Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00273735/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przepr.przegl.akredyt.przez wizyt.akredyt.POZ/wizytatorkę akredyt.POZ oraz wizytat.koord.POZ/wizyt.koordynatorkę POZ w podm.leczn.posiad.w swej strukt.zakł.lecz.udz.św.z zakr.podst.op.zdrow.(jedn.POZ)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350712318
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: prof. Michała Bobrzyńskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-348
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 123834715
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cmj.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmj.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c602dfc-f274-11ee-b016-82aaee56c84c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przepr.przegl.akredyt.przez wizyt.akredyt.POZ/wizytatorkę akredyt.POZ oraz wizytat.koord.POZ/wizyt.koordynatorkę POZ w podm.leczn.posiad.w swej strukt.zakł.lecz.udz.św.z zakr.podst.op.zdrow.(jedn.POZ)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c602dfc-f274-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345601
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273735
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SAT-261-4/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 112232,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzanie przeglądu akredytacyjnego przez wizytatora akredytacyjnego POZ / wizytatorkę akredytacyjną POZ : Część 1 – Wizytator Warszawa PULMOSZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
4.5.5.) Wartość części: 2531,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzanie przeglądu akredytacyjnego przez wizytatora akredytacyjnego POZ / wizytatorkę akredytacyjną POZ : Część 2 - Wizytator Olszewo-Borki.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
4.5.5.) Wartość części: 2531,86 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzanie przeglądu akredytacyjnego przez wizytatora akredytacyjnego POZ / wizytatorkę akredytacyjną POZ : Część 3 – Wizytator Legionowo.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
4.5.5.) Wartość części: 2531,86 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzanie przeglądu akredytacyjnego przez wizytatora akredytacyjnego POZ / wizytatorkę akredytacyjną POZ : Część 4 – Wizytator Sokołów Podlaski.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
4.5.5.) Wartość części: 2531,86 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzanie przeglądu akredytacyjnego przez wizytatora akredytacyjnego POZ / wizytatorkę akredytacyjną POZ : Część 5 - Wizytator 1 Warszawa ORLIK.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
4.5.5.) Wartość części: 2531,86 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzanie przeglądu akredytacyjnego przez wizytatora akredytacyjnego POZ / wizytatorkę akredytacyjną POZ : Część 6 - Wizytator 2 Warszawa ORLIK.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
4.5.5.) Wartość części: 2531,86 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzanie przeglądu akredytacyjnego przez wizytatora akredytacyjnego POZ / wizytatorkę akredytacyjną POZ : Część 7 - Wizytator 3 Warszawa ORLIKSZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
4.5.5.) Wartość części: 2531,86 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzanie przeglądu akredytacyjnego przez wizytatora akredytacyjnego POZ / wizytatorkę akredytacyjną POZ : Część 8 - Wizytator Olkusz.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
4.5.5.) Wartość części: 2531,86 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzanie przeglądu akredytacyjnego przez wizytatora akredytacyjnego POZ / wizytatorkę akredytacyjną POZ : Część 9 - Wizytator 1 Nowe Łubki, Radzanowo.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
4.5.5.) Wartość części: 2531,86 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzanie przeglądu akredytacyjnego przez wizytatora akredytacyjnego POZ / wizytatorkę akredytacyjną POZ : Część 10 - Wizytator 2 Nowe Łubki, Radzanowo.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
4.5.5.) Wartość części: 2531,86 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzanie przeglądu akredytacyjnego przez wizytatora akredytacyjnego POZ / wizytatorkę akredytacyjną POZ : Część 11 - Wizytator 3 Nowe Łubki, Radzanowo.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
4.5.5.) Wartość części: 2531,86 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzanie przeglądu akredytacyjnego przez wizytatora akredytacyjnego POZ / wizytatorkę akredytacyjną POZ : Część 12 - Wizytator Chynów.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
4.5.5.) Wartość części: 2531,86 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzanie przeglądu akredytacyjnego przez wizytatora akredytacyjnego POZ / wizytatorkę akredytacyjną POZ : Część 13 - Wizytator Stoczek.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
4.5.5.) Wartość części: 2531,86 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzanie przeglądu akredytacyjnego przez wizytatora akredytacyjnego POZ / wizytatorkę akredytacyjną POZ : Część 14 - Wizytator Mszczonów.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
4.5.5.) Wartość części: 2531,86 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzanie przeglądu akredytacyjnego przez wizytatora akredytacyjnego POZ / wizytatorkę akredytacyjną POZ : Część 15 - Wizytator Boćki.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
4.5.5.) Wartość części: 2531,86 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzanie przeglądu akredytacyjnego przez wizytatora akredytacyjnego POZ / wizytatorkę akredytacyjną POZ : Część 16 - Wizytator Turośń Kościelna.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
4.5.5.) Wartość części: 2531,86 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzanie przeglądu akredytacyjnego przez wizytatora akredytacyjnego POZ / wizytatorkę akredytacyjną POZ : Część 17 - Wizytator 1 Wrocław.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
4.5.5.) Wartość części: 5063,72 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzanie przeglądu akredytacyjnego przez wizytatora akredytacyjnego POZ / wizytatorkę akredytacyjną POZ : Część 18 - Wizytator 2 WrocławSZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
4.5.5.) Wartość części: 5063,72 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzanie przeglądu akredytacyjnego przez wizytatora akredytacyjnego POZ / wizytatorkę akredytacyjną POZ : Część 19 - Wizytator 3 Wrocław.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
4.5.5.) Wartość części: 5063,72 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzanie przeglądu akredytacyjnego przez wizytatora akredytacyjnego POZ / wizytatorkę akredytacyjną POZ : Część 20 - Wizytator Halinów.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
4.5.5.) Wartość części: 2531,86 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzanie przeglądu akredytacyjnego przez wizytatora koordynatora POZ / wizytatorkę koordynatorkę POZ: Część 21 - Koordynator Warszawa PULMO.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
4.5.5.) Wartość części: 3600,00 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzanie przeglądu akredytacyjnego przez wizytatora koordynatora POZ / wizytatorkę koordynatorkę POZ: Część 22 - Koordynator Olszewo-Borki.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
4.5.5.) Wartość części: 3600,00 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzanie przeglądu akredytacyjnego przez wizytatora koordynatora POZ / wizytatorkę koordynatorkę POZ: Część 23 – Koordynator Legionowo.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
4.5.5.) Wartość części: 3600,00 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzanie przeglądu akredytacyjnego przez wizytatora koordynatora POZ / wizytatorkę koordynatorkę POZ: Część 24 - Koordynator Sokołów Podlaski.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
4.5.5.) Wartość części: 3600,00 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzanie przeglądu akredytacyjnego przez wizytatora koordynatora POZ / wizytatorkę koordynatorkę POZ: Część 25 - Koordynator Warszawa ORLIK.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
4.5.5.) Wartość części: 3600,00 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzanie przeglądu akredytacyjnego przez wizytatora koordynatora POZ / wizytatorkę koordynatorkę POZ: Część 26 - Koordynator Olkusz.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
4.5.5.) Wartość części: 3600,00 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzanie przeglądu akredytacyjnego przez wizytatora koordynatora POZ / wizytatorkę koordynatorkę POZ: Część 27 - Koordynator Nowe Łubki, Radzanowo.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
