Ogłoszenie z dnia 2024-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00286056/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690010308
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 168
1.5.2.) Miejscowość: Świlcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-072
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops.swilcza@intertele.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gops.swilcza.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a65aad4b-fb5b-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346183
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00571847/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego KS w Trzcianie i DDP w Bratkowicach na potrzeby realizacji projektu pt.: „Rozwój stacjonarnych usług opiekuńczych w Gminie Świlcza”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus - w ramach programu: Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027; Projekt pt.: „Rozwój stacjonarnych usług opiekuńczych w Gminie Świlcza".2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00286056
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.26.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 136585,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie (36-071 Trzciana 193c) na potrzeby realizacji projektu pt.: „Rozwój stacjonarnych usług opiekuńczych w Gminie Świlcza”.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części nr 1 określa:
1) Załącznik nr 4a – Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części 1,
2) Załącznik nr 3 – Wzór umowy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.5.) Wartość części: 68292,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach (36-055 Bratkowice 400) na potrzeby realizacji projektu pt.: „Rozwój stacjonarnych usług opiekuńczych w Gminie Świlcza”.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części nr 2 określa:
1) Załącznik nr 4b – Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części 2,
2) Załącznik nr 3 – Wzór umowy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.5.) Wartość części: 68292,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało wszczęte w dniu 15 kwietnia 2024 r. Termin składania i otwarcia ofert został wyznaczony na dzień 23 kwietnia 2024 r. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia, tj. kwotę w łącznej wysokości 168 000,00 zł brutto, z czego dla części 1 - 84 000,00 zł brutto i dla części 2 - 84 000,00 zł brutto. Do upływu terminu składania ofert wpłynęła tylko 1 oferta. Cena z oferty złożonej przez Konsorcjum firm:
1) Darania Sp. z o.o.
adres: 30-548 Kraków, ul. Lwowska 12/2 – lider konsorcjum;
2) Klavo Sp. z o.o.
adres: 00-042 Warszawa, ul. Nowy Świat 53/115 – partner konsorcjum
na kwotę: dla części 1 - 159 194,28 zł brutto i dla części 2 - 159 194,28 zł brutto (co daje łączną kwotę 318 388,56 zł brutto) przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tych zamówień tj. kwotę w wysokości 168 000,00 zł brutto.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2004 roku Prawo zamówień publicznych zgodnie z którym to przepisem Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało wszczęte w dniu 15 kwietnia 2024 r. Termin składania i otwarcia ofert został wyznaczony na dzień 23 kwietnia 2024 r. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia, tj. kwotę w łącznej wysokości 168 000,00 zł brutto, z czego dla części 1 - 84 000,00 zł brutto i dla części 2 - 84 000,00 zł brutto. Do upływu terminu składania ofert wpłynęła tylko 1 oferta. Cena z oferty złożonej przez Konsorcjum firm:
1) Darania Sp. z o.o.
adres: 30-548 Kraków, ul. Lwowska 12/2 – lider konsorcjum;
2) Klavo Sp. z o.o.
adres: 00-042 Warszawa, ul. Nowy Świat 53/115 – partner konsorcjum
na kwotę: dla części 1 - 159 194,28 zł brutto i dla części 2 - 159 194,28 zł brutto (co daje łączną kwotę 318 388,56 zł brutto) przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tych zamówień tj. kwotę w wysokości 168 000,00 zł brutto.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2004 roku Prawo zamówień publicznych zgodnie z którym to przepisem Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- Usługa szkolenia: "Operator koparkoładowarki (wszystkie typy) kl.III z modułem ograniczania odpadów budowlanych"
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.