Ogłoszenie z dnia 2023-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00330969/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
- 2023/BZP 00344167/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-08
- 2023/BZP 00356535/01 - Wynik z dnia 2023-08-17
- 2023/BZP 00380389/01 - Wynik z dnia 2023-09-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubaczów
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900654
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Jasna 1
1.4.2.) Miejscowość: Lubaczów
1.4.3.) Kod pocztowy: 37-600
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lubaczow.com.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminalubaczow.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00345821
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-08-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00330969
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
3. Miejsce, gdzie znajduje się zmieniany tekst: rozdział 12.4.1. pkt a):
W SWZ JEST:
a) Dostawa artykułów spożywczych obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych w budynku zamawiającej jednostki. Koszty i ryzyko transportu ponosi Wykonawca. (Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy).
W SWZ POWINNO BYĆ:
a) Dostawa artykułów spożywczych obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do siedziby Zamawiającego (w przypadku ZSP Młodów – do punktu wskazanego przez Zamawiającego, znajdującego się na terenie Gminy Lubaczów) oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych w budynku zamawiającej jednostki. Koszty i ryzyko transportu ponosi Wykonawca. (Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy).
4. Zamawiający aktualizuje Załącznik nr 3 do SWZ – projektowane postanowienia umowy poprzez dodanie pliku o nazwie „2023-08-08 Załącznik nr 3 do SWZ – projektowane postanowienia umowy ZAKTUALIZOWANY”.
Po zmianie:
3. Miejsce, gdzie znajduje się zmieniany tekst: rozdział 12.4.1. pkt a):
W SWZ JEST:
a) Dostawa artykułów spożywczych obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych w budynku zamawiającej jednostki. Koszty i ryzyko transportu ponosi Wykonawca. (Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy).
W SWZ POWINNO BYĆ:
a) Dostawa artykułów spożywczych obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do siedziby Zamawiającego (w przypadku ZSP Młodów – do punktu wskazanego przez Zamawiającego, znajdującego się na terenie Gminy Lubaczów) oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych w budynku zamawiającej jednostki. Koszty i ryzyko transportu ponosi Wykonawca. (Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy).
4. Zamawiający aktualizuje Załącznik nr 3 do SWZ – projektowane postanowienia umowy poprzez dodanie pliku o nazwie „2023-08-08 Załącznik nr 3 do SWZ – projektowane postanowienia umowy ZAKTUALIZOWANY”.
5. Zamawiający aktualizuje Załącznik nr 1A do SWZ dla części 1,2,3,4,5,6 - Formularz cenowy poprzez dodanie pliku o nazwie „2023-08-08 Załącznik nr 1A do SWZ dla części 1,2,3,4,5,6 - Formularz cenowy ZAKTUALIZOWANY”.
(aktualizacji ulega część dot. Zadania Nr VI – Pozostałe artykuły żywnościowe poz. nr 23 „Galaretka owocowa”, kolumna H pod nazwą „Ilość razem (D+E+F+G)”
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- dostawa urządzeń do sterylizacji, dezynfekcji
- dostawa materiałów zużywalnych do procesu sterylizacji
- "Przebudowa i modernizacja budynków szkół i przedszkoli w Lubaczowie" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych - edycja 6 PGR
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla PUBLICZNEGO ZESPOŁU SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI SAMORZĄDOWYCH W SOCHOCINIE na 2025 rok
- Mrożonki, jaja kurze, artykuły ogólnospożywcze na potrzeby Kuchni szpitalnej
- 1-2025 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola Nr 2 Misia Uszatka w Sycowie w roku 2025 z podziałem na 6 części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Drołtowicach z podziałem na 5 części
- DOSTAWA PRZETWORÓW SPOŻYWCZYCH PODZIELONA NA 2 ZADANIA: ZADANIE 1 - DOSTAWA PRZETWORÓW MLECZNYCH; ZADANIE 2 - DOSTAWA PRZETWORÓW OWOCOWYCH.
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Kuchni Szpitala Powiatowego w Pyrzycach
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.