eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa WielkopolskaSukcesywna dostawa trumien wykonanych wg projektów Zamawiającego



Ogłoszenie z dnia 2024-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa trumien wykonanych wg projektów Zamawiającego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "LIDER USŁUG KOMUNALNO-SAMORZĄDOWYCH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630965758

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nad Strugą 8

1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@luks-sroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.luks-sroda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f09aea42-03ab-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa trumien wykonanych wg projektów Zamawiającego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f09aea42-03ab-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345284

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304065

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: LUKS/04/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 11 modeli nowych trumien, w tym 10 modeli trumien grzebalnych i 1 modelu trumny kremacyjnej, wykonanych przez Wykonawcę wg projektów własnych Zamawiającego.
1.2. Dostawa obejmuje sukcesywne (w zależności od potrzeb i zamówień Zamawiającego ) dostarczenie trumien w ilości, terminie i do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a w szczególności:
a) zakup następujących modeli trumien:
- trumna grzebalna model nr 6 wykonana w drewnie miękkim (topola lub olcha)
- trumna grzebalna model nr 6 wykonana w drewnie twardym (dąb)
- trumna grzebalna model nr 7 wykonana w drewnie miękkim (topola lub olcha)
- trumna grzebalna model nr 7 wykonana w drewnie twardym (dąb)
- trumna kremacyjna model nr 7K wykonana w drewnie miękkim (topola)
- trumna grzebalna model nr 8 wykonana w drewnie miękkim (topola lub olcha)
- trumna grzebalna model nr 8 wykonana w drewnie twardym (dąb)
- trumna grzebalna model nr 10 wykonana w drewnie miękkim (topola lub olcha)
- trumna grzebalna model nr 10 wykonana w drewnie twardym (dąb)
- trumna grzebalna model nr 11 wykonana w drewnie miękkim (topola lub olcha)
- trumna grzebalna model nr 11 wykonana w drewnie twardym (dąb)
- trumna grzebalna model nr 11.1 wykonana w drewnie miękkim (topola lub olcha)
- trumna grzebalna model nr 11.1 wykonana w drewnie twardym (dąb)
- trumna grzebalna model nr 12 wykonana w drewnie miękkim (topola lub olcha)
- trumna grzebalna model nr 12 wykonana w drewnie twardym (dąb)
- trumna grzebalna model nr 14 wykonana w drewnie miękkim (topola lub olcha)
- trumna grzebalna model nr 14 wykonana w drewnie twardym (dąb)
- trumna grzebalna model nr 15 wykonana w drewnie miękkim (topola lub olcha)
- trumna grzebalna model nr 15 wykonana w drewnie twardym (dąb)
- trumna grzebalna model nr 17 wykonana w drewnie miękkim (topola lub olcha)
- trumna grzebalna model nr 17 wykonana w drewnie twardym (dąb)

b) dostawę trumien pojazdem Wykonawcy na jego koszt, umożliwiającym rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego znajdującym się w siedzibie Zakładu Pogrzebowego „ANIOŁ” przy ul. Wiosny Ludów 3 w Środzie Wielkopolskiej, w dni robocze w godzinach 7:00 do 15:00, po uprzednim, telefonicznym uzgodnieniu z Zamawiającym dokładnego terminu dostawy.
1.3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny kod CPV: 39296100-4 (trumny)
1.4. Zamawiane trumny winny być wykonane zgodnie z projektami własnymi Zamawiającego, których szczegółowy opis zawiera SWZ II obejmujący :
1.4.1 SWZ II - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – opis poszczególnych modeli trumien nr 6,7,7K,8,10,11,11.1,12,14,15,17, na który każdorazowo składają się :
- część graficzna (rysunki techniczne dot. danego modelu, jednostka miary: mm) obejmująca rysunki techniczne elementów trumien oraz frezów,
- część opisowa (specyfikacja techniczna wykonania modelu trumny) obejmująca szczegóły dot. wykonania danego modelu trumny, m.in.: dane ogólne w tym grupy materiałowe (gatunki drewna), parametry techniczne elementów drewnianych, akcesoria montażowe, akcesoria wykończeniowe, powłoki malarskie w tym grupy kolorystyczne drewna twardego i drewna miękkiego, sposób wykonania
1.4.2 SWZ II – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - formularz asortymentowo-cenowy – zamówienie podstawowe oraz
1.4.3 SWZ II – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - formularz asortymentowo-cenowy – zamówienie objęte prawem opcji

