Ogłoszenie z dnia 2023-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00274300/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
- 2023/BZP 00279813/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli na rzecz Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Nowym Sączu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PEDAGOGICZNA BIBLIOTEKA WOJEWÓDZKA W NOWYM SĄCZU
1.3.) Oddział zamawiającego: PBW Nowy Sącz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000714952
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 61
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pbwnowysacz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pbwnowysacz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a9885f5b-11df-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli na rzecz Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Nowym Sączu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9885f5b-11df-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00345679
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054871/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wyposażenia dla PBW w Nowym Sączu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274300
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PBW.IIIK-271-8-23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na rzecz Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Nowym Sączu.2.W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania usług towarzyszących, takich jak: transport, rozładunek, wniesienie, montaż i ustawienie mebli w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego wraz z niezbędnymi pracami dodatkowymi (wypoziomowanie, prace porządkowe i pomontażowe - usunięcie opakowań). Ponadto, w ramach realizacji zamówienia w zakresie Części I, Wykonawca zobowiązany będzie do demontażu istniejących zabudów meblowych, montażu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz dokonania przeróbek stolarskich.
3.Zamawiający dokonał podziału przedmiotowego zamówienia na 3 części. Część I – dostawa mebli do pomieszczeń Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Nowym Sączu.
4. Przedmiot dostawy musi być:
4.1. fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wykonany zgodnie z normami branżowymi, pełnowartościowy, wolny od wad, nie może być przedmiotem praw osób trzecich;
4.2. spełniający wymogi w zakresie ergonomii i przepisów BHP obowiązujących na terenie Rzeczpospolitej Polskiej;
4.3. dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi;
4.4. posiada zgodność z Polskimi Normami, jak również z normami bezpieczeństwa, bądź z odpowiadającymi im certyfikatami europejskimi.
5.Wykonawca zapewni takie opakowanie przedmiotu zamówienia, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy. Rodzaj i jakość wymaganego opakowania określają stosowne normy techniczne, a w przypadku braku takich norm, wszelkie znane Wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu przedmiotu zamówienia do miejsca dostawy oraz warunków, jakich można się spodziewać w miejscu dostawy.
6. W Części I ze względu na różne terminy realizacji poszczególnych pozycji asortymentowych, dokonano podziału na II Pakiety (Pakiet I poz. 1- 15, Pakiet II poz.16-42 Szczegółowego kosztorysu ofertowego stanowiącego Załącznik nr 8a do SWZ).
Termin zakończenia realizacji zamówienia dla:
-Pakiet I - do 40 dni od dnia zawarcia umowy,
-Pakiet II - do 100 dni od dnia zawarcia umowy.
7.Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141300-5 - Szafy
39121100-7 - Biurka
39151000-5 - Meble różne
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
4.5.5.) Wartość części: 198446,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na rzecz Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Nowym Sączu.2.W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania usług towarzyszących, takich jak: transport, rozładunek, wniesienie, montaż i ustawienie mebli w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego wraz z niezbędnymi pracami dodatkowymi (wypoziomowanie, prace porządkowe i pomontażowe - usunięcie opakowań).
3.Zamawiający dokonał podziału przedmiotowego zamówienia na 3 części. Część II – dostawa mebli do pomieszczeń filii Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Rabce Zdrój.
4. Przedmiot dostawy musi być:
4.1. fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wykonany zgodnie z normami branżowymi, pełnowartościowy, wolny od wad, nie może być przedmiotem praw osób trzecich;
4.2. spełniający wymogi w zakresie ergonomii i przepisów BHP obowiązujących na terenie Rzeczpospolitej Polskiej;
4.3. dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi;
4.4. posiada zgodność z Polskimi Normami, jak również z normami bezpieczeństwa, bądź z odpowiadającymi im certyfikatami europejskimi.
5.Wykonawca zapewni takie opakowanie przedmiotu zamówienia, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy. Rodzaj i jakość wymaganego opakowania określają stosowne normy techniczne, a w przypadku braku takich norm, wszelkie znane Wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu przedmiotu zamówienia do miejsca dostawy oraz warunków, jakich można się spodziewać w miejscu dostawy.
6. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141300-5 - Szafy
39121100-7 - Biurka
39151000-5 - Meble różne
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
4.5.5.) Wartość części: 22926,83 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na rzecz Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Nowym Sączu.2.W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania usług towarzyszących, takich jak: transport, rozładunek, wniesienie, montaż i ustawienie mebli w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego wraz z niezbędnymi pracami dodatkowymi (wypoziomowanie, prace porządkowe i pomontażowe - usunięcie opakowań).
3.Zamawiający dokonał podziału przedmiotowego zamówienia na 3 części. Część III – dostawa mebli do pomieszczeń filii Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Mszanie Dolnej.
4. Przedmiot dostawy musi być:
4.1. fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wykonany zgodnie z normami branżowymi, pełnowartościowy, wolny od wad, nie może być przedmiotem praw osób trzecich;
4.2. spełniający wymogi w zakresie ergonomii i przepisów BHP obowiązujących na terenie Rzeczpospolitej Polskiej;
4.3. dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi;
4.4. posiada zgodność z Polskimi Normami, jak również z normami bezpieczeństwa, bądź z odpowiadającymi im certyfikatami europejskimi.
5.Wykonawca zapewni takie opakowanie przedmiotu zamówienia, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy. Rodzaj i jakość wymaganego opakowania określają stosowne normy techniczne, a w przypadku braku takich norm, wszelkie znane Wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu przedmiotu zamówienia do miejsca dostawy oraz warunków, jakich można się spodziewać w miejscu dostawy.
6. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141300-5 - Szafy
39121100-7 - Biurka
39151000-5 - Meble różne
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
4.5.5.) Wartość części: 48739,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345630,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 345630,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345630,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Władysław Kubik prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Władysław Kubik Firma Meblowa „FORMAT”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371008198
7.3.3) Ulica: Orkana 56C
7.3.4) Miejscowość: Mszana Dolna
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA MEBLOWA "FORMAT", KUBIK WŁADYSŁAW
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA MEBLOWA "FORMAT", KUBIK WŁADYSŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345630,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20077,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70688,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20077,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beata Turek prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: WENA Beata Turek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6841430452
7.3.4) Miejscowość: Tarnowiec 143A
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20077,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42398,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162925,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42398,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beata Turek prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: WENA Beata Turek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6841430452
7.3.4) Miejscowość: Tarnowiec 143A
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42398,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.3.2025 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego - działki niezabudowane
- Regulacja stanów prawnych dróg powiatowych nr 1513 K, 1516 K, 1528 K, 1532 K, 1544 K, 1567 K, 1568 K, 1570 K
- BZP.271.4.2025 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego.
- sprzedaż i dostawa jajek
- sprzedaż i dostawa mięs i wyrobów mięsnych
- BZP.271.2.2025 Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu o napędzie elektrycznym na potrzeby Komendy Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Zakupy sprzętu - poprawa ergonomii i środowiska pracy - Gmina Płużnica
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- TP-9/25 Wyposażenie w meble niemedyczne dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.