Ogłoszenie z dnia 2024-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00288922/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego :
Rozbudowa i przebudowa budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pile etap VI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pile
1.3.) Oddział zamawiającego: KP PSP Piła
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570797988
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki 1
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 477718800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppsppila@psp.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/kppsp-pila,
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9162611.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego :Rozbudowa i przebudowa budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pile etap VI
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-094d365e-fc8c-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346244
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00235585/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu: „Rozbudowa i przebudowa budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej PSP w Pile przy ul. Moniuszki 1 - etap VI”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00288922
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu: „Rozbudowa i przebudowa budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pile przy ul. Moniuszki 1 - etap VI”
2. W ramach poprzednich etapów zostały wykonane następujące prace:
1) wykonanie palowania pod całym nowo projektowanym obiektem;
2) wykonanie próby nośności jednego pala metodą belki odwróconej;
3) wykonanie fundamentów;
4) ławy fundamentowe pomiędzy osiami budynku;
5) wykonanie izolacji termicznej zewnętrznych pionowych płaszczyzn ław fundamentowych na pełnej wysokości ław;
6) wszelkie instalacje pod posadzkowe wraz z wyprowadzeniami ich poza obrys budynku na odległość 2,0 m;
7) płyty żelbetowe posadzki parteru w całości obiektu;
8) wszelkie konstrukcje nośne oraz ściany murowane nośne w poziomie przyziemia- pomiędzy osiami budynku;
9) strop nad przyziemiem- pomiędzy osiami budynku;
10) żelbetowe schody wewnętrzne- pomiędzy osiami budynku.
11) stan surowy zamknięty bez bram garażowych;
12) ślusarka okienna wyposażona w nawiewniki higrosterowane oraz parapety
wewnętrzne z konglomeratu,
13) zamiana konstrukcji dachu na jednospadowy stropodach niewentylowany;
14) wewnętrzne instalacje elektryczne z wszystkimi rozdzielnicami elektrycznymi
z osprzętem bez opraw oświetleniowych, gniazd i wyłączników;
15) wewnętrzne instalacje wody i kanalizacji sanitarnej bez białego montażu;
16) wewnętrzne instalacje CO bez grzejników;
17) instalacja odgromowa;
18) tynki stropów i ścian kat. III;
19) izolacje przeciwwilgociowe i cieplne oraz jastrychy posadzkowe;
20) mocieplenie elewacji wraz z tynkiem strukturalnym;
21) przełożenie węzła CO wraz z kanałami CO i instalacjami do budynku istniejącego;
22) rozbiórka budynku po przeniesionym węźle CO wraz z wywozem gruzu, uporząd-kowaniem terenu oraz utylizacją materiałów szkodliwych dla środowiska;
23) instalacje wod-kan zewnętrzne wraz z przyłączami;
24) dostawa i montaż bram garażowych;
25) dostawa i montaż sufitów podwieszanych;
26) wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach;
27) montaż agregatu prądotwórczego;
28) montaż grzejników i nagrzewnic wodnych.
29) wykonanie okładzin posadzek ( gres ) oraz okładziny schodów,
30) okładziny sufitów ścian: szlifowanie, gruntowanie, malowanie ścian oraz sufitów,
31) urządzenia instalacji wodno-kanalizacyjnej – wyposażenie biały montaż,
32) instalacje elektryczne – urządzenia końcowe oprawy oświetleniowe,
gniazda wtykowe,
33) montaż barierek schodowych ze stali nierdzewnej.
34) montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej,
35) montaż systemu wyświetlania alarmów DWA-100 oraz systemu nagłośnienia radiowęzła.
3. Zamawiający wymaga sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w następujących branżach: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej.
Nadzorowane roboty budowlane obejmują m. in.:
Zadanie obejmuje prace budowlane , instalatorskie, wykończeniowe i pierwsze wyposażenie budynków m.in.:
Zakres prac do realizacji nowy budynek:
- pierwsze wyposażenie wraz z montażem ( meble , stoły, krzesła, biurka, łóżka, wyposażenie kuchni, wyposażenie pomieszczenia ODO, wyposażenie pomieszczenia medycznego , nowe wieszaki na ubrania specjalne szatnia czysta i brudna, wyposażenie audiowizualne itp.).
