Og³oszenie z dnia 2024-05-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00407105/01 - Wynik z dnia 2024-07-11
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa drogi powiatowej nr 2049W od drogi krajowej nr 19 na odcinku w msc. Dziêcio³y”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT £OSICKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237351
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Narutowicza 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: £osice
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 83/357 19 29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@losice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: powiat.losice.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa drogi powiatowej nr 2049W od drogi krajowej nr 19 na odcinku w msc. Dziêcio³y”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a7352f0a-1dae-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00345775
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a7352f0a-1dae-11ef-a7c1-72acb4a2af8f3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamówienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu "Wykonawca" na Platformie e-zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-zamowienia okre¶la Regulamin korzystania z Platformy dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce "Centrum pomocy"
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat £osicki z siedzib± w £osicach, ul. Narutowicza 6, 08-200 £osice, tel. (83) 357 19 29.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@losice.pl
3. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), zwanej dalej Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy.
5. Podstaw± prawn± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporz±dzenia w zwi±zku z przepisami Pzp.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 Pzp.
7. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp.
8. Osoba, której dane dotycz± ma prawo do:
- dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz mo¿liwo¶ci ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa siê z naruszeniem przepisów Rozporz±dzenia s³u¿y prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9. Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia prawo do usuniêcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporz±dzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporz±dzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
10. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporz±dzenia, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporz±dzenia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP.
12. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporz±dzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporz±dzenia, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Administratora.
14. Od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie ¿±dania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporz±dzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i za³±cznikach do protoko³u, Administrator nie udostêpnia tych danych zawartych w protokole i w za³±cznikach do protoko³u, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporz±dzenia.
15. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 Rozporz±dzenia, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
16. Ponadto informujemy, i¿ w zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które siê opieraj± wy³±cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporz±dzenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ID.272.5.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia niniejszego postêpowania stanowi: „Budowa drogi powiatowej nr 2049W od drogi krajowej nr 19 na odcinku w msc. Dziêcio³y” w formule zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiotowa inwestycja bêdzie realizowana na podstawie ustawy z dnia 10.04.2003r. o szczegó³owych zasadach przygotowania i realizowania inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2024r. poz.311).
1. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Programie Funkcjonalno -U¿ytkowym stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-29
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która uzyska najwiêksza ilo¶æ punktów stanowi±c± sumê punktów otrzymanych w zakresie kryterium najni¿sza cena i d³ugo¶æ okresu gwarancji zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia ubiegaæ siê mog± Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki dotycz±ce:1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu.
1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu.
1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie zrealizowa³ co najmniej jedno zamówienie, o charakterze porównywalnym z przedmiotem niniejszego zamówienia, polegaj±ce na budowie, rozbudowie, przebudowie drogi o warto¶ci niemniejszej ni¿ 1 500 000,00 z³, (s³ownie: jeden milion piêæset tysiêcy); Ka¿de podane zamówienie musi dotyczyæ jednej zrealizowanej umowy.
do realizacji zamówienia skieruj±:
I Etap
co najmniej jedną osobą posiadaj±c±̨ uprawnienia budowlane projektowe w specjalno¶ci in¿ynierii drogowej bez ograniczeñ, okre¶lone obowi±zuj±cymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 148), upowa¿niaj±ce do kierowania robotami w wymaganym zakresie, legitymuj±c±̨ się̂ aktualnym wpisem na listę̂ cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego.
II Etap
co najmniej jedną osobą posiadaj±c±̨ uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalno¶ci in¿ynierii drogowej bez ograniczeñ, okre¶lone obowi±zuj±cymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 148), upowa¿niaj±ce do kierowania robotami w wymaganym zakresie, legitymuj±c±̨ się̂ aktualnym wpisem na listę̂ cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego.
UWAGA nr 1:
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi/robót budowalnych do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
UWAGA nr 2:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia przedmiotowy warunek zostanie uznany za spe³niony je¿eli spe³nia go co najmniej jeden z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie.
UWAGA nr 3:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia z³o¿± o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy, zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu wstêpnym w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego,
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokumentów dotycz±cych ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
4. Dokumentów dotycz±cych podmiotu trzeciego, na którego zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, je¿eli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶æ odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywania przez nich czynno¶ci oraz informacj± do dysponowania tymi osobami Za³±cznik nr 8 do SWZ.
2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie Za³±cznik nr 9;
4.4.2.1.3. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokumentów dotycz±cych ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w zakresie wskazanym w Za³±czniku nr 4 do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu bêd± stanowi³y wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu;2. O¶wiadczenie wstêpne nale¿y z³o¿yæ pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
3. O¶wiadczenie wstêpne nale¿y do³±czyæ do oferty.
4. W przypadku sk³adania, uzupe³nienia lub poprawienia o¶wiadczenia wstêpnego na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy, o¶wiadczenie wstêpne nale¿y przes³aæ poprzez Platformê zakupow± w ramach danego postêpowania;
4.1.1.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie wstêpne sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
5. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada o¶wiadczenia wstêpne, dotycz±ce tych podmiotów.
6. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (sporz±dzone zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ) lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów
- je¿eli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego;
4.1.1.5. W przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik – pe³nomocnictwo okre¶laj±ce jego zakres, podpisane przez osobê/y upowa¿nione do reprezentacji wskazane we w³a¶ciwym rejestrze, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±;
7. W przypadku, gdy ofertê sk³adaj± Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia, pe³nomocnictwo okre¶laj±ce zakres umocowania pe³nomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postêpowaniu;
8. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy, sporz±dzone zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. WYSOKO¦Æ WADIUMWykonawca przystêpuj±c do przetargu jest obowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 24 000,00 PLN, (s³ownie: dwadzie¶cia cztery tysi±ce z³otych, 00/100).
2. Forma wadium
Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Miejsce i sposób wniesienia wadium.
Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ tylko przelewem na nastêpuj±cy rachunek Zamawiaj±cego Starostwo Powiatowe w £osicach nr 29 8038 0007 0010 1185 2000 0040 w Banku Spó³dzielczym w £osicach. (w tytule przelewu nale¿y wpisaæ: Wadium - „Budowa drogi powiatowej nr 2049W w msc. Dziêcio³y“. Do oferty nale¿y do³±czyæ kopiê polecenia przelewu potwierdzon± podpisem elektronicznym.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku, gdy ofertê sk³adaj± Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia, pe³nomocnictwo okre¶laj±ce zakres umocowania pe³nomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postêpowaniu;2. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy, sporz±dzone zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany warunków umowy okre¶la za³±cznik nr 2 do SWZ -Projektowane postanowienia umowy zawarte w paragrafie 13- Zamiana umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-13 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz wymaganymi dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy zakupowej dzia³aj±cej pod adresem: www.ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-13 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-12
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ci±giem pieszo - jezdnym, o¶wietleniem oraz niezbêdn± infrastruktur± techniczn± w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwa³ki
- Wymiana pod³o¿a i urz±dzeñ terenowych stanowi±cych wyposa¿enie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnêtrznym Ogólnokszta³c±cej Szko³y Muzycznej w Gdañsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków bêd±cych w zarz±dzie Nadle¶nictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostk± betonow± alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileñskiej w Ole¶nicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. S³owackiego w Lublinie
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.