator udostępnia dane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Dodatkowo dane mogą być dostępne dla usługodawców wykonujących zadania na zlecenie administratora w ramach świadczenia np. usług serwisu, rozwoju i utrzymania systemów informatycznych czy też operatorowi pocztowemu6.
Zamawiający, jako administrator nie przekazuje danych do państw trzecich, organizacji międzynarodowych oraz poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
7.
Prawa podmiotów danych (osób fizycznych), których dane osobowe przetwarza Zamawiający jako administrator:
a.
prawo dostępu do danych osobowych,
b.
prawo żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych,
c.
prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
d.
prawo do przenoszenia danych.
Aby skorzystać z powyższych praw, należy skontaktować się z inspektorem ochrony danych Zamawiającego (dane kontaktowe w pkt. 2).
W przypadku nieprawidłowości przy przetwarzaniu danych osobowych, przysługuje prawo wniesienia skargi na Zamawiającego działającego jako administrator do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/2/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego tj. w branżach: budowlanej, elektrycznej, sanitarnej oraz technologii scenicznej ( obejmującej elektroakustykę, oświetlenie sceniczne i mechanikę sceny) nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. ,,Modernizacja Teatru Polskiego we Wrocławiu Scena Główna” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III SWZ oraz postanowienia projektu umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wskazane w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 55

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób

4.3.6.) Waga: 45

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie.
1.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie.
1.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie.
1.4) zdolności technicznej lub zawodowej: tj.
Wykonawca spełni warunki jeśli wykaże, że:
1) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) 1 usługę pełnienia wielobranżowego nadzoru inwestorskiego tj. w branżach konstrukcyjno-budowlanej i elektrycznej i sanitarnej, nad budową i/lub rozbudową, i/lub modernizacją budynku użyteczności publicznej o wartości robót budowlanych co najmniej 20 000 000,00 zł brutto, która to usługa została wykonana należycie. Uwaga 1: Zamawiający wymaga, aby minimalny okres pełnienia nadzoru nad inwestycją, o którym mowa w ww. pkt 1, wynosił nie mniej niż 6 następujących po sobie miesięcy.
Uwaga 2: W przypadku załączenia dowodów zawierających w swym zakresie nie tylko wykonanie zakresu wskazanego powyżej, należy uszczegółowić w wykazie usług, zakres wykonanej usługi w celu umożliwienia Zamawiającemu weryfikacji spełnienia warunków zamówienia zawartych w SWZ.
Uwaga 3: Dla wartości wyrażonych w innej walucie niż PLN Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP ogłoszonego w dniu wszczęcia postępowania.
2) Wykonawca dysponuje/będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. następującymi osobami:
a) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która w ciągu ostatnich 5 lat (przed upływem terminu składania ofert) pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej nad min. 1 budową lub/i rozbudową i/lub modernizacją budynku użyteczności publicznej o wartości robót budowlanych co najmniej 10 000 000,00 zł brutto, która to usługa została wykonana należycie,
b) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, gazowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej w ciągu ostatnich 5 lat (przed upływem terminu składania ofert) nad
1 budową lub/i rozbudową i/lub modernizacją budynku użyteczności publicznej o wartości robót budowlanych co najmniej 10 000 000,00 zł brutto, która to usługa została wykonane należycie,
c) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej w ciągu ostatnich 5 lat (przed upływem terminu składania ofert) nad 1 budową lub/i rozbudową i/lub modernizacją budynku użyteczności publicznej o wartości robót budowlanych co najmniej 10 000 000,00 zł brutto, która to usługa została wykonane należycie.
d) specjalista/ści w zakresie technologii scenicznej w skład której wchodzą: elektroakustyka, mechanika sceniczna, oświetlenie sceny, posiadający doświadczenie - w okresie ostatnich 5 lat - w nadzorowaniu inwestycji (po stronie inwestora lub wykonawcy) w zakresie dostawy i montażu technologii teatralnej, w skład której wchodziły:
- elektroakustyka, - oświetlenie sceniczne, - mechanika sceny,
Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych uznaje uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych, a także zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7lipca 1994 r. -Prawo budowlane(Dz. U. z 2020r. poz. 1333ze zm.); oraz na zasadach określonych w ustawie z dnia22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z2016r.poz. 65).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ). Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty.
2) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1-4 i 6 oraz pkt 2 ppkt 1 i 2 niniejszej SWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ)
5) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
a)
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: - odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o której mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
b)
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE WYMAGANE OD WYKONAWCY, SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO potwierdzające spełnianie warunków udziału w postepowaniu:
1) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SWZ)
2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami. Wzór ,,Wykazu osób” stanowi Załącznik nr 7 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (Wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 8 do SWZ).
Wraz z ofertą (wzór Formularza ofertowego stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ) należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1) dokument, z którego wynika umocowanie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika zdokumentów ogólnie dostępnych w bezpłatnych rejestrach, takich jak CEiDG lub KRS, z zastrzeżeniem, że w wypadku ogólnie dostępnych rejestrów prowadzonych w innych językach niż język polski Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) oświadczenia, o których mowa w rozdziale VIII pkt 1 niniejszej SWZ (wzór - załącznik nr 2 do niniejszej SWZ), a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem postanowienia rozdz. IX pkt 4 niniejszej SWZ. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wraz z oświadczeniem, o którym mowa wyżej, należy złożyć także oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 5 niniejszej SWZ.
3) środek dowodowy, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 3 niniejszej SWZ tj. zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (Wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 8 do SWZ).
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w rozdziale VIII pkt 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VIII pkt 7 ppkt 1 niniejszej SWZ, składa każdy z Wykonawców.
6. Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu.
7. Wspólników spółki cywilnej traktuje się jak Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Treść projektu umowy stanowi załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych w projekcie
umowy.
3. Przewidziane w projekcie umowy okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią
uprawnienie Zamawiającego, nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą Stron umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/933637

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-06 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1.Termin wykonania zamówienia: do 21 miesięcy od daty zawarcia umowy (termin wykonania zamówienia głównego)
Zobowiązania wynikające z niniejszego zamówienia rozciąga się także na okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również nadzorować usuwanie wad i usterek, aż do upłynięcia udzielonych przez Wykonawcę robót budowlanych okresów gwarancji i rękojmi lub terminów, przewidzianych na usunięcie stwierdzonych w protokole gwarancyjnym wad i usterek. Okres gwarancji i rękojmi zgodnie z ofertą Wykonawcy robót budowlanych wynosi 60 miesięcy
2.Szczegółowy sposób przyznawania punktów w przyjętych kryteriach oceny ofert zawarty został w treści SWZ.
3.Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy wnieść zabezpieczenie należytego wykonania Umowy w wysokości 5 % wynagrodzenia brutto wynikającego ze złożonej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.