eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KępnoBudowa kanalizacji deszczowej na osiedlu Jana Pawła II w Kępnie



Ogłoszenie z dnia 2024-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji deszczowej na osiedlu Jana Pawła II w Kępnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kępno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854731

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Kępno

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 5909400

1.5.8.) Numer faksu: 5909402

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kepno@um.kepno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kepno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji deszczowej na osiedlu Jana Pawła II w Kępnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bf36ca8-c65e-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345627

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028502/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa kanalizacji deszczowej na osiedlu Jana Pawła II w Kępnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00097342

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3180948,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p.n " Budowa kanalizacji deszczowej na osiedlu Jana Pawła II w Kępnie"
(bez przyłączy i wpustów deszczowych) w ulicach: Wyczółkowskiego, Witkacego, Potworowskiego, Grottgera i Kossaka w
m. Kępno,
Odbiornikiem dla zaprojektowanej sieci kanalizacji deszczowej jest istniejący rów Ł(B) zlokalizowany na działce ewidencyjnej
300801_2.0003.799 (obręb Grębanin, gm. Baranów, powiat kępiński) - zgodnie z uzyskaną decyzją pozwolenia
wodnoprawnego nr PO.ZUZ.2.4210.32.2023.SR z dnia 16/05/2023r.
Inwestycja obejmuję:
Etap I. Obręb 300803_4.0001 Miasto Kępno, dz. ew.: 3089, 3069, 3174
Sd6-Sd8,
Sd7-Sd7.1.8,
Sd7-Sd7.2.7,
sieci kanalizacyjne z rur i kształtek Dn200 PVC-U SN8 SDR34 wg PN-EN 1401-1:2019-07 o łącznej długości 24,18m w osi
studni (jako króćce zaślepiające doloty boczne w studniach kanalizacyjnych)
sieci kanalizacyjne z rur i kształtek Dn315 PVC-U SN8 SDR34 wg PN-EN 1401-1:2019-07 o łącznej długości 544,18m w osi
studni
sieci kanalizacyjne z rur i kształtek Dn400 PVC-U SN8 SDR34 wg PN-EN 1401-1:2019-07 o łącznej długości 11,90m w osi
studni
sieci kanalizacyjne z rur i kształtek Dn500 PVC-U SN8 SDR34 wg PN-EN 1401-1:2019-07 o łącznej długości 14,44m w osi
studni
studnie kanalizacyjne DN1500 wraz z włazem kl. D400 - 1 kpl.
studnie kanalizacyjne DN1200 wraz z włazem kl. D400 - 2 kpl.
studnia kanalizacyjna DN1000 wraz z włazem kl. D400 - 15 kpl.
kaskada wewn. typu ILA DN315/200 (lub co najmniej równoważna) - 1 kpl.
kaskada wewn. typu ILA DN400/200 (lub co najmniej równoważna) - 1 kpl.
Etap II
Obręb 300803_4.0001 Miasto Kępno, dz. ew.: 437/2, 429/4, 429/1, 2290/3, 3204, 3089, 3075, 3132, 3131, 3205.
Obręb 300801_2.0003 Grębanin, dz. ew.: 787, 799
w zakresie sieci kanalizacji deszczowej :
sieci kanalizacyjne z rur i kształtek Dn200 PVC-U SN8 SDR34 wg PN-EN 1401-1:2019-07 o łącznej długości 39,3m w osi
studni (jako króćce zaślepiające doloty boczne w studniach kanalizacyjnych)
sieci kanalizacyjne z rur i kształtek Dn315 PVC-U SN8 SDR34 wg PN-EN 1401-1:2019-07 o łącznej długości 784,5m w osi
studni
sieci kanalizacyjne z rur i kształtek Dn400 PVC-U SN8 SDR34 wg PN-EN 1401-1:2019-07 o łącznej długości 325,8m w osi studni sieci kanalizacyjne z rur betonowych Dn400 (beton C90/105) o łącznej długości 17,8m,
sieci kanalizacyjne z rur i kształtek Dn500 PVC-U SN8 SDR34 wg PN-EN 1401-1:2019-07 o łącznej długości 57,9m w osi
studni
sieci kanalizacyjne z rur i kształtek Dn630 PVC-U SN8 SDR34 wg PN-EN 1401-1:2019- 07 o łącznej długości 129.8m w osi
studni
odcinek kanalizacji deszczowej w systemie otwartym (rów otwarty (S dna=1,5m, skarpy 1:1), szczelny) o L=41,35m
wylot podwójny kd400 - 1 kpl.
separator lamelowy z osadnikiem DN2000 ESL-ZO 40/400/4000 (2000) S (lub równoważny) - 1 kpl.
regulator wirowy OKSYD-3-RC (qn=26-30 l/s, Hp=1,0m) lub równoważny - 1 kpl.
studnie kanalizacyjne DN1500 wraz z włazem kl. D400 - 2 kpl.
studnie kanalizacyjne DN1200 wraz z włazem kl. D400 - 4 kpl.
studnia kanalizacyjna DN1000 wraz z włazem kl. D400 - 28 kpl.
kaskada wewn. typu ILA DN315/200 (lub co najmniej równoważna) - 2 kpl.
kaskada wewn. typu ILA DN400/200 (lub co najmniej równoważna) - 1 kpl.
W obszarze, na którym projektowana jest inwestycja występują stanowiska archeologiczne ujęte
jako zespół stanowisk archeologicznych "T". Zgodnie z pismem Ka-WA.5183.3377.2.2022 z dnia 29/07/2022 WUOZ w
Poznaniu, Delegatura w Kaliszu, w czasie robót należy prowadzić prace archeologiczne o charakterze zabezpieczającodokumentującym,
na które Wykonawca robót uzyska odrębne pozwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, koszty
badań ponosi Wykonawca.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zadania został określony w umowie, dokumentacji technicznej,
