Og³oszenie z dnia 2024-05-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00381072/01 - Wynik z dnia 2024-06-25
- 2024/BZP 00431880/01 - Wynik z dnia 2024-07-26
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont i konserwacja Kaplicy Cmentarnej w P³otach"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA P£OTY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684479
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. Konstytucji 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³oty
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-310
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.7.) Numer telefonu: 913033405
1.5.8.) Numer faksu: 913210745
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ploty.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.ploty.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont i konserwacja Kaplicy Cmentarnej w P³otach"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cc81d334-1d89-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00345795
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00028928/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Remont i konserwacja Kaplicy Cmentarnej w P³otach (Dofinansowanie inwestycji z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych, Rz±dowy Program Ochrony Zabytków) + Inspektor nadzoru
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cc81d334-1d89-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e53.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowanieu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu: Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne oraz poczty elektronicznej: inwestycje2@ploty.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim,
2. w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami(z zastrze¿eniem sposobu przygotowania i z³o¿enia oferty) odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej,
3. korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne, 4. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk "Przegl±daj postêpowania/konkursy"),
5. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-cc81d334-1d89-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
6. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”,
7. przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania, 8. sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej
w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, wskazane w rozdziale "Dokumenty lub o¶wiadczenia, sk³adane w toku postêpowania o
zamówienie publiczne" oraz "Opis sposobu przygotowania i sk³adania oferty" niniejszej specyfikacji, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (KIR), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. 9. Dodatkowe wymagania dotycz±ce korespondencji: 1) Przy przekazywaniu korespondencji przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wykonawca zapewnia gotowo¶æ odbioru i odczytania co najmniej plików w formacie *.pdf.
2) W przypadku kompresji plików, zamawiaj±cy wskazuje format z rozszerzeniem .zip, lub .7Z, które widniej± w za³±czniku nr 2 do
Rozporz±dzenia KRI [5]. W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .gif .bmp .numbers
.pages. .rar Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one
nieskutecznie. 3) Zamawiaj±cy wskazuje formaty danych, w szczególno¶ci w¶ród wskazanych w Rozporz±dzeniu KRI [5], w jakich wykonawca
powinien z³o¿yæ ofertê oraz pozosta³e wymagane o¶wiadczenia i dokumenty: *.pdf, *.jpg (.jpeg), *.doc, *.docx, *.odt, *.ods, *.txt, lub *.xls4 ze szczególnym wskazaniem na .pdf. Z³o¿enie przez wykonawcê oferty, o¶wiadczeñ i dokumentów w innym formacie, bêdzie
stanowiæ podstawê do odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z za³±cznikiem nr 10 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z za³±cznikiem nr 10 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2024.IM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na jedn± czê¶æ
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba czê¶ci, jaka mo¿e zostaæ udzielona jednemu wykonawcy: 1
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. CZÊ¦Æ NR 1 ZADANIE NR 1:
1) Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne polegaj±ce na remoncie i konserwacji budynku kaplicy cmentarnej w P³otach po³o¿onego na dzia³ce o numerze geodezyjnym 189 w obrêbie P³oty-4. Kaplica cmentarna wpisana jest do Gminnej Ewidencji Zabytków.
2) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowi±cej za³±cznik nr 12 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca bêdzie zobowi±zany równie¿ do wymiany kabla zasilaj±cego YKY 4x6 zasilaj±cego kaplicê cmentarn± od stacji s³upowej do zabezpieczenia przedlicznikowego o d³ugo¶ci oko³o 100m. Dokumentacja projektowa nie zawiera wymiany w/w kabla.
3) Zamawiaj±cy zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na miejscu inwestycji. Wykonawcy, którzy s± zainteresowani jej przeprowadzeniem, zobowi±zani s± zg³osiæ chêæ uczestniczenia w niej w formie pisemnej lub faksowej (nr faksu 91 3210745), b±d¼ za po¶rednictwem e-maila na adres: a.porebska@ploty.pl lub p.sobczak@ploty.pl. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chêtni do udzia³u w niej zostan± poinformowani pisemnie, faksem lub e-mailem.
4) Realizacja zadania bêdzie dofinansowana z Rz±dowego Programu Odbudowy Zabytków na podstawie wstêpnej promesy nr RPOZ/2022/5245/PolskiLad udostêpnionej 27.07.2023r.
5) Zakres robót okre¶lony zosta³ w dokumentacji projektowej – Za³±cznik nr 12 do SWZ.
6) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la Projekt budowlany oraz Przedmiary robót jako materia³ pomocniczy – za³±cznik nr 13 do SWZ.
