Ogłoszenie z dnia 2022-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00271431/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na „Remoncie dachu dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek – obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnego rejestru zabytków”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pucki- Starostwo Powiatowe w Pucku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5871707828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: E. Orzeszkowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 6734194
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.pawlina@starostwo.puck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.starostwo.puck.pl/m,218,strona-glowna.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://starostwo-puck.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html;1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na „Remoncie dachu dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek – obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnego rejestru zabytków”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99e14b86-08f2-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00346206
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00047456/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na „Remoncie dachu dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek – obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnego rejestru zabytków”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00271431/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.272.2.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na „Remoncie dachu dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek – obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnego rejestru zabytków”, na warunkach określonych w specyfikacji warunków zamówienia (zwanej dalej „SWZ”), Umowie (zwanym dalej „Przedmiotem Umowy”) i w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (zwanym dalej „Opis Przedmiotu Zamówienia”).
2. W ramach przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i wykonania robót budowlanych poprzez wykonanie:
1) dokumentacji projektowej w oparciu o Program Funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ:
a. Wykonanie inwentaryzacji i oceny technicznej konstrukcji dachu dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek.
b. Wykonanie koncepcji Architektoniczno Technicznej „Remontu dachu dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek - obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnego rejestru zabytków” .
c. Wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów, kosztorysów inwestorskich i harmonogramu realizacji prac „Remontu dachu dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek - obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnego rejestru zabytków”.
2) robót budowlanych, w oparciu o sporządzoną przez Wykonawcę dokumentację projektową oraz Specyfikację Techniczną wykonania i odbioru robót:
a. Prace rozbiórkowe
b. Prace remontowe.
3. Szczegółowy opis oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone zostały w Projektowanych postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ oraz w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (zwanym dalej „Opis Przedmiotu Zamówienia”) stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261320-3 - Kładzenie rynien
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262520-2 - Roboty murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45314310-7 - Układanie kabli
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych
45421112-2 - Instalowanie ram okiennych
45421120-1 - Instalowanie progów
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421132-8 - Instalowanie okien
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421150-0 - Instalowanie stolarki niemetalowej
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45442100-8 - Roboty malarskie
45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5450000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5450000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5450000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane i Handel Justyna Miesikowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 555-179-22-93
7.3.3) Ulica: ul. Ks. Zawadzińskiego 14
7.3.4) Miejscowość: Odry
7.3.5) Kod pocztowy: 89-651
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE I HANDEL JUSTYNA MIESIKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE I HANDEL JUSTYNA MIESIKOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5450000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: Budowa przejścia pieszego przez przejazd kolejowy w miejscowościach: -Mrzezino przez ul. Dworcową -Smolno przez ul. Pucką -Żelistrzewo przez ul. Lipową
- Zakup i dostawa 149 szt. komputerów przenośnych dla uczniów szkół podstawowych do celów edukacyjnych w Gminie Puck w związku z realizacją projektu.
- Świadczenie usług pełnej księgowości dla Fundacji Orły Sportu
- Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonawczej na budowę remizy strażackiej wraz z urządzeniami budowlanymi oraz niezbędną infrastrukturą techniczną na części dz. nr 721 w Leśniewie.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do modernizacji serwerowni i sieci teleinformatycznej.
- "Budowa hali sportowej przy szkole podstawowej im. Mariusza Zaruskiego w Pucku"
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku NZOZ w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- Budowa infrastruktury edukacyjnej w gminie Skrzyszów
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.