Ogłoszenie z dnia 2024-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00290909/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja, bieżące naprawy i obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku z podziałem na 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W BIAŁYMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500029
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięstwa 2
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-703
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: makulesza@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gddkia.eb2b.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja, bieżące naprawy i obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku z podziałem na 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2b11f31-fd4c-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346324
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00212376/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Konserwacja, bieżące naprawy i obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku z podziałem na 3 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00290909
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/BI.D-3.2421.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konserwacja, bieżące naprawy i obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku z podziałem na 3 części:Część I – Konserwacja i bieżące naprawy pogwarancyjne urządzeń wielofunkcyjnych będących w użytkowaniu GDDKiA Oddział w Białymstoku, Wydziale Technologii – Laboratorium Drogowym w Kleosinie, Rejonów oraz Obwodów Drogowych;
4.5.3.) Główny kod CPV: 50313100-3 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50313200-4 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek
4.5.5.) Wartość części: 24829,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konserwacja, bieżące naprawy i obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku z podziałem na 3 części:Część II – Konserwacja i bieżące naprawy pogwarancyjne urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta Bizhub C300i oraz Konica Minolta Bizhub C360i będących w użytkowaniu GDDKiA Oddział w Białymstoku oraz Wydziale Technologii – Laboratorium Drogowym w Kleosinie
4.5.3.) Główny kod CPV: 50313100-3 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50313200-4 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek
4.5.5.) Wartość części: 34968,73 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konserwacja, bieżące naprawy i obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku z podziałem na 3 części:Część III – Obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych Canon C2025i, Canon C3520i, KYOCERA TASKalfa 2551ci, Konica Minolta Bizhub C3350 będących w użytkowaniu GDDKiA Oddział w Białymstoku, Wydziale Technologii – Laboratorium Drogowym w Kleosinie oraz Rejonów wraz z dostawami materiałów eksploatacyjnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 50313100-3 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50313200-4 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek
4.5.5.) Wartość części: 135628,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W postępowaniu zostały złożone oferty:
1 ZOFAX SYSTEMY BIUROWE AGATA WILKOWSKA-TRAJER
ul. gen. Lucjana Żeligowskiego, nr 31/15, 05-123 Chotomów
Cena – 22 779,60 zł - OFERTA ODRZUCONA
2 COPY CONTROL SERVICE SPÓŁKA CYWILNA
UL. ŻELAZNA 67/31L, 00-871 WARSZAWA
Cena – 45 815,83 zł.
Oferta z najniższą ceną tj. 45 815,83 zł. przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.: 30 540,29 PLN.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35891,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39431,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35891,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DKS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190917946
7.3.3) Ulica: ul. Energetyczna 15
7.3.4) Miejscowość: Kowale
7.3.5) Kod pocztowy: 80-180
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35891,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W postępowaniu zostały złożone oferty:
2 COPY CONTROL SERVICE SPÓŁKA CYWILNA
UL. ŻELAZNA 67/31L, 00-871 WARSZAWA
Cena – 426 476,94 zł.
3 DKS Sp. z o.o.
ul. Energetyczna 15, 80-180 Kowale
Cena – 227 810,44 zł.
Oferta z najniższą ceną tj. 227 810,44 zł. przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.: 166 823,16 PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa i montaż 8 sztuk wiat przystankowych na terenie miasta Białegostoku
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- "Budowa boisk (kortów) do padla w ośrodku sportowym na osiedlu Zawady w Białymstoku"
- Usługi związane z zabezpieczeniem i uprzątnięciem lokali po przejęciu przez ZMK w budynkach Wspóln. Mieszkaniowych oraz spółdzielczych z udziałem Gminy Białystok oraz lokali użytkowych wolnostojących.
- Projekt i Budowa rampy do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP Budzisko Zachód przy drodze ekspresowej S61 woj. Podlaskie
- "Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla pracowników i kandydatów na pracowników centrum usług społecznych"
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.