przedmiarach robót a także specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do nin. SWZ.
Zamówieniem objęte są również:
zatrudnienie kierownika budowy
pełna obsługa geodezyjna budowy: wytyczenie, ewentualne wskazanie granic, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej
powykonawczej (mapa przyjęta do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego i zatwierdzona przez Starostę
Kępińskiego)
wszelkie naprawy urządzeń nad i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót,
przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i przekazaniem go do
eksploatacji, itp.
zabezpieczenie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy, zabezpieczenie infrastruktury
zlokalizowanej w pasie drogowym,
wykopy należy zabezpieczyć ścianami rozporowymi płytami szalunkowymi
odtworzenie pasa drogowego, wymagane zagęszczenie przeprowadzone warstwami do 30 cm, min wskaźnik zagęszczenie
Is = 1, zgodnie z normą PN-B-10736:1999.
inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia.
wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały
one ujęte przetargowym przedmiarze robót,
dostawa, montaż i aktualizacja tablicy informacyjnej o wymiarach 180 x 120 cm na dwóch słupkach zgodnie z wzorem. Wzór
tablicy jest dostępny na stronie resortu infrastruktury: https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne, montaż w
terminie 14 dni od daty przekazania placu budowy, w miejscu ustalonym z Zamawiającym.
opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r.
w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem
(t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 784), wdrożenia projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz oznakowania terenu budowy
zgodnie z wymogami i zabezpieczenia go zgodnie z przepisami BHP, pokrycia kosztów wszystkich robót i czynności z tym
związanych.
Wykonawca prac przed ich rozpoczęciem ma bezwzględny obowiązek zapoznania się z treścią i warunkami uzyskanych
uzgodnień branżowych, w tym w szczególności z uzgodnieniem w zakresie istniejącej linii wysokiego napięcia WN 110kV
oraz po uzyskaniu pełnomocnictwa od Zamawiającego realizacji wszelkich obowiązków wynikających z uzgodnień.
Uzyskanie pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac ziemnych oraz koszty związane z
prowadzeniem badań archeologicznych ponosi Wykonawca.
Uzyskanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego oraz umów na użytkowania gruntów w czasie wykonywania robót dot.
uzgodnień działek własności Skarbu Państwa, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, Gminy Baranów
koszty związane ponosi Wykonawca.
utrzymanie czystości i bezpieczeństwa na drogach, chodnikach, dojazdach na terenie placu budowy,
utrzymywanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowanie wszelkich urządzeń
pomocniczych oraz usuwanie zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych, z
zachowaniem wymogów dotyczących dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami i osób z niepełnosprawnościami,
wykonywanie robót w sposób zapewniający dojazd do sklepów, zakładów usługowych, posesji zlokalizowanych na terenie
objętym inwestycją,
doprowadzenie na plac budowy wody, energii elektrycznej itp., stosownie do potrzeb budowy, bez odrębnego
wynagrodzenia,
z uwagi braku możliwości składania urobku wzdłuż wykopu ( jedna strona pasa drogowego musi być przejezdna dla
dojazdów lokalnych mieszkańców jak również dla pojazdów uprzywilejowanych z związku z powyższym urobek z wykopów -
wywóz, utylizacja urobka z wykopów na koszt Wykonawcy
zgodnie z pozwoleniem wodnoprawnym wykonać umocnienie dna oraz skarp rowu w miejscu wprowadzenia wód
opadowych oraz na odcinku 5m poniżej wylotu płytą ażurową powyższym zalecane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia.
Zalecane jest wcześniejsze zapoznanie przez Wykonawcę się z terenem, na którym będą realizowane roboty stanowiące
przedmiot niniejszego zamówienia oraz elementami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego na terenie realizacji robót i jego
sąsiedztwie, obiektami funkcjonującymi na terenie prowadzanej inwestycji. Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego
wynagrodzenia z tytułu nieuwzględnienia okoliczności w/w, a okoliczności te nie będą mogły stanowić także
wystarczającego powodu dla Wykonawcy, aby nie mógł rozpocząć robót w wyznaczonym terminie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1771560,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2896412,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1771560,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ELEKTROMEX" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6192022040

7.3.3) Ulica: Broniewskiego

7.3.4) Miejscowość: Kępno

7.3.5) Kod pocztowy: 63-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty budowlane montażowe


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1771560 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.