Ogłoszenie z dnia 2022-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Naprawa urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenach Zarządu Zieleni Miejskiej we Wrocławiu” dla Zadania 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Śląska 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Naprawa urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenach Zarządu Zieleni Miejskiej we Wrocławiu” dla Zadania 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04c9a4b8-334f-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00346143
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029169/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Naprawa urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenach Zarządu Zieleni Miejskiej we Wrocławiu” dla Zadania 1.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie zostało udzielone w trybie z wolnej ręki na podstawie przepisów art. 305 pkt 2 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp” tj.: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Poprzednio prowadzone postepowanie w trybie podstawowym, w którym nie złożono żadnej oferty to: „Naprawa urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenach Zarządu Zieleni Miejskiej we Wrocławiu” dla Zadania 1, Zadania 2” ZP/TP/220/31/2022/DZ.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-5af9714e-d699-11ec-9a86-f6f4c648a056
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZWR/220/45/2022/DZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenach Zarządu Zieleni Miejskiej we Wrocławiu” dla Zadania 1.
Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania prac na obiektach rekreacyjnych zlokalizowanych w rejonach: Stare Miasto, Śródmieście, Psie Pole.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166063,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166063,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166063,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. VENA SPÓŁKA JAWNA BARTNIKIEWICZ I S-KA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951753281
7.3.3) Ulica: ul. Paprotna 5
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-117
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
w zakresie doświadczenia w wykonywaniu usług, kwalifikacji zawodowych i uprawnień
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U. "VENA" SPÓŁKA JAWNA BARTNIKIEWICZ I S-KA
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U. "VENA" SPÓŁKA JAWNA BARTNIKIEWICZ I S-KA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166063,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
- dla zakresu prac określonych w kosztorysie ofertowym w Części A
do 2 miesięcy od podpisania umowy,
- dla zleceń na prace określone w kosztorysie ofertowym w Części B, z terminem realizacji w roku 2022/2023: do 6 miesięcy od podpisania umowy.
- dla zleceń na prace określone w kosztorysie ofertowym w Części C, z terminem realizacji w roku 2023: do 12 miesięcy od podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie placu zabaw przy ul. Gwareckiej 17-33 we Wrocławiu
- Usługa weryfikacji wdrożonego systemu zarządzania jakością wraz z organizacją certyfikacji oraz dwóch audytów nadzoru w odniesieniu do wymagań normy ISO 9001:2015
- Rewitalizacja Parku Andersa - "Park Przygody w Parku Andersa" - etap II w ramach programu Rewitalizacja zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich.
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa drobnego sprzętu w podziale na 4 części" Nr Sprawy: SPZP.271.45.2025
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.