Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00270639/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie projektu technicznego przebudowy ciągu wyrobisk od skrzyżowania podłużni Klemens z poprzecznią Karol przez chodnik Długi i komorę Sułów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie projektu technicznego przebudowy ciągu wyrobisk od skrzyżowania podłużni Klemens z poprzecznią Karol przez chodnik Długi i komorę Sułów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-980fe066-0f58-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346441
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00270639
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2023/INP/69
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 110000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
1.1 Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowej przebudowy ciągu wyrobisk od skrzyżowania podłużni Klemens z poprzecznią Karol przez chodnik Długi i komorę Sułów na poz. I Kopalni Soli „Wieliczka” – Etap I, zwanej dalej „Dokumentacją projektową” oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji prac przewidzianych Dokumentacją projektową, zgodnie z ofertą złożoną w ramach postępowania przetargowego.
1.2 W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do:
1) opracowania projektu technicznego przebudowy ciągu wyrobisk od skrzyżowania podłużni Klemens z poprzecznią Karol przez chodnik Długi i komorę Sułów wraz z chodnikiem linowym i dobudową do szybiku Sułów na poziomie I Kopalni Soli „Wieliczka”, zwanego dalej „Projektem technicznym”, jego uzgodnienia ze służbami Zamawiającego, z Konserwatorem Zabytków Krakowskich Żup Solnych (zwanym dalej KZKŻS), a następnie uzyskania zatwierdzenia uzgodnionego Projektu technicznego przez Kierownika Ruchu Zakładu Górniczego Kopalnia Soli „Wieliczka” (zwanego dalej KRZG),
2) uzyskania pozwolenia KZKŻS na wykonanie robót objętych Projektem technicznym – KZKŻS działa zgodnie z porozumieniem z dnia 21 czerwca 2017 r. w sprawie powierzenia prowadzenia niektórych spraw z zakresu właściwości Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie (Dz. Urz. Woj. Małop. z dnia 26 czerwca 2017 r., poz. 4200),
3) sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego dla robót objętych Projektem technicznym.
1.3 W ramach sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót objętych Dokumentacją projektową Wykonawca będzie zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego w ilości maksymalnej 96 godzin.
2. Projekt techniczny
2.1 Projekt techniczny winien być zgodny z:
1) zarządzeniem KRZG nr KSW/Z/KRZG/42/2018 z dnia 24 kwietnia 2018 r. w sprawie sporządzenia projektów technicznych lub technologii robót w zakresie przebudowy wyrobisk oraz wykonywania innych robót górniczych, stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji,
2) zarządzeniem KRZG nr KSW/Z/KRZG/48/2023 z dnia 14 czerwca 2023 r. w sprawie doboru obudowy, stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji,
3) zarządzeniem KRZG nr KSW/Z/KRZG/101/2020 z dnia 15 października 2020 r. w sprawie wprowadzenia zweryfikowanej Instrukcji stosowania obudowy kotwiowej w Kopalni Soli „Wieliczka”, stanowiącym załącznik nr 3 do Specyfikacji,
4) zarządzeniem KRZG nr KSW/Z/KRZG/36/2021 z dnia 22 kwietnia 2021 r. w sprawie zasad stosowania obudowy kotwowej w podziemnych wyrobiskach górniczych stanowiącym załącznik nr 4 do Specyfikacji, wraz z zarządzeniem uzupełniającym KRZG nr KSW/Z/48/KRZG/2020 z dnia 27 maja 2020 r. w sprawie ustalenia osoby wyższego dozoru wyższego nadzorującej badanie nośności kotew w wyrobiskach kopalni stanowiącym załącznik nr 5 do Specyfikacji,
5) Książką obudowy (załącznik nr 6 do planu ruchu zakładu na lata 2019-2024), stanowiącą załącznik nr 6 do Specyfikacji, przy czym, w przypadku zaprojektowania obudowy innej niż zamieszczona w książce obudowy, Wykonawca wykona odpowiednie obliczenia wytrzymałościowe obudowy i uzyska ich zatwierdzenie przez osobę posiadającą kwalifikacje do wykonywania czynności kierownika działu górniczego. Przedmiotowe obliczenia należy załączyć do projektu i będą stanowić podstawę do wystąpienia o dodatku do Planu Ruchu w zakresie załącznika 6 „Książka obudowy” do organów nadzoru górniczego.
2.2 W ramach projektu technicznego wykonawca określi sposób zasilania w sprężone powietrze rejonu projektowanych robót zgodnie z zarządzeniem KSW/KRZG/26/2020, stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji.
2.3 Na etapie sporządzenia Projektu technicznego należy prowadzić ocenę i optymalizację kosztu planowanych rozwiązań projektowych.
