Ogłoszenie z dnia 2023-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00237911/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa różnych materiałów promocyjnych z logo Województwa Małopolskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolski Instytut Kultury w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278267
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 28 Lipca 1943 nr 17C
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-233
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mik.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mik.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mik.krakow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa różnych materiałów promocyjnych z logo Województwa Małopolskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e907af33-fe5a-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346172
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00097407/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa różnych materiałów promocyjnych Województwa Małopolskiego - część pierwsza zamówienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00237911
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOA-II-6-261-1/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 119322,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części nr 1 zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z logo Województwa Małopolskiego obejmująca następujące asortymenty: torba bawełniana ekologiczna (asortyment nr 1), termos (asortyment nr 2), skarpetki (asortyment nr 3), parasol duży nieskładany (asortyment nr 4), notes (asortyment nr 5), gra zręcznościowa (asortyment nr 6). Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie materiałów promocyjnych pod adres wskazany przez Zamawiającego na terenie Krakowa wraz z wyładunkiem, wniesieniem, czynnościami przygotowawczymi do odbioru i przekazaniem materiałów na podstawie protokołu odbioru, udzielenie gwarancji na okres co najmniej 12 miesięcy licząc od dnia ich odbioru przez Zamawiającego, zgodnie z wymogami SWZ, na warunkach określonych w Załączniku nr 1A do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) oraz w Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).Szczegółowy opis asortymentów nr 1-6, w tym ilości oraz wymagania dotyczące ich wymiarów i parametrów technicznych zostały określone w Załączniku nr 1A do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). Sposób realizacji zamówienia został określony w Załączniku nr 1A do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) oraz w Załączniku nr 2 do SWZ - Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 28788,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części nr 2 zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z logo Województwa Małopolskiego obejmująca następująca następujący asortyment: pióro w etui z logo Województwa Małopolskiego (asortyment nr 7).Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie materiałów promocyjnych pod adres wskazany przez Zamawiającego na terenie Krakowa wraz z wyładunkiem, wniesieniem, czynnościami przygotowawczymi do odbioru i przekazaniem materiałów na podstawie protokołu odbioru, udzielenie gwarancji na okres co najmniej 12 miesięcy licząc od dnia ich odbioru przez Zamawiającego, zgodnie z wymogami SWZ, na warunkach określonych w Załączniku nr 1A do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) oraz w Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).
Szczegółowy opis asortymentu nr 7, w tym ilości oraz wymagania dotyczące ich wymiarów i parametrów technicznych zostały określone w Załączniku nr 1A do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). Sposób realizacji zamówienia został określony w Załączniku nr 1A do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) oraz w Załączniku nr 2 do SWZ - Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 38933,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części nr 3 zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z logo Województwa Małopolskiego obejmująca następująca następujące asortymenty: jedwabna apaszka/ chusta (asortyment nr 8) i szal jedwabno-wełniany dwustronny (asortyment nr 9).Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie materiałów promocyjnych pod adres wskazany przez Zamawiającego na terenie Krakowa wraz z wyładunkiem, wniesieniem, czynnościami przygotowawczymi do odbioru i przekazaniem materiałów na podstawie protokołu odbioru, udzielenie gwarancji na okres co najmniej 12 miesięcy licząc od dnia ich odbioru przez Zamawiającego, zgodnie z wymogami SWZ, na warunkach określonych w Załączniku nr 1A do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) oraz w Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).
Szczegółowy opis asortymentów nr 8 i 9, w tym ilości oraz wymagania dotyczące ich wymiarów i parametrów technicznych zostały określone w Załączniku nr 1A do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). Sposób realizacji zamówienia został określony w Załączniku nr 1A do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) oraz w Załączniku nr 2 do SWZ - Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 51600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21933,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21933,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: XD GIFTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773233342
7.3.3) Ulica: ul. Bratnia nr 1
7.3.4) Miejscowość: Skórzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 60-185
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21933,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 39 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37591,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46494,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37591,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: XD GIFTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773233342
7.3.3) Ulica: ul. Bratnia 1
7.3.4) Miejscowość: Skórzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 60-185
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37591,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 39 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75507,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81672,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75507,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: XD GIFTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773233342
7.3.3) Ulica: ul. Bratnia 1
7.3.4) Miejscowość: Skórzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 60-185
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75507,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
w zakresie części nr 2 zamówienia - do 39 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, z uwzględnieniem terminów pośrednich określonych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ;
w zakresie części nr 3 zamówienia – do 65 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, z uwzględnieniem terminów pośrednich określonych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ;
Za dzień roboczy uznaje się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont balkonów: os. Kościuszkowskie 11 w Krakowie
- Wymiana wodomierzy wody ciepłej: os. Kościuszkowskie 6, os. Niepodległości 8, 10 w Krakowie
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego: Termocykler, System obrazowania - zautomatyzowany cyfrowy mikroskop odwrócony, Czytnik spektrofotometryczny
- Świadczenie usług w zakresie medycyny pracy dla potrzeb Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji dla modernizacji, przebudowy, rozbudowy, nadbudowy budynku basenowego z zapleczem oraz budynku administracyjnego KS Korona przy ul. Kalwaryjskiej w Krakowie.
- Usługa doradcza w celu analizy działalności i optymalizacji pracy szpitala (DFP.271.5.2025.KK)
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.