eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZąbkiAdaptacja budynku biurowego przy ul. Powstańców 2C w Ząbkach



Ogłoszenie z dnia 2024-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja budynku biurowego przy ul. Powstańców 2C w Ząbkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ząbki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269717

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Ząbki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-091

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zabki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja budynku biurowego przy ul. Powstańców 2C w Ząbkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7cc5960-06d8-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345622

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308584

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.08.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA: REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU:

 Etap I prac: pomieszczenia na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej:

POMIESZCZENIA OD 2.1 DO 2.24 NA III KONDYGNACJI:
 demontaż drzwi oraz ościeżnicy drzwiowej z pomieszczenia nr 2.43,
 zabezpieczenie wykonanego otwory przed dostępem osób trzecich w pomieszczeniu nr 2.43,
 odbicie cokołu o szerokości 1,1m,
 wykucie otworu w ścianie 1,1 m x 2,1 m oraz wykucie otworu pod nadproże,
 ułożenie nadproża prefabrykowanego,
 uzupełnienie tynku kat. IV w miejscu wykonywania nadproża,
 montaż drzwi i ościeżnicy regulowanej do ponownego wykorzystania,
 demontaż wiszącej oprawy oświetleniowej w ilości 4 szt. w pomieszczeniu 2.2 i 2.4,
 demontaż sufitu podwieszanego z płyty gips-kartonowej przy świetliku oraz wykonanie nowego sufitu wraz z malowaniem w pomieszczeniu 2.11,
 uzupełnienie ubytków (punktowych po kołkach oraz pęknięcia na ścianach) masa akrylową w pomieszczeniach 2.1 – 2.24,
 zabezpieczenie okien, drzwi i podłóg folią w pomieszczeniach 2.1 – 2.24,
 gruntowanie ścian w pomieszczeniach 2.1 – 2.24,
 dwukrotne malowanie farbami lateksowymi w pomieszczeniach 2.1 – 2.24,
 zabezpieczenie drzwi i podłóg folią w korytarzu pomiędzy pomieszczeniami 2.1 – 2.24,
 gruntowanie ścian korytarza pomiędzy pomieszczeniami 2.1 – 2.24,
 dwukrotne malowanie farbami lateksowymi w korytarzu pomiędzy pomieszczeniami 2.1 – 2.24,
 malowanie sufitów podwieszanych,
 usunięcie zabezpieczenia drzwi, okien i podłóg z foli
 pranie wykładzin dywanowych w pomieszczeniach 2.1 – 2.24
 zabezpieczenie drzwi i podłóg folią klatki schodowej oraz wiatrołapu na kondygnacji podziemnej
 gruntowanie ścian klatki schodowej oraz wiatrołapu na kondygnacji podziemnej
 dwukrotne malowanie farbami lateksowymi klatki schodowej oraz wiatrołapu na kondygnacji podziemnej
 usunięcie zabezpieczenia drzwi, okien i podłóg z foli klatki schodowej oraz wiatrołapu na kondygnacji podziemnej

 Etap II prac: pomieszczenia na potrzeby utworzenia filii Urzędu Miasta Ząbki oraz filii Starostwa Powiatowego w Wołominie:

