eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzegModernizacja układu komunikacyjnego w obszarze zabytkowego centrum Brzegu - 3 części



Ogłoszenie z dnia 2024-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja układu komunikacyjnego w obszarze zabytkowego centrum Brzegu - 3 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412711

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Robotnicza 12

1.5.2.) Miejscowość: Brzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 416 99 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@brzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=5b3d0cf7-e4dc-4391-b395-9307e9c73f42

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja układu komunikacyjnego w obszarze zabytkowego centrum Brzegu - 3 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3e5789a-fbd7-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346402

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037648/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja układu komunikacyjnego w obszarze zabytkowego centrum Brzegu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299168

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-IV.042.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ul. Wysokiej w Brzegu (droga gminna nr 102257 O), przebudowy ul. Stare Koszary w Brzegu (droga gminna nr 102237 O) i modernizacji odcinka ul. Polskiej w Brzegu (droga gminna nr 102214 O).
Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:
1) modernizację ulicy Wysokiej,
2) przebudowę ulicy Stare Koszary w zakresie jezdni, chodników, zjazdu,
3) modernizację ulicy Polskiej na odcinku od skrzyżowania z ulicą Wysoką do skrzyżowania z ulicą Kapucyńską,
4) wykonanie przy drogach utwardzenia terenu płytą meba,
5) zagospodarowanie terenów zieleni przyulicznej wraz z wycinką kolidujących drzew i krzewów oraz wykonaniem nasadzeń, a także zabezpieczeniem drzew przewidzianych do pozostawienia,
6) dostawę i montaż ławek,
7) dostawę i montaż słupków drogowych typu „CITY”,
8) wykonanie oznakowania pionowego zgodnie z projektem docelowej organizacji ruchu,
9) budowę kanału technologicznego dla potrzeb sieci internetowej,
10) demontaż wiaty śmietnikowej i ponowny montaż w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego,
11) wykonanie wszystkich koniecznych robót rozbiórkowych z wywozem i utylizacją odpadów budowlanych,
12) wykonanie zabezpieczeń istniejącej infrastruktury technicznej podziemnej zlokalizowanej na terenie objętym przedmiotowym zadaniem,
13) wykonanie regulacji wysokościowej urządzeń obcych zlokalizowanych na terenie objętym inwestycją,
14) wykonanie wszystkich robót budowlanych towarzyszących koniecznych do realizacji przedmiotu umowy.

Ponadto w trakcie realizacji zadania konieczne będzie opracowanie przez Wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia terenu na czas budowy wraz z jego zatwierdzeniem przez Komisję ds. zarządzania ruchem przy Starostwie Powiatowym w Brzegu, wykonanie koniecznych badań, a także sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej dla całego zadania.
Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja techniczna składająca się z projektu budowlanego, projektu wykonawczego, projektu docelowej organizacji ruchu drogowego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentu pomocniczego, którym jest przedmiar robót budowlanych.
W ramach zamówienia nie będą realizowane opisane w dokumentacji projektowej roboty na działce nr 206/6 związane z przebudową podwórka, oraz wszystkie opisane w projekcie roboty branży elektrycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 1916962,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ul. Rzeźniczej w Brzegu (droga gminna nr 102229 O) i odcinka ulicy Kapucyńskiej w Brzegu (droga gminna nr 102147 O).
Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:
1) modernizację ulicy Rzeźniczej,
2) modernizację ulicy Kapucyńskiej na odcinku od skrzyżowania z ulicą Garbarską do skrzyżowania z ulicą Polską,
3) wykonanie oznakowania pionowego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu,
4) wykonanie regulacji wysokościowej urządzeń obcych zlokalizowanych na terenie objętym inwestycją,
5) wykonanie wszystkich koniecznych robót rozbiórkowych z wywozem i utylizacją odpadów budowlanych,
6) wykonanie wszystkich robót budowlanych towarzyszących koniecznych do realizacji przedmiotu umowy.
Ponadto w trakcie realizacji zadania konieczne będzie opracowanie przez Wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia terenu na czas budowy wraz z jego zatwierdzeniem przez Komisję ds. zarządzania ruchem przy Starostwie Powiatowym w Brzegu, wykonanie koniecznych badań, a także sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej dla całego zadania.
Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja techniczna składająca się z projektu wykonawczego, projektu docelowej organizacji ruchu drogowego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentu pomocniczego, którym jest przedmiar robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 1850320,43 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji odcinka ul. Kapucyńskiej w Brzegu (droga gminna nr 102147 O).
Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:
1) modernizację ulicy Kapucyńskiej na odcinku od skrzyżowania z ulicą Polską do skrzyżowania z ulicą Reja,
2) wykonanie oznakowania pionowego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu,
3) wykonanie regulacji wysokościowej urządzeń obcych zlokalizowanych na terenie objętym inwestycją,
4) wykonanie wszystkich koniecznych robót rozbiórkowych z wywozem i utylizacją odpadów budowlanych,
5) wykonanie wszystkich robót budowlanych towarzyszących koniecznych do realizacji przedmiotu umowy.
Ponadto w trakcie realizacji zadania konieczne będzie opracowanie przez Wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia terenu na czas budowy wraz z jego zatwierdzeniem przez Komisję ds. zarządzania ruchem przy Starostwie Powiatowym w Brzegu, wykonanie koniecznych badań, a także sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej dla całego zadania.
Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja techniczna składająca się z projektu wykonawczego, projektu docelowej organizacji ruchu drogowego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentu pomocniczego, którym jest przedmiar robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 819728,51 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych cyt.
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;”.
W przedmiotowym postępowaniu na część I złożona została 1 oferta, której cena 1 906 095,87 zł przekracza zabezpieczone przez zamawiającego środki na realizację części I zamówienia w kwocie 1 150 000,00 zł.
W związku z brakiem możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie części I
zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, zamawiający postanowił jak na
wstępie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1906095,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1906095,87 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych cyt.
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;”.
W przedmiotowym postępowaniu na część I złożona została 1 oferta, której cena 1 972 695,14 zł przekracza zabezpieczone przez zamawiającego środki na realizację części II zamówienia w kwocie 1 100 000,00 zł.
W związku z brakiem możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie części II
zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, zamawiający postanowił jak na
wstępie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1972695,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1972695,14 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych cyt.
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;”.
W przedmiotowym postępowaniu na część III złożona została 1 oferta, której cena 863 547,96 zł przekracza zabezpieczone przez zamawiającego środki na realizację części III zamówienia w kwocie 350 000,00 zł.
W związku z brakiem możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie części III
zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, zamawiający postanowił jak na
wstępie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 863547,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 863547,96 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.