- montaż 2 centralek oddymiania klatek schodowych,
- montaż urządzeń CCTV 19 szt. kamer wraz z rejestratorem min 14 dni przechowywania zapisu.
- montaż puszek końcowych do instalacji SSWiN ( bez montażu urządzeń końcowych)
- dostawa i montaż szaf RACK oraz serwerów,
- montaż rury ześlizgu strażackiego oraz poduszki amortyzującej,
- wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej, ( roboty geodezyjne, rozbiórka nawierzchni betonowych, roboty ziemne pod wykonanie warstw konstrukcyjnych – wraz z wymianą torfu, profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie warstwy odcinającej – wykonanie nasypu, wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm 5 Mpa gr. 20 cm, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 20 cm, nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm fazowana, chodniki profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 20 cm, nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm. Obrzeż betonowe, krawężniki betonowe , regulacja studzienek.
- wykonanie nowego zjazdu do ul. Dzieci Polskich wraz z sygnalizacją świetlną dla pojazdów uprzywilejowanych,
- wykonanie nowego ogrodzenia oraz wiaty śmietnikowej,
- wykonanie nowego oświetlenia terenu (lampy LED uliczne),
- wykonanie boiska wielofunkcyjnego,
- dostawa i montaż sauny fińskiej dla 6 osób,
- wykonanie szlabanu wjazdowego oraz bramy wjazdowej pomiędzy budynkami wraz ze sterowaniem ( moduł do uzgodnienia z inwestorem)
- montaż kompresora wyciszonego – sprężarki napięcie 400 V oraz rozprowadzenie instalacji pneumatycznej zakończonej szybkozłączami w garażu głównym,
- montaż plisy 38 szt., rolety w oknach w sali konferencyjnej wewnętrzne sterowane elektryczne
- wykonanie napisu JRG -1 Piła ( do uzgodnienia z inwestorem)
- malowanie linii białych wyznaczających obrys dla pojazdów specjalnych ( uzgodnienie z inwestorem) ,
- montaż kątowników ochronnych ( żółto- czarne fosforyzujące ) na filarach w garażu głównym.
Zakres prac do realizacji stary budynek;
- nowy parking, chodniki oraz wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej, ( roboty geodezyjne, rozbiórka nawierzchni betonowych, roboty ziemne pod wykonanie warstw konstrukcyjnych – wraz z wymianą torfu, profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie warstwy odcinającej – wykonanie nasypu, wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm 5 Mpa gr. 20 cm, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 20 cm, nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm fazowana, chodniki profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 20 cm, nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm. Obrzeż betonowe, krawężniki betonowe , regulacja studzienek.
- roboty budowlane przebudowa klatek schodowych oraz pomieszczeń biurowych,( nowe ścianki działowe itp.),
- przebudowa sanitariatów na piętrze i parterze budynku
- wykonanie naprawy tynków zewnętrznych wraz z malowaniem,
- wykonanie nowego napisu Państwowa Straż Pożarna podświetlanego ( demontaż starego napisu Centrum Ratownicze 112
- wykonanie nowych tynków ścian i sufitów oraz ich malowanie ( kolor do ustalenia z inwestorem)
- wykonanie nowych okładzin posadzek ( gres, wykładziny)
- wykonanie nowych okładzin sufitów i ścian pomieszczenia sanitarne ( glazura)
- wykonanie okładzin schodów z płytek kamionkowych oraz barierek ochronnych ze stali nierdzewnej,
- montaż nowych kratek odwodnienia liniowego w garażu (posadzka pozostaje bez zmian malowanie nowych linii w garażu)
- wykonanie nowej instalacji elektrycznej ( rozdzielnice prądu, gniazda wtykowe itp.)
