Ogłoszenie z dnia 2023-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00252646/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
- 2023/BZP 00262718/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 57 im. Jana Kochanowskiego w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 57 IM. JANA KOCHANOWSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367557066
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Krasińskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-709
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@sp57.lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp57.lublin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16662491-051c-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 57 im. Jana Kochanowskiego w Lublinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16662491-051c-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00345913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00245532/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa cateringowa dla Szkoły Podstawowej nr 57 im. Jana Kochanowskiego w Lublinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252646
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KG.261.01.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 57 im.
Jana Kochanowskiego w Lublinie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55523000-2 - Usługi zaprowiantowania innych przedsiębiorstw lub instytucji
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 658600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 765900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 658600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO Planet Kamil Nadulski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 364164930
7.3.3) Ulica: Szwoleżerów 6/4a
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-555
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 658600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa generatora radionuklidowego Ge-68/Ga-68 wraz z dedykowanym kwasem solnym do elucji oraz pompy do automatycznej elucji generatora wraz z osprzętem
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- KOMPLEKSOWE WYK ROBÓT BUDOWLANO-INSTALACYJNYCH ZWIĄZANYCH Z MODERNIZACJĄ POMIESZCZEŃ w ramach projektu pn.: w ramach Programu Interreg NEXT Polska - Ukraina 2021-2027, nr PLUA.02.01-IP.01-0119/23
- Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie oraz członków ich rodzin
- Dostawa odczynników chemicznych i wzorców
- Kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług bufetowych oraz cateringowych na rzecz Prokuratury Krajowej wraz z dzierżawą lokalu użytkowego i urządzeń w celu prowadzenia usług gastronomicznych
- Usługi przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci przedszkola i żłobka w Żarowie
- Usługi cateringowe w trakcie realizacji operacji polegającej na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń w ramach interwencji "Doskonalenie zawodowe rolników" moduł 1 "Szkolenia podstawowe dla rolników"
- "Dobry posiłek w szpitalach na okres do 30.06.2025"
- "Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. gen. Mariusza Zaruskiego w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 26 czerwca 2025 roku"
- Świadczenie usługi cateringowej podczas Wielkiego Balu Morsów w ramach XXII Międzynarodowego Zlotu Morsów w Mielnie
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.