7) Zakres robót przedstawiony w przedmiarach przekazanych przez Zamawiaj±cego nie jest podstaw± do obliczenia ceny oferty, jak równie¿ nie bêdzie mia³ znaczenia przy rozliczaniu wykonywanych robót. Wykonawca zobowi±zany jest do dok³adnego sprawdzenia ilo¶ci robót. Z uwagi na to, ¿e umowa na roboty bêdzie umow± rycza³tow±, w przypadku wyst±pienia w trakcie prowadzenia robót wiêkszej ilo¶ci robót w jakiejkolwiek pozycji, nie bêdzie to mog³o byæ uznane za roboty dodatkowe z ¿±daniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót, nie zwalnia Wykonawcy od obowi±zku ich wykonania w cenie umownej.
8) Uwagi dotycz±ce wykonywania robót budowlanych: Zaleca siê, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji robót w celu dokonania weryfikacji dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postêpowania przez Zamawiaj±cego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone. Za
najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów
w ramach kryterium zaokr±glona bêdzie do drugiego miejsca po przecinku. Je¿eli trzecia cyfra po przecinku (i/lub nastêpne) jest
mniejsza od 5 wynik zostanie zaokr±glony w dó³, a je¿eli cyfra jest równa lub wiêksza od 5 wynik zostanie zaokr±glony w górê.
1) Kryterium oceny ofert stanowi:
a) Cena – 60 punktów
b) Okres gwarancji – 40 punktów
2) Zamawiaj±cy wybierze ofertê, która uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów, obliczon± wg wzoru:
P = Pc + Pg
gdzie:
P – ogólna liczba punktów przyznanych ofercie
Pc – punkty kryterium cena
Pg – punkty kryterium okres gwarancji
3) Do porównania i oceny ofert w danych kryteriach zostanie przyznana nastêpuj±ca punktacja:
a) KRYTERIUM: CENA
Ilo¶æ punktów zostanie obliczona na podstawie poni¿szego wzoru:
Pc = (najni¿sza cena brutto z ofert / cena brutto oferty badanej) x 60 x 100 %
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿na uzyskaæ w powy¿szym kryterium: 60 punktów.
b) KRYTERIUM: OKRES GWARANCJI
Zamawiaj±cy ustala minimalny okres gwarancji 36 miesiêcy i maksymalny okres 60 m-cy.
Ilo¶æ punktów zostanie obliczona na podstawie poni¿szego wzoru:
Pg = (okres gwarancji oferty badanej / najd³u¿szy termin okresu gwarancji z ofert) x 40 x 100%
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿na uzyskaæ w powy¿szym kryterium: 40 punktów.
4) Obliczenia punktacji dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
5) Je¿eli Wykonawca zaoferuje terminy krótsze ni¿ minimalne wymagane przez zamawiaj±cego oferta zostanie odrzucona. Je¿eli
wykonawca zaoferuje terminy d³u¿sze ni¿ maksymalne, do oceny oferty przyjêty zostanie maksymalny termin wskazany przez
zamawiaj±cego.
6) Je¿eli zamawiaj±cy nie mo¿e wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans
ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym
kosztem .
7) Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w z³o¿onych ofertach, a je¿eli
zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiaj±cy wzywa
wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
8) Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen lub kosztów wy¿szych ni¿ zaoferowane w z³o¿onych ofertach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. CZÊ¦Æ NR 2 ZADANIE NR 2:
1) Opis przedmiotu zamówienia: Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem inwestycyjnym” pn.: „Remont i konserwacja Kaplicy Cmentarnej w P³otach".
2) Wymagani inspektorzy nadzoru:
a) Inspektor nadzoru w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej
b) Inspektor nadzoru w specjalno¶ci sanitarnej
c) Inspektor nadzoru w specjalno¶ci elektrycznej
3) Osoba pe³ni±ca funkcjê Inspektora Nadzoru Inwestorskiego bêdzie wykonywaæ obowi±zki i bêdzie posiadaæ uprawnienia, o których mowa w art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane.
4) Szczegó³owy przedmiot zamówienia oraz obowi±zki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego opisane s± w za³±czniku nr 11A do SWZ – projekt Umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone. Za
najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów
w ramach kryterium zaokr±glona bêdzie do drugiego miejsca po przecinku. Je¿eli trzecia cyfra po przecinku (i/lub nastêpne) jest
mniejsza od 5 wynik zostanie
zaokr±glony w dó³, a je¿eli cyfra jest równa lub wiêksza od 5 wynik zostanie zaokr±glony w górê.
