Ogłoszenie z dnia 2022-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00345873/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Czarna Woda
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarna Woda
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675617
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza, 7
1.5.2.) Miejscowość: Czarna Woda
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-262
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@czarna-woda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umcw.bip.gov.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Czarna Woda2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-347ab0a9-b738-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00345809
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029463/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Czarna Woda
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZP.271.1.2022
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1/ Przedmiotem zamówienia jest:
Modernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Czarna Woda.
1.2/ Szczegółowy przedmiot zamówienia:
1) Termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego w Czarnej Wodzie.
2) Termomodernizacja 3 budynków na stadionie w Czarnej Wodzie: siłowni, szatni i toalet.
3) Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Hucie Kalnej.
4) Montaż instalacji fotowoltaicznych na 3 budynkach w Czarnej Wodzie: Urzędzie Miejskim, Publicznej Szkole Podstawowej i Przedszkolu Publicznym.
Termomodernizacja budynków obejmuje docieplenie elewacji i połaci dachowych oraz wykonanie nowych elewacji i nowego pokrycia dachowego, w świetlicy dodatkowo montaż pompy ciepła i instalacji c.o.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, przedmiary, Szczegółowa Specyfikacje Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiące załączniki nr 8 do niniejszego Zaproszenia.
1.3/ Wspólny Słownik Zamówień - CPV:
45200000-9 – Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 – Roboty instalacyjne w budynkach
09332000-5 – Instalacje słoneczne
45331100-7 – Instalowanie centralnego ogrzewania
42511110-5 – Pompy grzewcze
1.4/ Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady.
1) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na cały zakres zamówienia.
2) Moduły fotowoltaiczne muszą cechować się następującymi gwarancjami i certyfikatami:
• 12 lat gwarancja na produkt,
• 30 lat gwarancji liniowa moc (max. zmniejszanie w wykonaniu 0,45% rocznie),
• Certyfikowane zgodnie z CE, TUV, MCS, IEC 61215 i IEC61730.
3) Na pozostały zakres wykonanego przedmiotu zamówienia oraz zamontowane urządzenia i wbudowane materiały wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji przez wskazany przez siebie okres, stanowiący kryterium oceny ofert.
4) Okres gwarancji liczony będzie od dnia dokonania odbioru końcowego.
5) Okres udzielonej przez wykonawcę rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia będzie równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji na cały przedmiot zamówienia.
4) W okresie rękojmi i gwarancji koszty związane z wszelkimi naprawami oraz usuwaniem usterek ponosić będzie wykonawca.
5) Wykonawca zobowiązany będzie, na własny koszt w okresie gwarancyjnym, do realizacji corocznych przeglądów gwarancyjnych zapewniających bezusterkową eksploatację urządzeń.
1.5/ Wykonanie przedmiotu zamówienia.
1) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, wytycznymi określonymi w Zaproszeniu, z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP i ppoż., przepisami i wytycznymi odnoszącymi się do zapobiegania epidemii COVID–19 oraz zgodnie z zaleceniami inspektora nadzoru.
2) Przed rozpoczęciem robót wykonawca przedłoży atesty, deklaracje zgodności i świadectwa na podstawowe materiały przewidziane do wbudowania i uzyska akceptacje zamawiającego (Inspektora nadzoru) na ich wbudowanie.
3) Wykonawca dokona odbudowy dróg dojazdowych (w razie ich uszkodzenia) do miejsc wykonywania robót objętych zamówieniem do stanu sprzed wejścia na budowę z zachowaniem technologii drogi odtwarzanej, odtworzenia ogrodzeń prywatnych posesji i innych uszkodzonych urządzeń terenowych.
4) Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy upewnić się, czy na terenie inwestycji nie występują urządzenia podziemne (kable, rurociągi itp.) mogące ulec uszkodzeniu w czasie robót.
5) Należy opracować szczegółowy plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr. 120 poz. 1126).
6) Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia muszą być nowe. Nie dopuszcza się urządzeń prototypowych. Dostarczane urządzenia muszą być pracujące, posiadać wymagane certyfikaty lub deklaracje zgodności CE.
7) Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie.
8) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości).
9) Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących norm oraz o innych parametrach niż określone w projekcie.
10) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez Inspektora Nadzoru.
11) Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesu zastosowanego odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów.