4.5.5.) Wartość części: 3600,00 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzanie przeglądu akredytacyjnego przez wizytatora koordynatora POZ / wizytatorkę koordynatorkę POZ: Część 28 – Koordynator Chynów.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
4.5.5.) Wartość części: 3600,00 PLN
Część 29
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzanie przeglądu akredytacyjnego przez wizytatora koordynatora POZ / wizytatorkę koordynatorkę POZ: Część 29 - Koordynator Stoczek.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
4.5.5.) Wartość części: 3600,00 PLN
Część 30
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzanie przeglądu akredytacyjnego przez wizytatora koordynatora POZ / wizytatorkę koordynatorkę POZ: Część 30 - Koordynator Mszczonów.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
4.5.5.) Wartość części: 3600,00 PLN
Część 31
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzanie przeglądu akredytacyjnego przez wizytatora koordynatora POZ / wizytatorkę koordynatorkę POZ: Część 31 - Koordynator Boćki. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
4.5.5.) Wartość części: 3600,00 PLN
Część 32
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzanie przeglądu akredytacyjnego przez wizytatora koordynatora POZ / wizytatorkę koordynatorkę POZ: Część 32 - Koordynator Turośń Kościelna. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
4.5.5.) Wartość części: 3600,00 PLN
Część 33
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzanie przeglądu akredytacyjnego przez wizytatora koordynatora POZ / wizytatorkę koordynatorkę POZ: Część 33 - Koordynator Wrocław. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
4.5.5.) Wartość części: 7200,00 PLN
Część 34
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzanie przeglądu akredytacyjnego przez wizytatora koordynatora POZ / wizytatorkę koordynatorkę POZ: Część 34 - Koordynator Halinów. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
4.5.5.) Wartość części: 3600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGAMED Specjalistyczna Praktyka Lekarska Agnieszka Jankowska-Zduńczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230201286
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
AGAMED/ SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA AGNIESZKA JANKOWSKA-ZDUŃCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-14 do 2024-05-14Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2498,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1780,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGAMED Specjalistyczna Praktyka Lekarska Agnieszka Jankowska-Zduńczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230201286
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
AGAMED/ SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA AGNIESZKA JANKOWSKA-ZDUŃCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1780,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-15 do 2024-05-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2844,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Łuczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-16 do 2024-05-16Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 490,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 490,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Bałys
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.4) Miejscowość: Turka
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 490,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-17 do 2024-05-17Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2397,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2397,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Steczkiewicz Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211298308
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Lubelski
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
DARIUSZ STECZKIEWICZ INDYWIDUALNA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2397,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-23 do 2024-05-23Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2397,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesława Fabian
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.4) Miejscowość: Wołczkowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-23 do 2024-05-23Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2397,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2545,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Adamarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2545,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-23 do 2024-05-23Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 490,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 490,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Bałys
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.4) Miejscowość: Turka
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 490,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-24 do 2024-05-24Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 490,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska lek. med. Alicja Kubiak specjalista medycyny rodzinnej, pediatra
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621055253
7.3.4) Miejscowość: Szubin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-04 do 2024-06-04Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 490,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2599,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska lek. med. Paweł Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612110964
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
INDYWIDUALNA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA LEK.MED. PAWEŁ NOWAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2599,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-04 do 2024-06-04Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 490,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 490,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Bałys
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.4) Miejscowość: turka
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 490,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-04 do 2024-06-04Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Steczkiewicz Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211298308
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Lubelski
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
DARIUSZ STECZKIEWICZ INDYWIDUALNA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-05 do 2024-06-05Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 490,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 490,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Bałys
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.4) Miejscowość: Turka
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 490,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-07 do 2024-06-07Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2555,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Łuczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-10 do 2024-06-10Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części nr 15 Wizytator Boćki
na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy PZP albowiem nie złożono żadnej oferty na wskazane części postępowania
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 490,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 490,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Bałys
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.4) Miejscowość: Turka
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 490,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-14 do 2024-06-14Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4198,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5740,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Adamarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-18 do 2024-06-19Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4198,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5740,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4198,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Domański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4198,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-18 do 2024-06-19Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części nr 19 – Wizytator 3 Wrocław na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy PZP albowiem wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 ustawy PZP.
