Ogłoszenie z dnia 2022-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00235236/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
- 2022/BZP 00248789/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-11
- 2022/BZP 00462012/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-28
- 2022/BZP 00526073/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie działania Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie w podziale na 2 zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wrocławski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934816
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 131
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-440
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +48717222066
1.5.8.) Numer faksu: +48717221706
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatwroclawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie działania Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie w podziale na 2 zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60d9fb3f-f92f-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00345299
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024993/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wykonanie oznakowania poziomego na terenie działania Obwodu Drogowego w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na zadania / części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235236/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.ZP.272.31.2022.II.DT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 836822,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie działania Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie w podziale na 2 zadania:Zadanie 1 – Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Mirosławicach.
4. Zakres czynności:
1) Wykonanie odświeżenia istniejącego oraz trasowanie i malowanie nowego oznakowania poziomego cienkowarstwowego oraz grubowarstwowego. Realizacja przedmiotu zamówienia na drogach powiatowych polega na odnowieniu fragmentów zatartego, zniszczonego lub niewidocznego oznakowania pierwotnego i ewentualnego usuwania elementów dotychczasowego oznakowania oraz na trasowaniu (wytyczeniu) oznakowania oraz malowaniu nowego oznakowania.
a) zabezpieczenie miejsca robót,
b) frezowanie oznakowania,
c) przygotowanie podłoża do frezowania,
d) wykonanie przedznakowania,
e) tyczenie nowych linii segregacyjnych i krawędziowych
f) wykonanie oznakowania,
g) uzupełnianie i przekazanie Zamawiającemu na bieżąco tabeli obmiarowej wykonanych robót dla poszczególnych dróg.
2) Szczegółowe ustalenia dotyczące zasad prowadzenia robót związanych z wykonywaniem i odbiorem oznakowania poziomego stosowanego na drogach o nawierzchni twardej zawarte zostały w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik 6 do SWZ.
3) Szczegółowy zakres prac dla Zadania 1 i Zadania 2 określono w Kosztorysie Ofertowym stanowiącym odpowiednio załącznik 1.1. i 1.2. do SWZ.
4) Minimalna wartość procentowa każdego z zadań, jaką Zamawiający zobowiązuje się zlecić Wykonawcy, wynosi 90% wartości łącznego maksymalnego wynagrodzenia umownego brutto.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi wymaganiami stawianymi Wykonawcy, w tym w zakresie z art. 438 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, został ujęty w oddzielnym załączniku 4 do SWZ – Projekcie umowy, załączniku 5 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz załączniku 6 do SWZ – Szczegółowa Specyfikacja Techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 411593,55 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie działania Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie w podziale na 2 zadania: Zadanie 2 – Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Sulimowie.”Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie działania Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie w podziale na 2 zadania:Zadanie 2 – Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Sulimowie.
4. Zakres czynności:
1) Wykonanie odświeżenia istniejącego oraz trasowanie i malowanie nowego oznakowania poziomego cienkowarstwowego oraz grubowarstwowego. Realizacja przedmiotu zamówienia na drogach powiatowych polega na odnowieniu fragmentów zatartego, zniszczonego lub niewidocznego oznakowania pierwotnego i ewentualnego usuwania elementów dotychczasowego oznakowania oraz na trasowaniu (wytyczeniu) oznakowania oraz malowaniu nowego oznakowania.
a) zabezpieczenie miejsca robót,
b) frezowanie oznakowania,
c) przygotowanie podłoża do frezowania,
d) wykonanie przedznakowania,
e) tyczenie nowych linii segregacyjnych i krawędziowych
f) wykonanie oznakowania,
g) uzupełnianie i przekazanie Zamawiającemu na bieżąco tabeli obmiarowej wykonanych robót dla poszczególnych dróg.
2) Szczegółowe ustalenia dotyczące zasad prowadzenia robót związanych z wykonywaniem i odbiorem oznakowania poziomego stosowanego na drogach o nawierzchni twardej zawarte zostały w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik 6 do SWZ.
3) Szczegółowy zakres prac dla Zadania 1 i Zadania 2 określono w Kosztorysie Ofertowym stanowiącym odpowiednio załącznik 1.1. i 1.2. do SWZ.
4) Minimalna wartość procentowa każdego z zadań, jaką Zamawiający zobowiązuje się zlecić Wykonawcy, wynosi 90% wartości łącznego maksymalnego wynagrodzenia umownego brutto.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi wymaganiami stawianymi Wykonawcy, w tym w zakresie z art. 438 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, został ujęty w oddzielnym załączniku 4 do SWZ – Projekcie umowy, załączniku 5 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz załączniku 6 do SWZ – Szczegółowa Specyfikacja Techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 425229,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 308227,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 459680,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 308227,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAL-COM Krzysztof Kędzierski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9131403430
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 25 H
7.3.4) Miejscowość: Smolec
7.3.5) Kod pocztowy: 55-080
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAL - COM KRZYSZTOF KĘDZIERSKI
jakie przetargi wygrała firma
MAL - COM KRZYSZTOF KĘDZIERSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 308227,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-03Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258779,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 371268,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258779,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPABRAVO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751646361
7.3.3) Ulica: Isep 9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-588
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258779,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-06INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- Budowa i serwis oznakowania pionowego i poziomego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych na terenie Gminy Piaseczno, w roku 2025
- Remont placu manewrowego WORD w Łodzi OT Piotrków Trybunalski.
- Utrzymanie oznakowania pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z pełnieniem dyżuru pogotowia drogowego w granicach administracyjnych miasta Torunia
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Wykonanie zadania pn: "Konserwacja oznakowania poziomego w ulicach miasta Skierniewice".
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.