1.5. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania w ofercie i realizowanych dostawach innych asortymentów drewna niż wymienione w specyfikacji technicznej modeli trumien.
1.6. Dostawca każdorazowo winien wraz z wykonaną dostawą dostarczyć fakturę VAT zawierającą w treści dokładną specyfikację dostarczonego asortymentu tj. określenie modelu trumny, grupę materiałową, sortyment drewna w niej zastosowany, grupę kolorystyczną z wybranym odcieniem oraz typem powłoki malarskiej oraz ilości dostarczonych sztuk.
1.7. Za moment realizacji dostawy strony przyjmują każdorazowe wydanie dostarczonego asortymentu w siedzibie Zakładu Pogrzebowego „ANIOŁ” przy ul. Wiosny Ludów 3 w Środzie Wielkopolskiej.
1.8. Liczba trumien w ramach zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji wskazane w formularzach asortymentowo-cenowych ( SWZ II) obejmują wszystkie, przewidziane w specyfikacji technicznej danego modelu, kolory, odcienie i typy powłok malarskich w ramach grup kolorystycznych przewidzianych w specyfikacji technicznej danego modelu trumny.
1.9. Zamawiający składając sukcesywne zamówienia na dostawę partii trumien każdorazowo określi ilość trumien danego modelu wraz ze wskazaniem grupy materiałowej oraz grupy kolorystycznej z wybranym odcieniem i typem powłoki malarskiej.
1.17. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie do dostarczenia asortymentu wskazanego w SWZ, odpowiadającego wymaganiom jakościowym Zamawiającego. Asortyment niespełniający wymagań jakościowych nie zostanie przyjęty i musi zostać wymieniony na właściwy w ciągu 1 dnia roboczego od zgłoszenia nieprawidłowości potwierdzonego w treści protokołu odbioru podpisanego przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy, stanowiącego załącznik do faktury VAT, zawierającego odpowiednią adnotację stwierdzającą rodzaj uchybienia. Wszystkie koszty wymiany ponosi Wykonawca.
1.18. Na spodzie trumny od strony zewnętrznej wykonawca winien umieścić w sposób trwały, uniemożliwiający jego usunięcie, oznaczenie trumny, które winno zawierać nazwę producenta, model i datę dostawy .
1.19. Gwarancja na oferowane trumny musi obejmować okres minimum 12 miesięcy na czas ich magazynowania liczony od daty bezusterkowego odbioru. Gwarancja będzie obejmowała: szczelność spodu (dna) trumny, wilgotność drewna zastosowanego do jej wyprodukowania, odbarwienie powłok malarskich, spasowanie elementów i łączeń trumny. W trakcie każdej dostawy Zamawiający będzie dokonywał pomiaru wilgotności drewna w dostarczanych trumnach. Wyniki pomiaru wilgotności odbiegające od wymagań Zamawiającego będą również odnotowywane w treści protokołu odbioru stanowiącego załącznik do faktury VAT.
1.20. Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy dokumenty niezbędne do realizowania przez Zamawiającego uprawnień z tytułu gwarancji. Dokumentem gwarancyjnym będzie faktura VAT .
1.21. Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedpłat.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39296100-4 - Trumny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 432873,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 432873,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 432873,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marzena Sibińska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą PPU Marzena Sibińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100245891

7.3.4) Miejscowość: Błaszki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 432873,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.