Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00281302/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Badanie opinii publicznej dla Instytutu Europy Środkowej w 2024 r.- powtórka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT EUROPY ŚRODKOWEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: IEŚ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382102374
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: NIECAŁA 5
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-080
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@ies.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ies.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d1a9f77b-f7cc-11ee-b016-82aaee56c84c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Badanie opinii publicznej dla Instytutu Europy Środkowej w 2024 r.- powtórka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1a9f77b-f7cc-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346008
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00263774/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa badania opinii publicznej- powtórka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281302
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/ZP/IES/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na badaniu na zlecenie Zamawiającego opinii publicznej w 8 krajach
Europy Środkowej: Polska, Litwa, Łotwa, Estonia, Słowacja, Czechy, Węgry i Słowenia na podstawie dostarczonego przez
Zamawiającego kwestionariusza badawczego opartego o trzydzieści atrybutów badawczych.
2. Badanie musi być przeprowadzone na reprezentatywnej dla populacji danego kraju grupie respondentów metodą CAWI, z
uwzględnieniem zarówno opinii deklaratywnych, jak i zestawionej z nimi wybranej miary czasu reakcji respondenta,
pozwalającej wskazać poziom emocjonalnej pewności danego respondenta w stosunku do deklarowanych przez niego
opinii w odpowiedzi na zadane pytanie.
3. Zamawiający wymaga uwzględnienia przez Wykonawcę następujących cech społeczno-demograficznych grupy badanej:
płeć, wiek, wykształcenie, wykonywany zawód, miesięczny dochód, miejsce zamieszkania, wyznanie, aktywność wyborcza.
4. Liczba pytań (atrybutów badania) nie przekroczy trzydziestu. Pytania muszą być zadawane w urzędowym języku danego
państwa.
5. Oprócz raportu, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu bazę danych wyników w postaci pliku xls lub csv. Wyniki w
postaci bazy danych zawierać będą również wyniki w rozbiciu na ustalone podgrupy.
6. Brak podziału na części:
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty
nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części
Przedmiot zamówienia jest niepodzielony na części, albowiem ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych
tworzy nierozerwalną całość. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania opinii publicznej w 12 krajach. Samo
przeprowadzenie badania oraz analiza jego wyników stanowią niepodzielną całość, która musi być wykonana przez jednego
Wykonawcę. Rozdzielenie zamówienia na części poważnie zagraża właściwemu wykonaniu zadania z uwagi na m. in.
poniższe czynniki:
- badanie ankietowe musi zostać przeprowadzone jednolitymi i spójnymi metodami badawczymi,
- przekazanie jednej części merytorycznej zadania do dalszej pracy drugiemu Wykonawcy niesie ryzyko nieprawidłowej
interpretacji przekazywanych danych i informacji, które z kolei może prowadzić do wyciągnięcia błędnych wniosków w
końcowym raporcie,
- opóźnienia jednego Wykonawcy będą wpływać na terminowość wykonania zadania przez drugiego Wykonawcę. Mając na uwadze powyższe należy stwierdzić, że przedmiot zamówienia stanowi jedną i niepodzielną całość. Dlatego też nie ma
możliwości wyodrębnienia określonych rodzajów baz danych w celu podziału przedmiotu zamówienia.
Decyzja o braku podziału zamówienia na części jest uzasadniona gospodarczo. Dodatkowo nie istnieje ryzyko naruszenia
zasady uczciwej konkurencji. Ofertę może złożyć każdy Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany, identyczny dla każdego z Wykonawców.
Ponadto podzielenie zamówienia mogłoby spowodować nadmierne trudności techniczne oraz spowodować zwiększenie
kosztów realizacji zadania z przyczyn naliczenia kosztów przez każdego Wykonawcę osobno.
Brak podziału na części przedmiotowego postępowania nie ogranicza udziału sektora małych i średnich przedsiębiorstw
4.5.3.) Główny kod CPV: 79320000-3 - Usługi badania opinii publicznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 380000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUROHM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010369265
7.3.3) Ulica: ul. Bagatela 11/ 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-585
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Rekrutacja osób badanych i koordynacja procesu zbierania danych przez cały czas jego trwania
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 380000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję (...)
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2025.
- Dostawa papieru kserograficznego do Urzędu Miasta Lublin.
- Świadczenie usług terapeuty integracji sensorycznej (terapeuta SI) na potrzeby Regionalnego Punktu Diagnoz i Terapii FAS/FASD w Lublinie z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.