Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00308584/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
- 2024/BZP 00480902/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-02
- 2024/BZP 00558781/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-22
- 2024/BZP 00367547/01 - Wynik z dnia 2024-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja budynku biurowego przy ul. Powstańców 2C w Ząbkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ząbki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269717
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Ząbki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zabki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja budynku biurowego przy ul. Powstańców 2C w Ząbkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7cc5960-06d8-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345622
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308584
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.08.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA: REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU: Etap I prac: pomieszczenia na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej:
POMIESZCZENIA OD 2.1 DO 2.24 NA III KONDYGNACJI:
demontaż drzwi oraz ościeżnicy drzwiowej z pomieszczenia nr 2.43,
zabezpieczenie wykonanego otwory przed dostępem osób trzecich w pomieszczeniu nr 2.43,
odbicie cokołu o szerokości 1,1m,
wykucie otworu w ścianie 1,1 m x 2,1 m oraz wykucie otworu pod nadproże,
ułożenie nadproża prefabrykowanego,
uzupełnienie tynku kat. IV w miejscu wykonywania nadproża,
montaż drzwi i ościeżnicy regulowanej do ponownego wykorzystania,
demontaż wiszącej oprawy oświetleniowej w ilości 4 szt. w pomieszczeniu 2.2 i 2.4,
demontaż sufitu podwieszanego z płyty gips-kartonowej przy świetliku oraz wykonanie nowego sufitu wraz z malowaniem w pomieszczeniu 2.11,
uzupełnienie ubytków (punktowych po kołkach oraz pęknięcia na ścianach) masa akrylową w pomieszczeniach 2.1 – 2.24,
zabezpieczenie okien, drzwi i podłóg folią w pomieszczeniach 2.1 – 2.24,
gruntowanie ścian w pomieszczeniach 2.1 – 2.24,
dwukrotne malowanie farbami lateksowymi w pomieszczeniach 2.1 – 2.24,
zabezpieczenie drzwi i podłóg folią w korytarzu pomiędzy pomieszczeniami 2.1 – 2.24,
gruntowanie ścian korytarza pomiędzy pomieszczeniami 2.1 – 2.24,
dwukrotne malowanie farbami lateksowymi w korytarzu pomiędzy pomieszczeniami 2.1 – 2.24,
malowanie sufitów podwieszanych,
usunięcie zabezpieczenia drzwi, okien i podłóg z foli
pranie wykładzin dywanowych w pomieszczeniach 2.1 – 2.24
zabezpieczenie drzwi i podłóg folią klatki schodowej oraz wiatrołapu na kondygnacji podziemnej
gruntowanie ścian klatki schodowej oraz wiatrołapu na kondygnacji podziemnej
dwukrotne malowanie farbami lateksowymi klatki schodowej oraz wiatrołapu na kondygnacji podziemnej
usunięcie zabezpieczenia drzwi, okien i podłóg z foli klatki schodowej oraz wiatrołapu na kondygnacji podziemnej
Etap II prac: pomieszczenia na potrzeby utworzenia filii Urzędu Miasta Ząbki oraz filii Starostwa Powiatowego w Wołominie:
POMIESZCZENIA OD 2.27 DO 2.57 NA III KONDYGNACJI:
zamurowanie otworu po usunięciu drzwi i ościeżnicy pomieszczenia nr 2.43,
odbicie cokołu o szerokości 1,1m,
wykucie otworów w ilości 2 szt. w ścianie 1,1 m x 2,1 m oraz wykucie otworów pod nadproża pomieszczenia 2.42, 2.43,
ułożenie nadproży prefabrykowanych w ilości 2 szt.,
uzupełnienie tynku kat. IV w miejscu wykonywania nadproża,
uzupełnienie tynków kat. IV w miejscu likwidacji otworu drzwiowego z Części A,
ułożenie cokołu z wcześniej obitego cokołu,
montaż ościeżnic stalowych,
montaż drzwi stalowych,
rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej – klatka schodowa zewnętrzna,
wykonanie okładzin schodów oraz spoczników z płytek - klatka schodowa zewnętrzna,
uzupełnienie ubytków (punktowych po kołkach oraz pęknięcia na ścianach) masa akrylową w pomieszczeniach 2.28- 2.56,
zabezpieczenie okien, drzwi i podłóg folią w pomieszczeniach 2.27 – 2.56 oraz korytarza,
gruntowanie ścian korytarza pomiędzy pomieszczeniami 2.27 – 2.56,
dwukrotne malowanie farbami lateksowymi w pomieszczeniach 2.27 – 2.56 oraz korytarza,
usunięcie zabezpieczenia drzwi, okien i podłóg z foli,
pranie wykładzin dywanowych w pomieszczeniach 2.27 – 2.56,
wymiana kasetonów sufitowych na nowe w pomieszczeniach 2.55, 2.54 zdjęte kasetony należy przekazać Zamawiającemu,
demontaż sufitu podwieszanego z płyty gips-kartonowej oraz wykonanie nowego sufitu w pomieszczeniu 2.57,
zabezpieczenie okien, drzwi i podłóg folią w pomieszczeniu 2.57,
gruntowanie ścian pomieszczenia 2.57,
dwukrotne malowanie farbami lateksowymi pomieszczenia 2.57,
zabezpieczenie okien, drzwi i podłóg folią klatki schodowej,
gruntowanie ścian klatki schodowej,
dwukrotne malowanie farbami lateksowymi klatki schodowej,
montaż foli antywłamaniowej,
wykonanie podestu dla niepełnosprawnych do budynku.
