Ogłoszenie z dnia 2023-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00328120/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
- 2023/BZP 00373855/01 - Wynik z dnia 2023-08-30
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont drogi gminnej nr 107142L w Kiełczewicach Pierwszych na odcinku 509 mb
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzyżewice
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019862
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Strzyżewice 109
1.4.2.) Miejscowość: Strzyżewice
1.4.3.) Kod pocztowy: 23-107
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.7.) Numer telefonu: +48815666025
1.4.8.) Numer faksu: +48815666025
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@strzyzewice.lubelskie.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugstrzyzewice.bip.lubelskie.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00345354
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-08-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00328120
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.3. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Remont drogi gminnej nr 107142L w Kiełczewicach Pierwszych na odcinku 509 m
Po zmianie:
Remont drogi gminnej nr 107142L w Kiełczewicach Pierwszych na odcinku 509 mb
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: „Remont drogi gminnej nr 107142L w Kiełczewicach Pierwszych na odcinku 509 m”
Do wykonania są następujące roboty:
1) Roboty przygotowawcze,
2) Roboty rozbiórkowe
3) Roboty ziemne: usunięcie humusu, wykonanie koryta
4) Podbudowa: podbudowa zasadnicza recyklowana ze spoiwem hydraulicznym (mieszanka cementowo- emulsyjna) (recykling na miejscu, gr. 20cm) z wykorzystaniem destruktu z istniejących warstw bitumicznych wraz z poniżej zalegającymi warstwami konstrukcyjnymi nawierzchni z ewentualnym doziarnieniem po uprzednim pobraniu próbki z konstrukcji drogi celem opracowania recepty,
5) Nawierzchnia: oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych niebitumicznych emulsją asfaltową na zimno, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa wiążąca AC 16W 50/70 KR 1-2 gr. 4 cm, oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych bitumicznych emulsją asfaltową na zimno, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego: warstwa ścieralna AC 11S 50/70 KR 2 gr. 4 cm, skropienie krawędzi nawierzchni asfaltem,
6) Roboty wykończeniowe: wykonanie utwardzenia poboczy z mieszanek kruszywa o uziarnieniu 0/31,5 mm gr. 8 cm po zagęszczeniu, plantowanie skarp i dna wykopów, regulacja zjazdów z kostki, zjazdy: konstrukcja: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0-31,5 mm gr. 8 cm po zagęszczeniu,
7) oznakowanie pionowe - 5 nowych kompletów: słupki z rur ocynkowanych śr. 50 mm – 7 szt., tarcze znaków – 7 szt.: folia odblaskowa I generacji, tablice zakazu śr. 600 mm, tablice ostrzegawcze długość boku 750 mm. Do ustawienia są następujące znaki:
a) A-1 - 1 kpl. (tarcza + słupek),
b) A-2 – 1 kpl. (tarcza + słupek),
c) A-7 – 1 kpl. (tarcza + słupek),
d) A-7 + T-1 [100 m] – 1 kpl. (2 tarcze + słupek),
e) D-42 i E-17a [Kiełczewice Pierwsze] – 1 kpl. (2 tarcze + 2 słupki).
8) oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe malowane mechanicznie: P-10 i P-14.
Szczegółowy zakres, wymagania oraz warunki wykonania robót objętych przedmiotowym zamówieniem określone zostały w projekcie technicznym, przedmiarze robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do niniejszej SWZ.
Do obowiązków wykonawcy w ramach zadania i ceny ofertowej należy:
1) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami i przepisami prawa budowlanego, na ustalonych niniejszą umową warunkach oraz z należytą starannością i w terminach umownych;
2) wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakości wbudowywanych materiałów. Wykonawca zapewni odpowiedni system kontroli, włączając personel, laboratorium, sprzęt, zaopatrzenie i wszystkie urządzenia niezbędne do pobierania próbek i badań materiałów oraz robót;
3) przedłożenie przed podpisaniem umowy kopii uprawnień kierownika budowy w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania równoważne do wyżej wskazanych.
4) zapewnienie właściwego oznakowania i właściwego zabezpieczenia terenu budowy;
5) utrzymanie porządku na terenie budowy oraz usuwanie na własny koszt zbędnych materiałów, odpadów i śmieci;
6) ponoszenie odpowiedzialności finansowej za szkody wyrządzone przez Wykonawcę właścicielom lub użytkownikom posesji sąsiadujących z terenem budowy;
7) zapewnienie bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzenia przedmiotowych robót;
8) dbałość o środowisko naturalne, w tym by odpady, emisje i zanieczyszczenia z terenu budowy, a w szczególności ścieki, pyły, wyziewy i hałas były możliwie najmniejsze i nie przekraczały dopuszczalnych prawem norm oraz nie stanowiły zagrożenia dla środowiska naturalnego;
9) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót;
10) naprawa uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego – w uzgodnieniu z ich administratorami;
11) do obowiązków wykonawcy należy wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją powykonawczą przedmiotu zamówienia. Zamawiający ma prawo żądać aktualnej inwentaryzacji na każdym etapie realizacji robót. Zatwierdzone inwentaryzacje należy przedłożyć w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej zapisanej w formie edytowalnej.
12) ponoszenie wszelkich kosztów związanych z wypełnianiem przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszej umowy;
13) opracowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji odbiorowej, zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do odbioru
14) czynny udział w odbiorach.