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części nr 20 – Wizytator Halinów na podstawie art. 255 pkt 5 ustawy PZP albowiem wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3333,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3333,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3333,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska lek. med. Paweł Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612110964
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3333,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-14 do 2024-05-14Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska lek. med. Paweł Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612110964
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-15 do 2024-05-15Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGAMED Specjalistyczna Praktyka Lekarska Agnieszka Jankowska-Zduńczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230201286
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2970,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-16 do 2024-05-16Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 24)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 24)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska lek. med. Paweł Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612110964
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
INDYWIDUALNA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA LEK.MED. PAWEŁ NOWAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 24)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-17 do 2024-05-17Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części nr 25 – Koordynator Warszawa ORLIK na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy PZP albowiem nie złożono żadnej oferty na wskazane części postępowania
Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 26)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 26)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGAMED Specjalistyczna Praktyka Lekarska Agnieszka Jankowska-Zduńczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230201286
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
INDYWIDUALNA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA LEK.MED. PAWEŁ NOWAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 26)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2970,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-24 do 2024-05-24Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 27)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3285,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3285,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3285,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 27)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGAMED Specjalistyczna Praktyka Lekarska Agnieszka Jankowska-Zduńczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230201286
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
AGAMED/ SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA AGNIESZKA JANKOWSKA-ZDUŃCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 27)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3285,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-04 do 2024-06-04Część 28
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 28)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 28)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGAMED Specjalistyczna Praktyka Lekarska Agnieszka Jankowska-Zduńczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230201286
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
INDYWIDUALNA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA LEK.MED. PAWEŁ NOWAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 28)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-05 do 2024-06-05Część 29
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części nr 29 – Koordynator Stoczek na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy PZP albowiem wszystkie złożone oferty w tej części postępowania podlegały odrzuceniu
Część 30
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 30)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2890,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2890,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2890,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 30)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGAMED Specjalistyczna Praktyka Lekarska Agnieszka Jankowska-Zduńczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230201286
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 30)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2890,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-10 do 2024-06-10Część 31
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 31)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3333,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3333,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3333,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 31)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska lek. med. Paweł Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612110964
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
AGAMED/ SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA AGNIESZKA JANKOWSKA-ZDUŃCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 31)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3333,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-13 do 2024-06-13Część 32
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 32)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 32)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3333,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3333,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3333,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 32)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska lek. med. Paweł Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612110964
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
AGAMED/ SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA AGNIESZKA JANKOWSKA-ZDUŃCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 32)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3333,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-14 do 2024-06-14Część 33
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 33)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 33)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 33)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska lek. med. Paweł Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612110964
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
AGAMED/ SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA AGNIESZKA JANKOWSKA-ZDUŃCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 33)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-18 do 2024-06-19Część 34
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 34)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części nr 34 – Koordynator Halinów na podstawie art. 255 pkt 5 ustawy PZP albowiem wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży
w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 9/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- DZ.271.6.2025 - Dostawa (dzierżawa) wielorazowych fartuchów operacyjnych dla Krakowskiego Szpitala Specjalist. im. św. Jana Pawła II
- Dokończenie przebudowy i podziału mieszkania nr 7 przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie wraz z dostosowaniem budynku do wymagań ppoż. - DE-dzp.272-50/25
- Dostawa zestawu pomp dla WEiP DE-dzp.272-037/25
- Sukcesywna dostawa odzieży
- Wykonywanie konserwacji ośmiu dźwigów osobowych w obrębie kładek dla pieszych nad DK7 w miejscowościach Jawornik i Głogoczów, administrowanych przez Rejon Nowy Targ.
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.