POMIESZCZENIA OD 2.27 DO 2.57 NA III KONDYGNACJI:
 zamurowanie otworu po usunięciu drzwi i ościeżnicy pomieszczenia nr 2.43,
 odbicie cokołu o szerokości 1,1m,
 wykucie otworów w ilości 2 szt. w ścianie 1,1 m x 2,1 m oraz wykucie otworów pod nadproża pomieszczenia 2.42, 2.43,
 ułożenie nadproży prefabrykowanych w ilości 2 szt.,
 uzupełnienie tynku kat. IV w miejscu wykonywania nadproża,
 uzupełnienie tynków kat. IV w miejscu likwidacji otworu drzwiowego z Części A,
 ułożenie cokołu z wcześniej obitego cokołu,
 montaż ościeżnic stalowych,
 montaż drzwi stalowych,
 rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej – klatka schodowa zewnętrzna,
 wykonanie okładzin schodów oraz spoczników z płytek - klatka schodowa zewnętrzna,
 uzupełnienie ubytków (punktowych po kołkach oraz pęknięcia na ścianach) masa akrylową w pomieszczeniach 2.28- 2.56,
 zabezpieczenie okien, drzwi i podłóg folią w pomieszczeniach 2.27 – 2.56 oraz korytarza,
 gruntowanie ścian korytarza pomiędzy pomieszczeniami 2.27 – 2.56,
 dwukrotne malowanie farbami lateksowymi w pomieszczeniach 2.27 – 2.56 oraz korytarza,
 usunięcie zabezpieczenia drzwi, okien i podłóg z foli,
 pranie wykładzin dywanowych w pomieszczeniach 2.27 – 2.56,
 wymiana kasetonów sufitowych na nowe w pomieszczeniach 2.55, 2.54 zdjęte kasetony należy przekazać Zamawiającemu,
 demontaż sufitu podwieszanego z płyty gips-kartonowej oraz wykonanie nowego sufitu w pomieszczeniu 2.57,
 zabezpieczenie okien, drzwi i podłóg folią w pomieszczeniu 2.57,
 gruntowanie ścian pomieszczenia 2.57,
 dwukrotne malowanie farbami lateksowymi pomieszczenia 2.57,
 zabezpieczenie okien, drzwi i podłóg folią klatki schodowej,
 gruntowanie ścian klatki schodowej,
 dwukrotne malowanie farbami lateksowymi klatki schodowej,
 montaż foli antywłamaniowej,
 wykonanie podestu dla niepełnosprawnych do budynku.

POMIESZCZENIA NA II KONDYGNACJI:
 montaż drzwi i ościeżnicy regulowanej,
 montaż ościeżnicy stalowej,
 montaż stolarki drzwiowej stalowej,
 wykucie otworu okiennego,
 ułożenie nadproża prefabrykowanego,
 montaż okna podawczego,
 montaż parapetu z konglomeratu,
 uzupełnienie tynku kat. IV w miejscu wykonywania nadproża,
 uzupełnienie ubytków (punktowych po kołkach oraz pęknięcia na ścianach) masa akrylową,
 zabezpieczenie okien, drzwi i podłóg folią,
 gruntowanie ścian,
 dwukrotne malowanie farbami lateksowymi,
 usunięcie zabezpieczenia drzwi, okien i podłóg z foli,
 pranie wykładzin dywanowych,
 montaż foli antywłamaniowej,
 montaż separatorów gumowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 179814,14 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA: WYKONANIE MIEJSC POSTOJOWYCH:

 demontaż istniejącego ogrodzenia panelowego – do ponownego montażu,
 rozebranie istniejących krawężników – utylizacja,
 mechaniczne rozbiórka elementów konstrukcyjnych betonowych zbrojonych przy podjeździe do budynku,
 rozebranie ław pod krawężniki z betonu,
 przeniesienie słupa oświetleniowego z instalacją powietrzną, nieizolowaną aluminiową,
 demontaż bramy dwu skrzydłowej oraz słupków z instalacją elektryczną oraz napędem,
 wykonanie instalacji elektrycznej ( przesunięcie o 10 m ) dla bramy dwu skrzydłowej,
 zabezpieczenie instalacji elektrycznej zlokalizowanej w ziemi,
 regulacja pionowa studzienki kanalizacyjnej,
 montaż bramy dwu skrzydłowej oraz słupków, podpięcie instalacji elektrycznej oraz napędu,
 montaż ogrodzenia panelowego,
 roboty ziemne pod wykonanie miejsc postojowych,
 profilowanie i zagęszczenie podłoża,
 wykonanie krawężników,
 wykonanie podbudowy z piasku stabilizowanego,
 wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,
 wykonanie nawierzchni z kostki brukowej,
 oznakowanie pionowe i poziome dla miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych,
 montaż separatorów parkingowych,
 wywóz i utylizacja gruzu,
 wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

34928200-0 - Ogrodzenia

4.5.5.) Wartość części: 238945,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273230,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 456908,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273230,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szczepan Kowalczyk "ERBUD"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261017841

7.3.3) Ulica: Mrówcza 229

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-697

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273230,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.