eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UjścieBudowa zaplecza sportowo-socjalnego przy boisku w Ujściu



Ogłoszenie z dnia 2024-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zaplecza sportowo-socjalnego przy boisku w Ujściu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA UJŚCIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791253

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wiosny Ludów 2

1.5.2.) Miejscowość: Ujście

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-850

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672840003

1.5.8.) Numer faksu: 672840151

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ujscie@ujscie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujscie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3fa4c91-f640-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zaplecza sportowo-socjalnego przy boisku w Ujściu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3fa4c91-f640-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345948

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009869/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa zaplecza sportowo-socjalnego przy boisku w Ujściu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00277814

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przetarg na budowę wolnostojącego, parterowego, niepodpiwniczonego budynku zaplecza socjalnego boiska miejskiego zlokalizowanego na działce 118/18 w Ujściu, gmina Ujście. Planowany do budowy obiekt posiada szatnie z umywalniami dla zawodników i sędziów oraz pomieszczenia towarzyszące z wbudowana kotłownią. Bryła budynku prosta, zwarta, kryta dachem płaskim.
Zasadniczą powierzchnię działki zajmuje płyta boiska piłkarskiego z trybunami.
W odległości 3,70 m od południowo – zachodniego narożnika projektowanego budynku zlokalizowany jest typowy blaszany garaż z wjazdem z ulicy Wł. Jagiełły.
Fragment działki pod inwestycję zabudowany jest przeznaczonym do rozbiórki parterowym budynkiem dotychczasowego zaplecza boiska.
Na terenie działki w bezpośrednim sąsiedztwie istniejącego przebiega czynna linia napowietrzna 15 kv, której użytkownikiem jest ENEA Operator Sp. z o.o.
Po stronie Wykonawcy leżeć będą wszelkie uzgodnienia z właścicielem sieci jak i koszty ewentualnych wyłączeń i włączeń wynikające z prowadzonych prac przy budowie budynku.
Podstawę wyceny stanowi zakres robót ujętych w projekcie wielobranżowym.
Podstawą do ustalenia zakresu robót budowlanych przy realizacji inwestycji są projekty poszczególnych branż wraz z opisami technicznymi.
Do wyceny należy przyjąć wszystkie elementy przedstawione na rysunkach jak i w opisach technicznych, stanowią one integralną całość projektu. Zakres inwestycji obejmuje realizację projektu branż architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej projektu budowlano-wykonawczego.
Prace budowlane realizowane będą na podstawie pozwolenia na budowę Nr 95
Znak: AB. 6740.1289.2023.XII z dnia 26 lutego 2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2130000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2874000,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2130000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Lider konsorcjum: MP MARBUD SP. Z O.O.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner konsorcjum: MARBUD Mirosław Pokrzywka.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON LIDER: 525632819

7.3.3) Ulica: Sarbka 19

7.3.4) Miejscowość: Sarbka

7.3.5) Kod pocztowy: 64-705

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2130000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.