Ogłoszenie z dnia 2022-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00274723/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów Zespołu Szkół w Rudniku nad Sanem
i Zespołu Szkół w Jeżowem w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Niżański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409198
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Wolności 2
1.5.2.) Miejscowość: Nisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158412057
1.5.8.) Numer faksu: 156872449
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gm@powiatnizanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnizanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-68f20286-0bff-11ed-8000-d680d39e541a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów Zespołu Szkół w Rudniku nad Sanemi Zespołu Szkół w Jeżowem w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68f20286-0bff-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00345667
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023436/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Przeprowadzenie kursów dla uczniów w ramach projektu "Zawodowcy - niżański program wspierania szkół zawodowych"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zawodowcy - niżański program wspierania szkół zawodowych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00274723/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GM.272.46.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 84699,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1:Kurs spawania MAG 135
Miejsce prowadzenia kursów: Zespół Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem (szkoła zapewnia salę szkoleniową na zajęcia teoretyczne i spawalnię na zajęcia praktyczne).
Termin realizacji szkolenia: do 30.06.2023 r. (szczegółowy termin szkolenia dla każdej grupy do uzgodnienia ze szkołą).
Czas trwania szkolenia: 144 godziny (24 godzin teoria + 120 godzin praktyka).
Liczba uczestników: 2 grupy po 10 osób (razem 20 osób - uczniów Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem).
Opis kursu/wymagania:
Celem kursu jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu spawacza metodą MAG 135.
Program kursu: Kurs zgodny z obowiązującymi wytycznymi Instytutu Spawalnictwa
w Gliwicach, przygotowującego do egzaminu organizowanego przez ww. Instytut.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy mogą przeprowadzić ww. kursy zgodnie z odrębnymi przepisami.
Wykonawca zapewnia:
- przeprowadzenie kursu dla uczniów,
- przeprowadzenie szkolenia BHP dla uczestników przed rozpoczęciem kursu,
- zapewnienie uczestnikom materiałów szkoleniowych,
- ubezpieczenie NNW i OC uczestników kursu,
- przeprowadzenie badań lekarskich uczestników kursu,
- przeprowadzenie egzaminów państwowych (przygotowanie dokumentacji zgłoszeniowej, dokonanie stosownej opłaty, przeprowadzenie egzaminu),
- wydania zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu,
- wydanie świadectwa kwalifikacyjnego
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 49666,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2:Kurs obsługi maszyn drogowych – walec II kl. (2 kursy)
Miejsce prowadzenia kursu: do 50 km od miejscowości Jeżowe.
Termin realizacji kursów: do 30.06.2023 r. (szczegółowy termin kursu dla każdej grupy do uzgodnienia ze szkołą).
Czas trwania kursu: min. 102 godziny zajęć teoretycznych i praktycznych dla każdej grupy.
Liczba uczestników: 2 grupy po 5 osób (razem 10 osób - uczniów Zespołu Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica, technik budownictwa).
Opis kursu/wymagania:
Kurs zgodny z obowiązującymi wytycznymi.
1. operator walca drogowego – wymagania.
2. użytkowanie eksploatacyjne walca.
3. dokumentacja techniczna.
4. bezpieczeństwo i higiena pracy.
5. podstawy elektrotechniki.
6. silniki spalinowe.
7. elementy hydrauliki.
8. budowa walca drogowego.
9. technologia robót.
10. zajęcia praktyczne.
Wykonawca zapewnia:
przeprowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego,
zapewnienie sali szkoleniowej, materiałów szkoleniowych i urządzeń niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia na czas trwania kursu,
przeprowadzenie badań lekarskich uczestników kursu,
ubezpieczenie NNW i OC uczestnika kursu,
wydanie certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu,
przeprowadzenie egzaminu państwowego (przygotowanie dokumentacji zgłoszeniowej, dokonanie stosownej opłaty, przeprowadzenie egzaminu),
wydanie dokumentu potwierdzającego uzyskanie uprawnień.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 19166,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3:Kurs obsługi maszyn drogowych – frezarka
Miejsce prowadzenia kursu: do 50 km od miejscowości Jeżowe.
Termin realizacji kursu: do 30.06.2023 r. (szczegółowy termin kursu do uzgodnienia ze szkołą).
Czas trwania kursu: min. 134 godziny.
Liczba uczestników: 4 osoby.
Opis kursu/wymagania:
Kurs zgodny z obowiązującymi wytycznymi.
Bezpieczeństwo i higiena pracy.
Użytkowanie i obsługa maszyn roboczych.
Frezarki do nawierzchni dróg-samojezdne - dokumentacja techniczna, budowa, użytkowanie i obsługa, technologia, zajęcia praktyczne.
