Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00290347/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Wodzisław
w zakresie rzeczowym Klemencice MOP - II przetarg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WODZISŁAW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010850
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 6
1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-330
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413806120
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugwodzislaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Wodzisławw zakresie rzeczowym Klemencice MOP - II przetarg
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dd9e0dd-1321-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00346443
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068146/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Wodzisław w zakresie rzeczowym Klemencice - MOP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290347/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.271.1.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 814234,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Wodzisław w zakresie rzeczowym Klemencice MOP”.
2. Inwestycja obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych dokumentacją projektową:
1) Projekt budowlany pt. „Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Wodzisław w zakresie rzeczowym: Klemencice - MOP”,
2) Projekt budowlany pt. „Budowa kontenerowej przepompowni wodociągowej w miejscowości Klemencice – MOP”,
3) Projekt budowlany pt. „Remont sieci wodociągowej w m. Klemencice”,
4) Projekt budowlano-wykonawczy pt. „Instalacje elektryczne budynku przepompowni w Klemencicach”,
5) Projekt techniczny „Instalacji elektrycznej zewnętrznej (wlz)”.
3. Na realizację inwestycji Zamawiający dokonał zgłoszenia robót dnia 20.01.2022r.
4. Z uwagi na wykonywanie robót, w części, na obiektach czynnych, zaopatrujących mieszkańców okolicznych miejscowości w wodę, Zamawiający zwraca uwagę na konieczność uzgadniania wyłączeń, przerw lub możliwych uciążliwości związanych z dostawą wody z zarządcą wodociągu, tj. Kierownikiem Referatu Gospodarki Komunalnej UMiG w Wodzisławiu. Ponadto Wykonawca, w czasie prowadzenia robót, winien jest zapewnić ciągłość dostaw wody oraz odpowiednie warunki sanitarne, zgodnie z „Regulaminem dostarczania wody i odbioru ścieków na terenie Gminy Wodzisław”.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
1) Opisem przedmiotu zamówienia,
2) Wymogami technicznymi i uzgodnieniami z gestorami wszystkich sieci, w szczególności sieci teletechnicznych i elektrycznych a także z GDDKiA,
3) Zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej,
4) Pozwoleniami, decyzjami, opiniami, uzgodnieniami niezbędnymi do zrealizowania umowy,
5) Zawartymi przez Zamawiającego, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, umowami przyłączeniowymi z zarządcami sieci, niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia,
6) Obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy zostały określone w załącznikach do SWZ, w tym m.in. Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), Dokumentacji projektowej oraz Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST). Załączony do SWZ przedmiar robót pełni jedynie funkcję pomocniczą i nie jest podstawą do wyceny.
Zamawiający jednocześnie doprecyzowuje zapisy dokumentacji projektowej:
1) Nowobudowany zestaw hydroforowy nie będzie wpięty do systemu monitoringu.
2) Projektowany zestaw hydroforowy musi posiadać certyfikat CNBOP stałości właściwości użytkowych a tym samym obowiązek znakowania znakiem „B” i posiadać krajową deklarację właściwości użytkowych.
3) Ujęty do montażu nowy chlorator będzie sterowany sygnałem analogowym prądowym 4-20mA lub napięciowym 0-10V. Służył będzie tak jak obecny do awaryjnego chlorowania wody w okresie pogorszenia się jej jakości pod względem bakteriologicznym. Zachowuje się pracę chloratora w obecnej technologii tj. ręcznego łączenia chloratora w synchronizacji z pracą pompy głębinowej w studni. Chlorator może dozować podchloryn sodu do wody tylko w czasie jej przepływu rurociągiem technologicznym. Zagadnienie zdalnego sterowania pracą ujęcia nie jest przedmiotem obecnego przetargu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 874038 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1198000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 874038 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Wod-Kan. CO i Gaz Grzegorz Sajdak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591306081
7.3.3) Ulica: Miechowska
7.3.4) Miejscowość: Charsznica
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Remontowo-Budowlanych Wod-Kan. CO i Gaz. Grzegorz Sajdak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 874038 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Budowa drogi leśnej na odcinku 1,9 km w Nadleśnictwie Rokita, Leśnictwo Rokita
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- "Instalacja do kompostowania odpadów zielonych zbieranych selektywnie"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.