12) Wykonawca może powierzyć wykonywanie części robót budowlanych podwykonawcom, z uwzględnieniem postanowień zawartych we wzorze umowy o roboty budowlane.
13) Po zakończeniu robót powierzchnie biologicznie czynne należy przywrócić do stanu poprzedniego (odtworzyć).
1.6/ Dodatkowe obowiązki wykonawcy:
1) Po stronie wykonawcy leży wykonanie i poniesienie kosztów:
- nadzoru właścicielskiego budowy i odbioru elementów przedmiotu zamówienia prowadzonego przez służby utrzymania sieci (wodociągowe, ciepłownicze, drogowe, elektroenergetyczne, teletechniczne), a po zakończeniu robót uzyskanie protokołu odbioru prac prowadzonych w rejonie tych urządzeń.
- czasowego zajęcia gruntów nie należących do zamawiającego i kosztów, opłat i odszkodowań z tym związanych, poniesienia kosztów odszkodowań za szkody wyrządzone podczas prowadzenia robót budowlanych,
- opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasach drogowych – o ile zajdzie taka potrzeba,
- zasilania energetycznego na placu budowy oraz wszelkich innych kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu umowy,
- zorganizowania zaplecza sanitarno-higienicznego na placu budowy.
2) Wytyczenie, bieżąca obsługa geodezyjna budowy, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej – z naniesieniem w państwowych zasobach map archiwalnych.
3) Zaplecze wykonawcy: urządzenie i utrzymanie zaplecza wykonawcy, likwidacja zaplecza wykonawcy.
4) Ubezpieczenie wykonawcy: zgodnie z zapisami zawartymi w § 5 ust. 53 wzoru umowy załączonym do SWZ zamawiający wymaga od wykonawcy, z którym podpisze umowę posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia przez okres nie krótszy niż od daty zawarcia niniejszej umowy do daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.
1.7/ Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia.
1) Wynagrodzenie wykonawcy jest ceną ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wynikającą swoim zakresem z niniejszego Zaproszenia, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (dalej STWiOR). Jakikolwiek błąd w obliczeniu ceny nie ma znaczenia na poprawność oceny oferty.
2) Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia podstawą wyceny oferty jest dokumentacja projektowa. Jeżeli wystąpią różnice pomiędzy projektem, a przedmiarami robót (które stanowią dokumenty pomocnicze dla wykonawcy), do wyceny należy przyjąć wielkości zawarte w projekcie.
3) Ceną oferty jest kwota wynagrodzenia ryczałtowego zaoferowana przez wykonawcę w formularzu oferty.
Do oferty nie należy załączać kosztorysu ofertowego. Zamawiający wymaga kosztorysu ofertowego od wykonawcy przed podpisaniem umowy.
4) Warunkiem zapłaty należności dla wykonawcy za wykonane roboty będzie otrzymanie przez zamawiającego podpisanych przez podwykonawców potwierdzeń otrzymania zapłaty zgodnie z zawartymi z nimi umowami. Jeżeli pojawią się uzasadnione roszczenia podwykonawcy, to zamawiający dokona zapłaty dla podwykonawcy i pomniejszy należne wynagrodzenie dla wykonawcy o kwotę zapłaconą podwykonawcy. Szczegółowe postanowienia dotyczące regulacji obejmujących podwykonawstwo zawarte są we wzorze umowy.
1.8/ Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentacji dostępnej na miejscu u zamawiającego. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca.
1.9/ Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji zamawiającego, z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji.
1.10/ Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
1.11/ Zamawiający działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, których realizacja polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.) z wyłączeniem osób samodzielnie wykonujących daną czynność w ramach jednoosobowej działalności gospodarczej tzw. „samo zatrudnienie”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
42511110-5 - Pompy grzewcze
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3149000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3149000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3149000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Mal-Bud Usługi Ogólnobudowlane Sławomir Malinowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Blacharsko Dekarskie Tomasz Gliniecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921944891
7.3.3) Ulica: Chojnicka 6
7.3.4) Miejscowość: Czarna Woda
7.3.5) Kod pocztowy: 83-262
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Sol Voltage Instalacje Fotowoltaiczne - montaż instalacji fotowoltaicznych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sławomir Malinowski Usługi ogólnobudowlane "MAL-BUD"
jakie przetargi wygrała firma
Sławomir Malinowski Usługi ogólnobudowlane "MAL-BUD"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3149000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
więcej: Instalacje słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.