15) Wykonawca dostarczy przed odbiorem:
- uzupełnione dzienniki budowy
- certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty na wbudowane materiały ,
- kosztorysy powykonawcze
- inwentaryzacje powykonawcze.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: „Remont drogi gminnej nr 107142L w Kiełczewicach Pierwszych na odcinku 509 mb”
Do wykonania są następujące roboty:
1) Roboty przygotowawcze,
2) Roboty rozbiórkowe
3) Roboty ziemne: usunięcie humusu, wykonanie koryta
4) Podbudowa: podbudowa zasadnicza recyklowana ze spoiwem hydraulicznym (mieszanka cementowo- emulsyjna) (recykling na miejscu, gr. 20cm) z wykorzystaniem destruktu z istniejących warstw bitumicznych wraz z poniżej zalegającymi warstwami konstrukcyjnymi nawierzchni z ewentualnym doziarnieniem po uprzednim pobraniu próbki z konstrukcji drogi celem opracowania recepty,
5) Nawierzchnia: oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych niebitumicznych emulsją asfaltową na zimno, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa wiążąca AC 16W 50/70 KR 1-2 gr. 4 cm, oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych bitumicznych emulsją asfaltową na zimno, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego: warstwa ścieralna AC 11S 50/70 KR 2 gr. 4 cm, skropienie krawędzi nawierzchni asfaltem,
6) Roboty wykończeniowe: wykonanie utwardzenia poboczy z mieszanek kruszywa o uziarnieniu 0/31,5 mm gr. 8 cm po zagęszczeniu, plantowanie skarp i dna wykopów, regulacja zjazdów z kostki, zjazdy: konstrukcja: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0-31,5 mm gr. 8 cm po zagęszczeniu,
7) oznakowanie pionowe - 5 nowych kompletów: słupki z rur ocynkowanych śr. 50 mm – 7 szt., tarcze znaków – 7 szt.: folia odblaskowa I generacji, tablice zakazu śr. 600 mm, tablice ostrzegawcze długość boku 750 mm. Do ustawienia są następujące znaki:
a) A-1 - 1 kpl. (tarcza + słupek),
b) A-2 – 1 kpl. (tarcza + słupek),
c) A-7 – 1 kpl. (tarcza + słupek),
d) A-7 + T-1 [100 m] – 1 kpl. (2 tarcze + słupek),
e) D-42 i E-17a [Kiełczewice Pierwsze] – 1 kpl. (2 tarcze + 2 słupki).
8) oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe malowane mechanicznie: P-10 i P-14.
Szczegółowy zakres, wymagania oraz warunki wykonania robót objętych przedmiotowym zamówieniem określone zostały w projekcie technicznym, przedmiarze robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do niniejszej SWZ.
Do obowiązków wykonawcy w ramach zadania i ceny ofertowej należy:
1) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami i przepisami prawa budowlanego, na ustalonych niniejszą umową warunkach oraz z należytą starannością i w terminach umownych;
2) wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakości wbudowywanych materiałów. Wykonawca zapewni odpowiedni system kontroli, włączając personel, laboratorium, sprzęt, zaopatrzenie i wszystkie urządzenia niezbędne do pobierania próbek i badań materiałów oraz robót;
3) przedłożenie przed podpisaniem umowy kopii uprawnień kierownika budowy w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania równoważne do wyżej wskazanych.
4) zapewnienie właściwego oznakowania i właściwego zabezpieczenia terenu budowy;
5) utrzymanie porządku na terenie budowy oraz usuwanie na własny koszt zbędnych materiałów, odpadów i śmieci;
6) ponoszenie odpowiedzialności finansowej za szkody wyrządzone przez Wykonawcę właścicielom lub użytkownikom posesji sąsiadujących z terenem budowy;
7) zapewnienie bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzenia przedmiotowych robót;
8) dbałość o środowisko naturalne, w tym by odpady, emisje i zanieczyszczenia z terenu budowy, a w szczególności ścieki, pyły, wyziewy i hałas były możliwie najmniejsze i nie przekraczały dopuszczalnych prawem norm oraz nie stanowiły zagrożenia dla środowiska naturalnego;
9) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót;
10) naprawa uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego – w uzgodnieniu z ich administratorami;
11) do obowiązków wykonawcy należy wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją powykonawczą przedmiotu zamówienia. Zamawiający ma prawo żądać aktualnej inwentaryzacji na każdym etapie realizacji robót. Zatwierdzone inwentaryzacje należy przedłożyć w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej zapisanej w formie edytowalnej.
12) ponoszenie wszelkich kosztów związanych z wypełnianiem przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszej umowy;
13) opracowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji odbiorowej, zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do odbioru
14) czynny udział w odbiorach.
15) Wykonawca dostarczy przed odbiorem:
- uzupełnione dzienniki budowy
- certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty na wbudowane materiały ,
- kosztorysy powykonawcze
- inwentaryzacje powykonawcze.
INNE PRZETARGI STRZYŻEWICE
więcej: przetargi STRZYŻEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utwardzenie terenu, skwer i monitoring na ul. Franciszkańskiej w systemie zaprojektuj i wybuduj (BO nr ID: B021BD)
- Przebudowa odcinka DP 2023 S ul. Wojska Polskiego od DK 43 do skrzyżowania z DP 2020 S ul. Jana Długosza oraz odcinka DP 2020 S od DP 2023 S do przejazdu kolejowego.
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Sędziszowie Małopolskim w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Remont i adaptacja sal do praktycznej nauki zawodu Zespołu Szkół Nr 1 w Myszkowie w ramach Projektu pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 1 w Myszkowie"
- Wymiana nawierzchni ulic Jasne Błonie, Jarowej, Kokosowej i Kryształowej w Poznaniu
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Gocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.