POMIESZCZENIA NA II KONDYGNACJI:
montaż drzwi i ościeżnicy regulowanej,
montaż ościeżnicy stalowej,
montaż stolarki drzwiowej stalowej,
wykucie otworu okiennego,
ułożenie nadproża prefabrykowanego,
montaż okna podawczego,
montaż parapetu z konglomeratu,
uzupełnienie tynku kat. IV w miejscu wykonywania nadproża,
uzupełnienie ubytków (punktowych po kołkach oraz pęknięcia na ścianach) masa akrylową,
zabezpieczenie okien, drzwi i podłóg folią,
gruntowanie ścian,
dwukrotne malowanie farbami lateksowymi,
usunięcie zabezpieczenia drzwi, okien i podłóg z foli,
pranie wykładzin dywanowych,
montaż foli antywłamaniowej,
montaż separatorów gumowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 179814,14 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA: WYKONANIE MIEJSC POSTOJOWYCH: demontaż istniejącego ogrodzenia panelowego – do ponownego montażu,
rozebranie istniejących krawężników – utylizacja,
mechaniczne rozbiórka elementów konstrukcyjnych betonowych zbrojonych przy podjeździe do budynku,
rozebranie ław pod krawężniki z betonu,
przeniesienie słupa oświetleniowego z instalacją powietrzną, nieizolowaną aluminiową,
demontaż bramy dwu skrzydłowej oraz słupków z instalacją elektryczną oraz napędem,
wykonanie instalacji elektrycznej ( przesunięcie o 10 m ) dla bramy dwu skrzydłowej,
zabezpieczenie instalacji elektrycznej zlokalizowanej w ziemi,
regulacja pionowa studzienki kanalizacyjnej,
montaż bramy dwu skrzydłowej oraz słupków, podpięcie instalacji elektrycznej oraz napędu,
montaż ogrodzenia panelowego,
roboty ziemne pod wykonanie miejsc postojowych,
profilowanie i zagęszczenie podłoża,
wykonanie krawężników,
wykonanie podbudowy z piasku stabilizowanego,
wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,
wykonanie nawierzchni z kostki brukowej,
oznakowanie pionowe i poziome dla miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych,
montaż separatorów parkingowych,
wywóz i utylizacja gruzu,
wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
34928200-0 - Ogrodzenia
4.5.5.) Wartość części: 238945,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273230,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 456908,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273230,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szczepan Kowalczyk "ERBUD"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261017841
7.3.3) Ulica: Mrówcza 229
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-697
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273230,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z ZĄBEK
- Budowa oświetlenia w ulicy Drewnickiej w Ząbkach
- Dostawa leków na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Budowa drogi w ul. Chełmońskiego w Ząbkach
więcej: przetargi w Ząbkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Janowo gmina Dąbrowa Chełmińska w celu gromadzenia i retencjonowania wód opadowych i gruntowych
- Budowa żłobka publicznego w Skokach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, parkingami, wiatą śmietnikową, wiatą na rowery i placem zabaw.
- "Modernizacja drogi gminnej nr 290612K Tropie-Habalina-Sarys"
- Poprawa infrastruktury drogowej w Aleksandrowie Kujawskim
- Budowa drogi od skrzyżowania ul. Spyrkówka z drogą krajową nr 47 do ul. Chyców Potok w Zakopanem
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Narewce
więcej: Ogrodzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.