Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyk. prac remont. w zakr. robót sanit., świad. usług pog. techn. w zak. robót sanit. w zas. adm. przez ZGN Praga-Płd m. st. Wa-wy na terenie AN6 - roboty podob. 2 do um. 43/22/NZ/GN/PS z 14.06.2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Walewska 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-022
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zgnpragapld.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.zgnpragapld.pl/menu_powyzej_130000.html
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyk. prac remont. w zakr. robót sanit., świad. usług pog. techn. w zak. robót sanit. w zas. adm. przez ZGN Praga-Płd m. st. Wa-wy na terenie AN6 - roboty podob. 2 do um. 43/22/NZ/GN/PS z 14.06.2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a6bcfce-0dce-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345716
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027595/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wykonywanie prac remontowych w zakresie robót sanitarnych - AN-6 - podobne 2 do umowy GN/PS/43/22/NZ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315999
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W wyniku rozstrzygniętego post. o udzielenie zamówienia publ. Nr ZP/TP/Rb/26/22 została zawarta umowa z Wykonawcą, nr GN/PS/43/22/NZ w dniu 14.06.2022 r., polegająca na: wykonywanie prac remontowych w zakresie robót sanitarnych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót sanitarnych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Płd. m. st. Wa-wy na terenie AN6 w 2022-23 r.
Obecnie Zamawiający otrzymał dodat. środki na udzielenie zamówienia publ., które polegają na powt. podobnych robót bud. Zamówienie będzie udzielone dotychczas. wykonawcy robót na warunkach określ. ww. umowie.
Zamówienie polegające na powt. podobnych robót bud. zostało przewidziane w SWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstaw. i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całk. wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Wartość powt. podobnych robót bud. nie przekracza 200% całk. wartości umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/Wr/Rb/31/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 147588,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
I.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
I.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Wykonywanie prac remontowych w zakresie robót sanitarnych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót sanitarnych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 6 - roboty podobne nr 2 do umowy 43/22/NZ/GN/PS z dnia 14.06.2022 r. (ZP/TP/Rb/26/22)
I.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane i usługi.
I.1.3) Określenie przedmiotu lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. Wykonywanie robót sanitarnych oraz usuwanie awarii, naprawy, konserwacja (w tym bieżące utrzymanie obiektów budowlanych w dobrym stanie) w zakresie robót sanitarnych oraz świadczenie usługi pogotowia technicznego w zakresie instalacji sanitarnych w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości nr 6.
Zakres robót obejmuje m. in:
1. Roboty remontowe instalacji:
• Roboty remontowe instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji
• Roboty remontowe instalacji kanalizacyjnej
• Roboty remontowe instalacji centralnego ogrzewania
• Roboty po instalacyjne
2. Usługa w zakresie pogotowia technicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Kluczek Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „GREGBUD”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5241020231,
7.3.3) Ulica: ul. Krasnobrodzkiej 2 lok. 165
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-214
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRZEGORZ KLUCZEK PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "GREGBUD"
jakie przetargi wygrała firma
GRZEGORZ KLUCZEK PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "GREGBUD"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych oraz wody mineralnej - zamówienie w dwóch częściach
- USŁUGI W ZAKRESIE ODBIORU I ZNISZCZENIA WYROBÓW TYTONIOWYCH
- Dostawa materiałów i implantów do operacji okulistycznych - powtórzenie
- Dostawa wykładziny dywanowej do pomieszczeń Kancelarii Sejmu
- zakup monitora hemodynamicznego oraz aparatu USG w podziale na dwa zadania
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.43.2024
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie"
- Wykonanie przebudowy budynku internatu ZSCKR im. Krzysztofa Kluka w Rudce- Etap nr 8B
- MODERNIZACJA SYSTEMU AUTOMATYKI BUDYNKOWEJ NA PODSTAWIE PROJEKTU WYKONAWCZEGO W BUDYNKU MUZEUM HISTORII ŻYDÓW POLSKICH POLIN W WARSZAWIE
- Budowa instalacji odnawialnych źródeł energii elektrycznej działającymi na potrzeby danego źródła OZE wraz z przyłączeniem do sieci.
- Prace remontowo - budowlane w hydroforni w miejscowości Łączyno, gm. Stężyca, powiat kartuski, woj. pomorskie - II
- Rozbudowa systemu wentylacji mechanicznej pomieszczeń magazynowych oraz sal wystawowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.