- wykonanie nowego oświetlenia podstawowego i awaryjnego,
- wykonanie instalacji SSWiN,
- wykonanie instalacji CCTV,( 10 kamer + rejestrator min. 14 dni zapisu)
- wykonanie gniazd komputerowych
- wykonanie nowej instalacji odgromowej,
- wykonanie nowego oświetlenia LED zewnętrznego (parkingu oraz plac manewrowy) ,
- naprawa kanału najazdowego,
- wymiana masztu antenowego ( zaprojektuj i wybuduj) ,
- wykonanie odwodnienia (tzw. drenaż) oraz izolacja przeciwwodna budynku,
- wykonanie części kanalizacji deszczowej oraz sanitarnej ( pod stojącym namiotem)
- instalacje sanitarne wewnętrzne,
- urządzenia instalacji wodno-kanalizacyjnej – wyposażenie biały montaż,
- instalacja c.o. c.w.u, wewnętrzna,( budynek jest zasilany nowym przyłączem z MEC ) ,
- dostosowanie budynku dla osób ze szczególnymi potrzebami, ( parter miejsce dostępności sanitariaty, wyznaczone miejsce parkingowe itp.)
- dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych ( montaż klapy dymowej itp.),
- nowa stolarka i ślusarka drzwiowa wewnętrzna i zewnętrzna,
- wykonanie wydzielania dostępu do części administracyjne KP PSP ( drzwi z kodem dostępu)
- wymiana częściowa okien wraz z montażem rolet ( dzień /noc ) wewnętrznych na wszystkich oknach
- wymian 8 bram garażowych, ( 4 napędy elektryczne , 4 napędy ręczne )
- demontaż hali namiotowej,( w uzgodnieniu z inwestorem )
- wykonanie 5 zestawów klimatyzacji Multisplit ( jeden zestaw na 4 pomieszczenia biurowe)
- montaż niezależnej klimatyzacji w pomieszczeniu serwerowni,
- pierwsze wyposażenie wraz z montażem ( meble , stoły, krzesła, biurka, , wyposażenie kuchni itp.
- wyposażenie salki ognik miedzy innymi w : oświetlenie imitujące zagrożenia, sterowanie atrapami czujników dymu i czadu, sterowanie wytwornicą dymu, sztuczne ognisko – wraz z dymem, pożar oleju na patelni gdzie są dwa warianty gaszenia tego typu zdarzenia, skrzenie mikrofalówki, pożar telefonu ładującego się pod kocem na fotelu, wizualizacja lasu zdrowego – krajobraz wiosenny, wizualizacja akwenu wodnego – krajobraz letni, sceneria zimowa gdzie główny nacisk jest skierowany na edukację o grubości pokrywy lodowej na jeziorach oraz niebezpieczeństwie związanym z wchodzeniem na lód, fototapety np. kuchni wnętrza domy np. pokoju czy kotłowni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54123,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158670,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54123,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO_PROJEKT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7671540974
7.3.3) Ulica: Nieznanego Żołnierza 41/2
7.3.4) Miejscowość: Złotów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54123,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Utrzymanie terenów zieleni w mieście Piła - zadanie 1 i 2
- Dostawa samochodu dla Muzeum Okręgowego w Pile
- RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE
- Wymiana wykładziny podłogowej w pomieszczeniach biurowych w budynku Oddziału ZUS w Pile przy ul. Dr. Drygasa 7
- PREPARATY DO DEZYNFEKCJI
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pile.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski - kontrola realizacji inwestycji pn. "Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy zbiegu ul. Wyspiańskiego i ul. Klasztornej w Leżajsku wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
- 38.2025 Zarządzanie i nadzór nad realizacją zamierzenia inwestycyjnego pn. "Modernizacja i przebudowa budynku na cele dydaktyczno-naukowe Filii w Wałbrzychu..."
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej z uzyskaniem stosownych uzgodnień i pozwoleń na budowę chodnika przy ul. Chopina w Szczecinie pn. "Bezpieczny wyjazd z os. ARS/Etiuda"
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy"
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Hańsk.
- "Pełnienie funkcji Nadzoru Autorskiego dla budowy i przebudowy odwodnienia w rejonie: ul. Orkana, ul. Goduli i ul. Nadbrzeżnej, ul. Zachodniej i ul. Słonecznej, ul. Łabędzkiej, wylotu W40 (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.