1) Kryterium oceny ofert stanowi:
a) Cena – 60 punktów
b) Liczba wizyt inspektora na budowie w tygodniu – 40 punktów
3) Zamawiaj±cy wybierze ofertê, która uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów, obliczon± wg wzoru:
P = Pc + Pw
gdzie:
P – ogólna liczba punktów przyznanych ofercie
Pc – punkty kryterium cena
Pw – punkty kryterium liczba wizyt
4) Do porównania i oceny ofert w danych kryteriach zostanie przyznana nastêpuj±ca punktacja:
KRYTERIUM: CENA - 60 punktów
Ilo¶æ punktów zostanie obliczona na podstawie poni¿szego wzoru:
Pc =(najni¿sza cena brutto z ofert/ cena brutto oferty badanej) x 60 x 100 %
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿na uzyskaæ w powy¿szym kryterium: 60 punktów.
KRYTERIUM: Liczba wizyt inspektora na budowie w tygodniu – 40punktów
wymagana minimalna liczba wizyt na budowie w tygodniu potwierdzona wpisem do wewnêtrznego dziennika budowy, maksymalna liczba punktów
do zdobycia w tym kryterium – 40
Wykonawca w „ Formularzu oferty” jest zobowi±zany wpisaæ deklarowan± ilo¶æ wizyt na budowie w tygodniu – max. 3.
1 wizyta 10 pkt.
2 wizyty- 20 pkt
3 wizyty- 40 pkt
3. Obliczenia punktacji dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4. Je¿eli zamawiaj±cy nie mo¿e wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans
ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym
kosztem .
5. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w z³o¿onych ofertach, a je¿eli
zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w
terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
6. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen lub kosztów wy¿szych ni¿ zaoferowane w z³o¿onych ofertach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba wizyt inspektora na budowie w tygodniu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. CZÊ¦Æ NR 1 ZADANIE NR 1: W zwi±zku z powy¿szym, o udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia niniejszy warunek wówczas, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
• Kierownikiem budowy, posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz bêd±cy cz³onkiem Izby In¿ynierów Budownictwa;
• kierownikiem robót sanitarnych z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz bêd±cy cz³onkiem Izby In¿ynierów Budownictwa;
• kierownikiem robót elektrycznych z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz bêd±cy cz³onkiem Izby In¿ynierów Budownictwa;
ORAZ
b) posiada do¶wiadczenie w zakresie:
wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, minimum jedn± robotê o warto¶ci min. 500.000,00 z³ brutto, polegaj±c± na przebudowie lub remoncie budynku wpisanego do rejestru zabytków lub do gminnej ewidencji zabytków.
3. CZÊ¦Æ NR 2 ZADANIE NR 2: W zwi±zku z powy¿szym, o udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia niniejszy warunek wówczas, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
• Inspektor Nadzoru posiadaj±cy uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz bêd±cy cz³onkiem Izby In¿ynierów Budownictwa;
• Inspektor Nadzoru posiadaj±cy uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalno¶ci sanitarnej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz bêd±cy cz³onkiem Izby In¿ynierów Budownictwa;
• Inspektor Nadzoru posiadaj±cy uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalno¶ci instalacyjnej elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz bêd±cy cz³onkiem Izby In¿ynierów Budownictwa;
oraz
b) posiada do¶wiadczenie w zakresie:
Wykonawca wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, minimum jedn± robotê polegaj±c± na kierowaniu / nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie przebudowy lub remontu budynku wpisanego do rejestru zabytków lub do gminnej ewidencji zabytków.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu
DLA CZÊ¦Æ NR 1 ZADANIE NR 1 oraz DLA CZÊ¦Æ NR 2 ZADANIE NR 2:
a) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ),
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
c) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (za³±czniku nr 2 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4, 6 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ,
d) dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania, o których mowa w ust. 1 pkt 1) lit. a-c niniejszego dzia³u SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
e) Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b-c niniejszego dzia³u SWZ dotycz±cych tych podmiotów potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.
f) Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b) niniejszego dzia³u SWZ - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
g) Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w lit. f, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) DLA CZÊ¦Æ NR 1 ZADANIE NR 1:
• wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wzór stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
• wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
b) DLA CZÊ¦Æ NR 2 ZADANIE NR 2:
• wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
• wykaz us³ug potwierdzaj±cych spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w dziale XIV. ust. 3 ppkt. 1) lit. b) SWZ, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy - wzór stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
NIE DOTYCZY5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Dokumenty sk³adane wraz z za³±cznikiem nr 1 do SWZ – FORMULARZEM OFERTY – DLA CZÊ¦Æ NR 1 ZADANIE NR 1ORAZ DLA CZÊ¦Æ NR 2 ZADANIE NR 2:
1) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125
ust. 1 ustawy Pzp (za³±cznik nr 2 do SWZ) sk³adane, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (opatrzone
kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym - w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie to, sk³ada ka¿dy z
wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
2) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, na zasadach okre¶lonych w art. 118
ustawy Pzp, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych
podmiotów, w szczególno¶ci do³±czaj±c do oferty zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych
zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w formie elektronicznej (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym)
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ.
