eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudzi±dzSukcesywna dostawa 510 sztuk p³yt betonowych drogowych typu MON



Og³oszenie z dnia 2022-09-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa 510 sztuk p³yt betonowych drogowych typu MON

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejskie Wodoci±gi i Oczyszczalnia sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870485618

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 28/30

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Grudzi±dz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudzi±dzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48564504901

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mwio@mwio.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mwio.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa 510 sztuk p³yt betonowych drogowych typu MON

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c8a8fe2c-334d-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00345850

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz/proceedings

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz/proceedings
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy.
4. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.;
4) w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf;
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.;
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
5. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy;
2) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod adresem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.
6. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
7. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego
z formatów:
a) .zip
b) .7Z
8. W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbrs .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
9. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. Pozosta³e wymagania okre¶lone zosta³y w SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej „RODO” oraz zgodnie z ustaw± z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych informujemy, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych s± Miejskie Wodoci±gi i Oczyszczalnia sp. z o.o., adres:
86-300 Grudzi±dz, ul. Mickiewicza 28/30, zwana dalej spó³k±.
2. Administrator danych osobowych powo³a³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê na adres: iodo@mwio.pl, telefon kontaktowy: (+48) 56 45 04 918.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sukcesywna dostawa 510 sztuk p³yt betonowych drogowych typu MON”, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP12/2022/PBN/BLZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzeda¿ i sukcesywna dostawa 510 sztuk fabrycznie nowych p³yt betonowych drogowych typu MON, zwanych dalej „towarem”, o nastêpuj±cych w³a¶ciwo¶ciach i parametrach technicznych:
1) wymiary 300 x 150 x 15 cm;
2) wykonane z betonu klasy min. C25/30;
3) wodoszczelno¶æ min. W 6;
4) mrozoodporno¶æ min. F150,
5) zbrojone podwójnie siatk± z prêtów min. Ø 8,0 mm, stal klasa A III N, grubo¶æ otuliny min. 25 mm, masa zastosowanego zbrojenia min. 5,5 kg/m2;
6) obci±¿enie maksymalne min. 30 kN/m2;
7) uchwyty przystosowane do zawiesi ³añcuchowych.
Dostarczone p³yty musz± posiadaæ krajow± deklaracjê w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych dotycz±c± oferowanych p³yt i byæ wykonane zgodnie z obowi±zuj±cymi normami i przepisami.
8) Wykonawca dostarczy towar na swój koszt i ryzyko (transportem Wykonawcy, b±d¼ transportem wynajêtym na koszt i swoje ryzyko).
9) Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do przyjêcia dostaw w godz. 7:00 do 14:00, od poniedzia³ku do pi±tku, z wy³±czeniem ¶wi±t i dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca zobowi±zany jest ustaliæ z Zamawiaj±cym termin wykonania danej dostawy z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem.
10) Wydanie p³yt przez Wykonawcê nastêpuje po ich roz³adunku w Zak³adzie Gospodarki Odpadami w Zakurzewie 39a ko³o Grudzi±dza, z uwzglêdnieniem, ¿e roz³adunek dostaw le¿y po stronie Zamawiaj±cego pod warunkiem odpowiedniego dostosowania transportu – wy³adunek ³adowark± ko³ow± z wid³ami od boku naczepy max. po 4 sztuki (p³yty u³o¿one na dystansach umo¿liwiaj±cych wsuniêcie wide³ pod spód).
11) W przypadku stwierdzenia nieprawid³owo¶ci towaru z postawionymi wymaganiami, w szczególno¶ci, co do parametrów technicznych Zamawiaj±cy ma prawo zakwestionowaæ jako¶æ dostarczonego towaru i odmówiæ jego przyjêcia.
12) Na dostarczony w ramach przedmiotu zamówienia towar Wykonawca udziela Zamawiaj±cemu gwarancji i rêkojmi na okres 24 miesiêcy od daty dostarczenia/odbioru danej partii towaru, potwierdzonej dokumentem „WZ” wystawionym przez Wykonawcê, podpisanym przez obie strony.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44113800-3 - Materia³y do uk³adania nawierzchni drogowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44113810-6 - Wykoñczenia nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca sk³ada nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce:
1) brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
a) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
 art. 108 ust. 1 ustawy PZP
 art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP
 art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835);sporz±dzonego wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie niniejszego zamówienia, dokumenty oraz o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 5 powy¿ej sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±, w zakresie, jakim go dotycz±.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych zgodno¶æ oferowanych dostaw z wymaganiami okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego w opisie przedmiotu zamówienia:
1) krajow± deklaracjê w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych dotycz±c± oferowanych p³yt, która potwierdzi spe³nianie wymaganych parametrów;
2) projekt lub/i rysunek oferowanych p³yt przedstawiaj±cy, m. in. rozmieszczenie i ¶rednice zastosowanego zbrojenia, masê zastosowanego zbrojenia, grubo¶æ otuliny.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1) krajowa deklaracja w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych dotycz±c± oferowanych p³yt, która potwierdzi spe³nianie wymaganych parametrów;
2) projekt lub/i rysunek oferowanych p³yt przedstawiaj±cy, m. in. rozmieszczenie i ¶rednice zastosowanego zbrojenia, masê zastosowanego zbrojenia, grubo¶æ otuliny.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ sw± ofertê wadium w kwocie: 4 700,00 z³ (s³ownie z³otych: cztery tysi±ce siedemset i 00/100).
Wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±.
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci
(t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna byæ sporz±dzona zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i winna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib;