2.4 Projekt techniczny winien zawierać wszystkie elementy wymagane ze względu na cel, któremu ma służyć z uwzględnieniem konieczności zachowania ciągłości ruchu zasilanych urządzeń elektrycznych.
2.5 Przy doborze urządzeń należy uwzględnić możliwość ich transportu szybem do wyrobisk podziemnych oraz podziemnymi wyrobiskami korytarzowymi do miejsc wykonywania robót.
2.6 Projekt techniczny winien zostać wykonany i przekazany Zamawiającemu w formie:
1) pisemnego opracowania wraz z załącznikami graficznymi – 5 egzemplarzy,
2) elektronicznej, na nośniku CD/DVD – 5 egzemplarzy oraz 1 egzemplarz na nośniku typu pendrive, w formacie PDF z jednym plikiem skanu formy pisemnej lub wieloma plikami skanów opisanymi i uporządkowanymi identycznie, jak w formie pisemnej,
3) elektronicznej, na nośniku CD/DVD – 5 egzemplarzy oraz 1 egzemplarz na nośniku typu pendrive, w formacie edytowalnym.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 15 do SWZ. Dokumenty są udostępnione do pobrania na platformie Zamawiającego podadresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl/
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68584,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120146,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68584,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROJEKTY GÓRNICZE STANISŁAW LASEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220489665
7.3.3) Ulica: Wyzwolenia 38a
7.3.4) Miejscowość: Imielin
7.3.5) Kod pocztowy: 41-407
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wspomaganie procesu projektowego - Pani Katarzyna Lasek prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: Danga Katarzyna Lasek, ul. Wyzwolenia 38, 41-407 Imielin
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROJEKTY GÓRNICZE STANISŁAW LASEK
jakie przetargi wygrała firma
PROJEKTY GÓRNICZE STANISŁAW LASEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68584,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Przedmiot zamówienia powinien zostać zrealizowany w następujących terminach:
1) Etap I – w terminie 4 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy,
2) Etap II – w terminie 48 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.
2. Umowa zostaje zawarta z dniem jej podpisania przez obie Strony.
3. Za termin wykonania prac uznaje się dzień, w którym Wykonawca zgłasza Zamawiającemu gotowość do odbioru danego Etapu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli w toku czynności odbioru okaże się, że przedmiot odbioru jest kompletny, wykonany należycie i zgodnie z umową.
4. Do terminu realizacji przedmiotu umowy wlicza się czas, w którym Wykonawca dokonuje uzgodnień Projektu
technicznego ze służbami Zamawiającego oraz KZKŻS, uzyskuje zatwierdzenie przez KRZG uzgodnionego Projektu technicznego oraz uzyskuje pozwolenie KZKŻS na wykonanie robót objętych Projektem technicznym, w tym dokonuje
stosownych zmian w treści Projektu technicznego.
5. Bieg terminów określonych w ust. 1 ulega zawieszeniu w przypadku:
1) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy wynikających z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, innych niż wskazane w § 8 ust. 3 umowy,
2) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania przedmiotu umowy.
6. W przedstawionych w pkt. 5 przypadkach Strony umowy spisują protokół, w którym określają w szczególności: przyczynę zawieszenia biegu terminu, okres jego zawieszenia oraz datę, z którą upływa termin wykonania przedmiotu umowy.
Protokół stanowi podstawę do zmiany umowy.
7. Warunkiem powołania się na siłę wyższą przez Wykonawcę jest niezwłoczne, pisemne powiadomienie Zamawiającego, o zaistnieniu takiego wydarzenia oraz jego ustaniu.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 5 w Wieliczce na rok 2025
- Dostawa art. spożywczych w 2025 roku.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z dystrybucją energii elektrycznej do budynków Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 im. Erazma Józefa Jerzmanowskiego w Wieliczce
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E do budynków Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 im. Erazma Józefa Jerzmanowskiego w Wieliczce w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
- "Wykonanie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 3- Opracowanie dokumentacji technicznej wyposażenia bud. mieszkalnego w inst. gazową wraz z inst. w cz. wspólnych, wewn. instalacją w lokalach na potrzeby CO, CW oraz innych dla 1 nieruchomości
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji wraz z renowacją i konserwacją istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wierzbowej w Zawierciu
- "Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na obszarze Gminy Niechanowo" - sieć kanalizacji sanitarnej w Żelazkowie oraz modernizacja SUW w Niechanowie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej nr 1538 K Jazowsko - Obidza w km 0+640 - 1+880 polegająca na budowie chodnika w m. Obidza
- Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej przebudowy Placu Kościuszki w Sokółce
- Przebudowa zatok autobusowych i przystanków w celu dostosowania ich do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz rozbudowa i modernizacja Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej i monitoringu CCTV
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.