Wykonawca mo¿e przedstawiæ te¿ inny ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie
dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Z zobowi±zania lub innych dokumentów potwierdzaj±cych
udostêpnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikaæ w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,
b) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby
przy wykonywaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do
warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, na zasadach okre¶lonych w
art. 118 ustawy Pzp, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 6 pkt. 3) dzia³u XXII SWZ, tak¿e
o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz
odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby stanowi za³±cznik nr 2A do SWZ.
4) w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy
¿±da od wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i
Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, przy czym, Wykonawca nie jest zobowi±zany do
z³o¿enia tych dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o
ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów,
5) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy - je¿eli w imieniu
wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 6
pkt. 6) XXII dzia³u SWZ.,
6) pe³nomocnictwo, o którym mowa w dziale XVI ust. 1 SWZ - w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez
wykonawców, (pe³nomocnictwo, podpisane przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli ka¿dego ze
wspólników).
7) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty/us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy – dotyczy tylko wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym z³±cznik nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wszyscy Wykonawcy wspólnieubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne
pe³nomocnictwo, podpisane przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu ka¿dego ze wspólników.
Pe³nomocnictwo musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej
(opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio
w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie z art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego
1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿
poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy.
2. W odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub
do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z
wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku Wykonawcy
wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie o podziale obowi±zków, z którego
wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ).
3. O¶wiadczenie (za³±cznik nr 2 do SWZ) i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania, o
których mowa w dziale XV ust. 1 pkt. 1) lit. a-c SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
O¶wiadczenia potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z
wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych w § 13 projektu umowy stanowi±cego za³±cznik nr 11 do SWZ. Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków (4000) Zamawiaj±cy informuje, ¿e pe³na tre¶æ rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania zawarta jest w § 13 (Zmiana Umowy) za³±cznik nr 11 do SWZ - PROJEKT UMOWY( ROBOTY BUDOWLANE).2. DOTYCZY CZÊ¦Æ NR 2 ZADANIE NR 2:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych w § 10 wzoru umowy stanowi±cego za³±cznik nr 11A do SWZ.
Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków (4000) Zamawiaj±cy informuje, ¿e pe³na tre¶æ rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania zawarta jest w § 10 za³±cznik nr 11A do SWZ - PROJEKT UMOWY( IN).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-14 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-14 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
DOPRECYZOWANIE SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA - PUNKTU 4.1.3.) Rodzaj zamówienia:DLA CZÊ¦Æ NR 1 ZADANIE NR 1: Roboty budowlane
DLA CZÊ¦Æ NR 2 ZADANIE NR 2: US£UGI
2. DOPRECYZOWANIE SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA - PUNKTU 6.5Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia
nale¿ytego wykonania umowy: 6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Tak - DLA CZÊ¦Æ NR 2 ZADANIE NR 1
Nie - DLA CZÊ¦Æ NR 2 ZADANIE NR 2
3. Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków (4000) w punkcie 7.4. niniejszego og³oszenia Zamawiaj±cy odsy³a potencjalnych
wykonawców odno¶cie mo¿liwo¶ci zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty do SWZ oraz projektu umowy - w
przypadku CZÊ¦Æ NR 1 ZADANIE NR 1 jest to za³±cznik nr 11 do SWZ, a w przypadku CZÊ¦Æ NR 2 ZADANIE NR 2 - jest
to za³±cznik nr 11A do SWZ.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przy³±cza kablowego SN15kV wraz z bramk± pomiarow± do zasilania farmy fotowoltaicznej na dzia³ce 428 w miejscowo¶ci £ózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na now± siedzibê Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II stopnia w Zduñskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wyk³adowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposa¿enia
- Pe³nienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala ¦w. Ducha w celu utworzenia oddzia³u geriatrii i opieki d³ugoterminowej wraz z adaptacj± pomieszczeñ na oddzia³ geriatryczny
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodoci±gowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporz±dkowanie gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.