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±;
3) kwotê gwarancji;
4) termin wa¿no¶ci gwarancji;
5) zobowi±zanie gwaranta do: „zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne ¿±danie beneficjenta zawieraj±ce o¶wiadczenie, i¿ Wykonawca traci wadium na rzecz beneficjenta
w zwi±zku z:
 odmow± podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie;
 niemo¿liwo¶ci± zawarcia umowy z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy;
 zaistnieniem okoliczno¶ci, o których mowa w art. 98 ust. 6 pkt 1) ustawy Pzp,
tj. w przypadku, gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej;
6) gwarancja winna byæ nieodwo³alna i bezwarunkowa.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy:
Nazwa: Miejskie Wodoci±gi i Oczyszczalnia sp. z o.o.
Adres: ul. Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudzi±dz
Nr konta: 91 1160 2202 0000 0000 6088 4611
Na przelewie nale¿y umie¶ciæ numer i nazwê postêpowania oraz dopisaæ „wadium przetargowe”.
5. Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiaj±cego formach, o których mowa
w pkt 2 lit. b-d, nale¿y z³o¿yæ przed up³ywem terminu sk³adania ofert w oryginale, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do ich wystawienia, za po¶rednictwem platformazakupowa.pl.
6. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, przy czym wniesienie wadium
w pieni±dzu za pomoc± przelewu Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za skuteczne tylko wówczas, gdy kwota wadium wp³ynie na rachunek bankowy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika
do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Pe³nomocnictwo w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. W przypadku gdy dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, zosta³y wystawione przez upowa¿nione podmioty inne ni¿ wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, jako dokument elektroniczny, przekazuje siê ten dokument.
5. W przypadku, gdy dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania, zosta³y wystawione przez upowa¿nione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±ce zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
6. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuj± odpowiednio wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
7. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej,
o którym mowa w ust. 6, mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz.
8. Przez cyfrowe odwzorowanie, o którym mowa w pkt 5, nale¿y rozumieæ dokument elektroniczny bêd±cy kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej, umo¿liwiaj±cy zapoznanie siê
z t± tre¶ci± i jej zrozumienie, bez konieczno¶ci bezpo¶redniego dostêpu do orygina³u.
9. Pe³nomocnictwo powinno:
1) jednoznacznie okre¶laæ postêpowanie, do którego siê odnosi i precyzowaæ zakres umocowania,
2) wymieniæ wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia,
3) byæ podpisane przez ka¿dego z tych Wykonawców na dokumencie pe³nomocnictwa zgodnie
ze sposobem reprezentacji.
10. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
11. Wszystkie postanowienia niniejszej SWZ i przepisy ustawy Pzp dotycz±ce Wykonawcy stosuje
siê odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w pkt 1.
12. Je¿eli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt 1, zostanie wybrana, Zamawiaj±cy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, za¿±da z³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. Zaleca siê, aby umowa w swojej tre¶ci zawiera³a nastêpuj±ce postanowienia:
1) sposób ich wspó³dzia³ania,
2) zakres prac powierzonych do wykonania ka¿demu z nich,
3) okre¶lenie, który z podmiotów jest upowa¿niony do wystêpowania w imieniu pozosta³ych przy realizacji zamówienia,
4) wskazanie jednego z Wykonawców upowa¿nionego do zaci±gania zobowi±zañ,
do przyjmowania p³atno¶ci od Zamawiaj±cego i do przyjmowania instrukcji na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców razem i ka¿dego z osobna,
5) numer i nazwê rachunku bankowego, na który bêd± dokonywane p³atno¶ci z tytu³u realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
6) oznaczenie czasu trwania wspó³pracy Wykonawców wspólnie realizuj±cych zamówienie obejmuj±cego minimum okres realizacji przedmiotu zamówienia oraz okres gwarancji
i rêkojmi,
7) solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie zamówienia,
8) zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiaj±cego.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy, w oparciu o przepisy art. 454 - 455 ustawy Pzp, przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian zawartej umowy.
2. Zmiana niniejszej umowy bez przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia jest mo¿liwa:
1) w zakresie zmiany wysoko¶ci ceny brutto, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), w odniesieniu do tej czê¶ci, której zmiana dotyczy;
2) gdy nowy Sprzedawca ma zast±piæ dotychczasowego Sprzedawcê lub w wyniku sukcesji, wstêpuj±c w prawa i obowi±zki Sprzedawcy, w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Sprzedawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, a tak¿e nie ma na celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy;
3) je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy;
4) je¿eli ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz jest ni¿sza ni¿ 10% warto¶ci pierwotnej umowy, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy.
3. Zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego oraz przez Wykonawcê. Warunkiem dokonania zmian jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, opis wp³ywu zmiany na termin wykonania umowy.
4. Wykonawca nie bêdzie uprawniony do wnioskowania o przed³u¿enie terminu wykonania umowy, je¿eli konieczno¶æ dokonania zmiany zosta³a spowodowana przez nienale¿yte wywi±zywanie siê przez Wykonawcê z realizacji zamówienia lub zw³okê Wykonawcy, w³±cznie z b³êdem lub zw³ok± w dostarczeniu jakiegokolwiek dokumentu wynikaj±cego z obowi±zków Wykonawcy.
5. Wszelkie inne zmiany niniejszej umowy mog± byæ dokonywane za zgod± obu stron i równie¿ wymagaj± zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-21 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-21 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

7. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835), z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Prawo zamówieñ publicznych wyklucza siê:
1) Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006r. dotycz±cym ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy oraz rozporz±dzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835);
2) Wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006r. dotycz±cym ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy oraz rozporz±dzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835);
3) Wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006r. dotycz±cym ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy oraz rozporz±dzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.