Kurs umożliwia zdobycie kompetencji w zakresie:
Posługiwania się dokumentacją techniczną frezarek do nawierzchni dróg.
Znajomości budowy i zasad pracy frezarek do nawierzchni dróg różnych rodzajów
i typów.
Umiejętności realizacji technologii robót frezarek do nawierzchni dróg.
Kontrolowania jakości wykonywanych prac.
Wykonawca zapewnia:
przeprowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego,
zapewnienie sali szkoleniowej, materiałów szkoleniowych i urządzeń niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia na czas trwania kursu,
przeprowadzenie badań lekarskich uczestników kursów,
ubezpieczenie NNW i OC uczestnika kursu,
wydanie certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu,
przeprowadzenie egzaminu państwowego (przygotowanie dokumentacji zgłoszeniowej, dokonanie stosownej opłaty, przeprowadzenie egzaminu),
wydanie dokumentu potwierdzającego uzyskanie uprawnień.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8266,68 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4:Kurs obsługi maszyn drogowych – maszyna do rozkładania mieszanek bitumicznych
Miejsce prowadzenia kursu: do 50 km od miejscowości Jeżowe.
Termin realizacji kursu: do 30.06.2023 r. (szczegółowy termin kursu do uzgodnienia ze szkołą).
Czas trwania kursu: min.134 godziny.
Liczba uczestników: 4 osoby.
Opis kursu/wymagania:
Kurs zgodny z obowiązującymi wytycznymi.
organizacja stanowiska pracy,
przygotowanie maszyny do pracy w różnych warunkach oraz z różnymi osprzętami
i narzędziami roboczymi,
wykonywanie prac maszyną samodzielnie oraz we współpracy z innymi maszynami
i środkami transportu,
wykonywanie obsługi technicznej oraz proste regulacje i naprawy,
sporządzanie dokumentacji eksploatacyjnej.
Wykonawca zapewnia:
przeprowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego,
zapewnienie sali szkoleniowej, materiałów szkoleniowych i urządzeń niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia na czas trwania kursu,
przeprowadzenie badań lekarskich uczestników kursów,
ubezpieczenie NNW i OC uczestnika kursu,
wydanie certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu,
przeprowadzenie egzaminu państwowego (przygotowanie dokumentacji zgłoszeniowej, dokonanie stosownej opłaty, przeprowadzenie egzaminu),
wydanie dokumentu potwierdzającego uzyskanie uprawnień.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 7600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIEDZA UMIEJĘTNOŚĆ ROZWÓJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243701036
7.3.3) Ulica: ul. Cieszyńska, 3A
7.3.4) Miejscowość: Skoczów
7.3.5) Kod pocztowy: 43-430
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIEDZA UMIEJĘTNOŚĆ ROZWÓJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WIEDZA UMIEJĘTNOŚĆ ROZWÓJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia Zawodowego Edukator Łukasz Rokosz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180497707
7.3.3) Ulica: Pod Borem 3
7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 36-060
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Rokosz Ośrodek Szkolenia Zawodowego "EDUKATOR"
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Rokosz Ośrodek Szkolenia Zawodowego "EDUKATOR"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6801 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia Zawodowego Edukator Łukasz Rokosz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180497707
7.3.3) Ulica: Pod Borem 3
7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 36-060
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Rokosz Ośrodek Szkolenia Zawodowego "EDUKATOR"
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Rokosz Ośrodek Szkolenia Zawodowego "EDUKATOR"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia Zawodowego Edukator Łukasz Rokosz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180497707
7.3.3) Ulica: Pod Borem 3
7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 36-060
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Rokosz Ośrodek Szkolenia Zawodowego "EDUKATOR"
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Rokosz Ośrodek Szkolenia Zawodowego "EDUKATOR"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1052R (ul. Tysiąclecia) oraz drogi powiatowej Nr 1054R (ul. Kolejowa) w m. Nisko
- Dostawa leków do Apteki Szpitalnej Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozszerzenie oferty edukacyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym uczęszczających do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Wólka na terenie gminy Wólka, powiat lubelski, województwo lubelskie
- Zorganizowanie wyjazdów (obozów) i warsztatów wyjazdowych w ramach projektu "Lepszy start" - IV postępowanie
- "Szkolenia kierowców"
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Anestezjologia i pielęgniarstwo w zagrożeniu życia PZ dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Wsparcie potencjału rodzinnej pieczy zastępczej w Powiecie Goleniowskim
- Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z zakresu przedsiębiorczości, kreatywności i zmysłu inicjatywy oraz mentoring dla uczniów ponadpodstawowych szkół ogólnokształcących z terenu woj. opolskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.