Ogłoszenie z dnia 2022-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00265914/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Radłów w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radłów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660915
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Radłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-130
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaradlow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradlow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/umradlow,m,402582,2022.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Radłów w roku szkolnym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8027485c-067d-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00345364
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033672/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Radłów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265914/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPI.271.13.22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 212784,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dowozu uczniów do szkół na terenie Gminy Radłów w roku szkolnym 2022/2023.
2) Pod pojęciem dowóz uczniów rozumie się przywóz dzieci i młodzieży z miejsca zamieszkania do szkoły i ich odwóz do miejsca zamieszkania wraz z obsługą, która zapewnieni warunki bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania oraz przejazdu uczniów autobusem. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w szczególności zgodnie z aktualnymi wytycznymi m.in. służb sanitarnych oraz obowiązującymi przepisami prawa, mających zastosowanie w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się pandemii covid-19, jeżeli takowe będą miały zastosowanie w okresie świadczenia usługi.
3) W skład przedmiotu zamówienia wchodzi realizacja dowozu dzieci do szkół na następujących trasach:
Trasa I - Radłów- Glów - Sanoka- Siedlec– Radłów- 33 km
Trasa II - Radłów- Brzeźnica– Radłów– 18 km
Trasa III - Zabawa- Wał Ruda (Bór, Śmietana)- Zabawa- 33 km
Trasa IV - Zabawa- Marcinkowice– Zabawa -34 km
Trasa V - Wola Radłowska- Wał Ruda (Bór, Śmietana)- Wola Radłowska- 25 km
4) Zamawiający wymaga, aby autobusy, którymi świadczona będzie usługa transportu uczniów były w pełni sprawne technicznie. Wykonawca w tym zakresie zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022).
5) Autobusy te zgodnie z obowiązującymi przepisami muszą spełniać warunki, które są wymagane dla autobusów szkolnych. Stan techniczny autobusów świadczących usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami potwierdzającymi ich aktualne badania techniczne. Każdy z autobusów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC i NNW, które Wykonawca udostępni Zamawiającemu na każde jego wezwanie. Usługa świadczona będzie tymi autobusami, które zostaną wskazane w „Wykazie narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy” stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ. 6) W przypadku awarii autobusu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia autobusu zastępczego będącego w jego dyspozycji, w czasie określonym w Formularzu ofertowym, nie dłuższym jednak niż 60 minut od momentu wystąpienia awarii.
7) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody przejazdów oraz przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów.
8) Usługa będzie świadczona wg ustalonego z Dyrektorami poszczególnych szkół– rozkładu kursów autobusów, który będzie dostosowany do planu zajęć w tych placówkach.
W rozkładzie kursów autobusów, będą w szczególności ustalone godziny świadczenia usługi dowozu uczniów oraz punkty zbiórki uczniów. Rozkład kursów autobusów musi zostać ustalony do dnia 26.08.2022 r.
9) W każdym autobusie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej jednej osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad przewożonymi uczniami.
10) Do obowiązku osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad uczniami będzie należało:
1) sprawdzanie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu,
2) zapewnienie ładu, bezpieczeństwa i porządku przy wsiadaniu, wysiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w autobusie,
3) ustalenie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy,
4) zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu,
5) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów nie dopuszczenie do ich przewozu.
11) Długość wszystkich tras na których, będą świadczone usługi dowozu w każdy dzień nauki szkolnej będzie wynosiła w sumie 143 km.
12) Dowóz uczniów będzie się odbywał w dni nauki szkolnej dzieci i młodzieży. Zamawiający informuje, że w roku szkolnym 2022/2023 liczba dni nauki wynosi 186 dni.
13) Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia określają:
a) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ.
14) Wszystkie wymagania określone powyżej stanowią wymagania minimalne i ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. warunków minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219752,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219752,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219752,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSPORT OSOBOWO – TOWAROWY „JANPOL” JAN PIĘTA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 873-185-61-39
7.3.4) Miejscowość: WOLA RADŁOWSKA
7.3.5) Kod pocztowy: 33-133
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Transport Osobowo - Towarowy "JANPOL" Jan Pięta
jakie przetargi wygrała firma
Transport Osobowo - Towarowy "JANPOL" Jan Pięta
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219752,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-23INNE PRZETARGI RADŁÓW
więcej: przetargi RADŁÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz SPZOZ w Bychawie.
- Świadczenie usług kierowcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie - I postępowanie
- Usługi transportowe "door-to-door" realizowane w ramach projektu pn.: "Usługi społeczne w Gminie Mirosławiec".
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
- Świadczenie usług samochodowego transportu sanitarnego z lekarzem na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Kosakowo do placówek oświatowych i z powrotem w 2025 r. - 3 edycja
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.